Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter å lurer på om jeg skal ha dem selv jeg :p De er litt jentete, men så bryr jeg meg ikke så mye om det uansett sålenge de er søte :love:

Og til du som ikke likte rosa, jeg har fått meg en ny rosa evisu-tskjorte, møt opp på en fest nær meg, bare si fra først så jeg kan ta på et passende par sko å stompe deg med :w00t:

post-10803-1149082644_thumb.jpg

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar
Sitter å lurer på om jeg skal ha dem selv jeg :p De er litt jentete, men så bryr jeg meg ikke så mye om det uansett sålenge de er søte  :love:

Og til du som ikke likte rosa, jeg har fått meg en ny rosa evisu-tskjorte, møt opp på en fest nær meg, bare si fra først så jeg kan ta på et passende par sko å stompe deg med  :w00t:

post-10803-1149082644_thumb.jpg

6215385[/snapback]

Hvor kjøpte du Evisu-t-skjorten? Urban?
Lenke til kommentar
Logoen til en russebuss i Oslo vest - Bærum-området i år - "The Hot Rocks".

Jeg ville aldri i verden kjøpt den, av ovennevnte grunn, men den er jo utvilsomt kul.

6219456[/snapback]

Er jo ikke akkurat russebussen som er de første som hadde den type motiv. Rolling Stones hadde vel noe slikt.

lgmpp0425.jpg

Anette slo meg. Darn.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Sitter å lurer på om jeg skal ha dem selv jeg :p De er litt jentete, men så bryr jeg meg ikke så mye om det uansett sålenge de er søte  :love:

Og til du som ikke likte rosa, jeg har fått meg en ny rosa evisu-tskjorte, møt opp på en fest nær meg, bare si fra først så jeg kan ta på et passende par sko å stompe deg med  :w00t:

6215385[/snapback]

Ja det skulle jeg likt å sett :!:

Jeg har ikke noe imot homser i det hele tatt. Men gutter i rosa :nei:

Kan strekke meg så langt som å si at homser med rosa er ok. Det dem gjør er ganske groteskt uansett.

Og med det at hadde en med rosa genser/skjorte sett feil på meg så hadde det vanket smell. Må jeg virkelig utdype det? ok! Jeg tillater da vel ikke at en eller annen idiot ser stygt på meg. Da hadde jeg gått bort til han å spurt det var som feila trynet hans, siden hans glor på meg. Da hadde han sikkert sagt etter eller annet frekt. Og jeg hadde smelt til han.

Lenke til kommentar

Logoen til en russebuss i Oslo vest - Bærum-området i år - "The Hot Rocks".

Jeg ville aldri i verden kjøpt den, av ovennevnte grunn, men den er jo utvilsomt kul.

6219456[/snapback]

*Daske i huet*

Det er logoen til Stones. Selv bestemora mi vet det.

Woops, litt sent ute der ja.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Men gutter i rosa  :nei:

Kan strekke meg så langt som å si at homser med rosa er ok. Det dem gjør er ganske groteskt uansett.

Og med det at hadde en med rosa genser/skjorte sett feil på meg så hadde det vanket smell. Må jeg virkelig utdype det? ok! Jeg tillater da vel ikke at en eller annen idiot ser stygt på meg. Da hadde jeg gått bort til han å spurt det var som feila trynet hans, siden hans glor på meg. Da hadde han sikkert sagt etter eller annet frekt. Og jeg hadde smelt til han.

6219804[/snapback]

Hva er egentlig problemet ditt?

Selv om gutter liker rosa, er man ikke homo av den grunn vettu! Og selv om noen hadde kikket på deg, hadde det ikke kvalifisert til at du kunne gjort hva du ville med vedkommende. :nei:

Lenke til kommentar

6219804[/snapback]

Selv om gutter liker rosa, er man ikke homo av den grunn vettu! Og selv om noen hadde kikket på deg, hadde det ikke kvalifisert til at du kunne gjort hva du ville med vedkommende. :nei:

6220479[/snapback]

Høhø, det kan bety at han synes du ser rar ut :!: Jeg vet at jeg titter lengre på folk som er helt rare, enn de som er virkelig pene :blush:

Lenke til kommentar

6219804[/snapback]

6220479[/snapback]

Høhø, det kan bety at han synes du ser rar ut :!: Jeg vet at jeg titter lengre på folk som er helt rare, enn de som er virkelig pene :blush:

6220752[/snapback]

Godt sagt!

Har vel egentlig vanskelig for å tro at homofile ville sett på Nstin av noen annen grunn..

Lenke til kommentar

6219804[/snapback]

6220479[/snapback]

6220752[/snapback]

Godt sagt!

Har vel egentlig vanskelig for å tro at homofile ville sett på Nstin av noen annen grunn..

6221282[/snapback]

Her er vi morsomme på de kules bekostning ja.

Jeg har da ikke sagt at man er homo når man går i rosa, men man burde være det. Eller så liker jeg deg ikke. Homofile kan gå med hva de vil (så lenge det er innen lovens rammer), fordi bryr jeg meg ikke noe om. På godt eller vondt

Lenke til kommentar
Jeg har da ikke sagt at man er homo når man går i rosa, men man burde være det. Eller så liker jeg deg ikke. Homofile kan gå med hva de vil (så lenge det er innen lovens rammer), fordi bryr jeg meg ikke noe om. På godt eller vondt

6221321[/snapback]

Hehe.. du mener at man burde være homo dersom man går med et rosa plagg.. Det skal du få lov til å mene, helt klart, det respekterer jeg. Men jeg kommer ikke bort i fra at det er et syn jeg ikke helt forstår dog...

Lenke til kommentar

6221321[/snapback]

Hehe.. du mener at man burde være homo dersom man går med et rosa plagg.. Det skal du få lov til å mene, helt klart, det respekterer jeg. Men jeg kommer ikke bort i fra at det er et syn jeg ikke helt forstår dog...

6221339[/snapback]

Forventer ikke at noen skal forstå det heller.

Men du tok det litt feil. Jeg liker ikke "rosagutter", men er han glad i pølser så driter jeg i det. Jeg forstår meg ikke på homofile, men aksepterer de.

I mine øyne er en homofil en jente med penis. Og jenter klær seg i rosa. Skjønner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...