Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Nstin er så tøøøøøøff. Gleder meg til den dagen du får juling av en skalla naziboler som ikke liker at du passerer ham med et blikk. Makan til bastant og konservativ holdning. Idiot.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nstin er så tøøøøøøff. Gleder meg til den dagen du får juling av en skalla naziboler som ikke liker at du passerer ham med et blikk. Makan til bastant og konservativ holdning. Idiot.

6221391[/snapback]

Det kan nevnes at jeg er på samme side som de skalla nazibolerne du snakker om.

Eller ei. Men hva faen har det med saken å gjøre a?

Lenke til kommentar
Forventer ikke at noen skal forstå det heller.

Men du tok det litt feil. Jeg liker ikke "rosagutter", men er han glad i pølser så driter jeg i det. Jeg forstår meg ikke på homofile, men aksepterer de.

I mine øyne er en homofil en jente med penis. Og jenter klær seg i rosa. Skjønner?

6221369[/snapback]

Ja, og dermed legger jeg diskusjonen død :)

Lenke til kommentar
Kjønnsrolle-konformister er alltid søte. :love:

6222230[/snapback]

Hva betyr det?

6222257[/snapback]

Nå skal jeg være snill mot deg, selv om du egentlig burde ha funnet ut dette ene og alene, det betyr så mye som:

En komformist (komformister i flertall) er en person som viser en atferd som stemmer overens med de normerene samfunnet har vedtatt, en kjønnsrollekonormist vil da være en person som følger de normene samfunnet har satt vedrørende kjønnsroller, og jeg ville tippe at den godeste TLZ sikter til de litt eldre slag av samfunnsnormene, de tradisjonelle normene.

Lenke til kommentar
Jeg har da ikke sagt at man er homo når man går i rosa, men man burde være det. Eller så liker jeg deg ikke. Homofile kan gå med hva de vil (så lenge det er innen lovens rammer), fordi bryr jeg meg ikke noe om. På godt eller vondt

6221321[/snapback]

Hehe.. du mener at man burde være homo dersom man går med et rosa plagg.. Det skal du få lov til å mene, helt klart, det respekterer jeg. Men jeg kommer ikke bort i fra at det er et syn jeg ikke helt forstår dog...

6221339[/snapback]

Forventer ikke at noen skal forstå det heller.

Men du tok det litt feil. Jeg liker ikke "rosagutter", men er han glad i pølser så driter jeg i det. Jeg forstår meg ikke på homofile, men aksepterer de.

I mine øyne er en homofil en jente med penis. Og jenter klær seg i rosa. Skjønner?

6221369[/snapback]

Hahahaha..

Lenke til kommentar

6221369[/snapback]

Det er faktisk den tøffeste definisjonen på homofile personer jeg noengang har sett. Hvil det si at homofile jenter gror penis når de finner ut av det? Eller finner de ut at de er homofil grunnet at de får penis?

Nstin, kan jeg få autografen din? :love:

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Jeg har rosa pique fra Lacoste på i dag. Skal du komme og banke meg?

6224247[/snapback]

Nei, du er ikke verdt det.

6224508[/snapback]

Vurdert en karriere som "stand-up"-komikker?

6224518[/snapback]

Eg hadde iallfall komt for å gi han eit par av mine tanker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...