Invisigot Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Fafi'ene er utrolig søte Invisigot bra kjøpt, du vet det er en genser i adicolor som matcher den? 6215161[/snapback] Nei..?! Søren heller, nå er kontoen straks tom! Hvor får jeg kjøpt denne genseren da..? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 vanligvis der du kjøpte skoa, ellers så har de dem på stress osv... Lenke til kommentar
Invisigot Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Kjøpte skoa på sole, mulig de hadde genseren der også, men jeg hadde dårlig tid. (Løp egentlig til trikken, men når jeg så de i vinduet bare MÅTTE jeg, så det gikk litt fort og gæli.) Får stikke innom i morgen, takk. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Sitter å lurer på om jeg skal ha dem selv jeg De er litt jentete, men så bryr jeg meg ikke så mye om det uansett sålenge de er søte Og til du som ikke likte rosa, jeg har fått meg en ny rosa evisu-tskjorte, møt opp på en fest nær meg, bare si fra først så jeg kan ta på et passende par sko å stompe deg med Endret 31. mai 2006 av Sneakerholic Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Vurderer denne sterkt 6219277[/snapback] Logoen til en russebuss i Oslo vest - Bærum-området i år - "The Hot Rocks". Jeg ville aldri i verden kjøpt den, av ovennevnte grunn, men den er jo utvilsomt kul. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Var det ikke "The Hot Rocks On Tour"? De hadde sinnsykt kul "skjerm" eller hva det var ihvertfall.. Og originalt er det vel Rolling Stones sin logo? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Sitter å lurer på om jeg skal ha dem selv jeg De er litt jentete, men så bryr jeg meg ikke så mye om det uansett sålenge de er søte Og til du som ikke likte rosa, jeg har fått meg en ny rosa evisu-tskjorte, møt opp på en fest nær meg, bare si fra først så jeg kan ta på et passende par sko å stompe deg med 6215385[/snapback] Hvor kjøpte du Evisu-t-skjorten? Urban? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Logoen til en russebuss i Oslo vest - Bærum-området i år - "The Hot Rocks". Jeg ville aldri i verden kjøpt den, av ovennevnte grunn, men den er jo utvilsomt kul. 6219456[/snapback] Er jo ikke akkurat russebussen som er de første som hadde den type motiv. Rolling Stones hadde vel noe slikt. Anette slo meg. Darn. Endret 31. mai 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Hvor kjøpte du Evisu-t-skjorten? Urban? 6219537[/snapback] fikk den av pappaen min han kjøpte den i new york... Endret 7. juli 2006 av Sneakerholic Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Sitter å lurer på om jeg skal ha dem selv jeg De er litt jentete, men så bryr jeg meg ikke så mye om det uansett sålenge de er søte Og til du som ikke likte rosa, jeg har fått meg en ny rosa evisu-tskjorte, møt opp på en fest nær meg, bare si fra først så jeg kan ta på et passende par sko å stompe deg med 6215385[/snapback] Ja det skulle jeg likt å sett :!: Jeg har ikke noe imot homser i det hele tatt. Men gutter i rosa Kan strekke meg så langt som å si at homser med rosa er ok. Det dem gjør er ganske groteskt uansett. Og med det at hadde en med rosa genser/skjorte sett feil på meg så hadde det vanket smell. Må jeg virkelig utdype det? ok! Jeg tillater da vel ikke at en eller annen idiot ser stygt på meg. Da hadde jeg gått bort til han å spurt det var som feila trynet hans, siden hans glor på meg. Da hadde han sikkert sagt etter eller annet frekt. Og jeg hadde smelt til han. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Logoen til en russebuss i Oslo vest - Bærum-området i år - "The Hot Rocks". Jeg ville aldri i verden kjøpt den, av ovennevnte grunn, men den er jo utvilsomt kul. 6219456[/snapback] *Daske i huet* Det er logoen til Stones. Selv bestemora mi vet det. Woops, litt sent ute der ja. Endret 1. juni 2006 av HalTan Lenke til kommentar
zacka Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Vurderer denne sterkt 6219277[/snapback] Hvor selger de den? Den var råååå Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Vurderer denne sterkt 6219277[/snapback] Hvor selger de den? Den var råååå 6219950[/snapback] De har den, og mange andre i samme serie (med AC/DC bl.a) på Geddon iallefall (på kvadrat). Og ja, selv bestemødre ser at det ER Rolling Stones logoen Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Ja det skulle jeg likt å sett :!: Men gutter i rosa Kan strekke meg så langt som å si at homser med rosa er ok. Det dem gjør er ganske groteskt uansett. Og med det at hadde en med rosa genser/skjorte sett feil på meg så hadde det vanket smell. Må jeg virkelig utdype det? ok! Jeg tillater da vel ikke at en eller annen idiot ser stygt på meg. Da hadde jeg gått bort til han å spurt det var som feila trynet hans, siden hans glor på meg. Da hadde han sikkert sagt etter eller annet frekt. Og jeg hadde smelt til han. 6219804[/snapback] Hva er egentlig problemet ditt? Selv om gutter liker rosa, er man ikke homo av den grunn vettu! Og selv om noen hadde kikket på deg, hadde det ikke kvalifisert til at du kunne gjort hva du ville med vedkommende. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Ja det skulle jeg likt å sett :!: Men gutter i rosa Kan strekke meg så langt som å si at homser med rosa er ok. Det dem gjør er ganske groteskt uansett. Og med det at hadde en med rosa genser/skjorte sett feil på meg så hadde det vanket smell. Må jeg virkelig utdype det? ok! Jeg tillater da vel ikke at en eller annen idiot ser stygt på meg. Da hadde jeg gått bort til han å spurt det var som feila trynet hans, siden hans glor på meg. Da hadde han sikkert sagt etter eller annet frekt. Og jeg hadde smelt til han. 6219804[/snapback] Hva er egentlig problemet ditt? Selv om gutter liker rosa, er man ikke homo av den grunn vettu! Og selv om noen hadde kikket på deg, hadde det ikke kvalifisert til at du kunne gjort hva du ville med vedkommende. 6220479[/snapback] Høhø, det kan bety at han synes du ser rar ut :!: Jeg vet at jeg titter lengre på folk som er helt rare, enn de som er virkelig pene Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Ja det skulle jeg likt å sett :!: Men gutter i rosa Kan strekke meg så langt som å si at homser med rosa er ok. Det dem gjør er ganske groteskt uansett. Og med det at hadde en med rosa genser/skjorte sett feil på meg så hadde det vanket smell. Må jeg virkelig utdype det? ok! Jeg tillater da vel ikke at en eller annen idiot ser stygt på meg. Da hadde jeg gått bort til han å spurt det var som feila trynet hans, siden hans glor på meg. Da hadde han sikkert sagt etter eller annet frekt. Og jeg hadde smelt til han. 6219804[/snapback] Hva er egentlig problemet ditt? Selv om gutter liker rosa, er man ikke homo av den grunn vettu! Og selv om noen hadde kikket på deg, hadde det ikke kvalifisert til at du kunne gjort hva du ville med vedkommende. 6220479[/snapback] Høhø, det kan bety at han synes du ser rar ut :!: Jeg vet at jeg titter lengre på folk som er helt rare, enn de som er virkelig pene 6220752[/snapback] Godt sagt! Har vel egentlig vanskelig for å tro at homofile ville sett på Nstin av noen annen grunn.. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Ja det skulle jeg likt å sett :!: Men gutter i rosa Kan strekke meg så langt som å si at homser med rosa er ok. Det dem gjør er ganske groteskt uansett. Og med det at hadde en med rosa genser/skjorte sett feil på meg så hadde det vanket smell. Må jeg virkelig utdype det? ok! Jeg tillater da vel ikke at en eller annen idiot ser stygt på meg. Da hadde jeg gått bort til han å spurt det var som feila trynet hans, siden hans glor på meg. Da hadde han sikkert sagt etter eller annet frekt. Og jeg hadde smelt til han. 6219804[/snapback] Hva er egentlig problemet ditt? Selv om gutter liker rosa, er man ikke homo av den grunn vettu! Og selv om noen hadde kikket på deg, hadde det ikke kvalifisert til at du kunne gjort hva du ville med vedkommende. 6220479[/snapback] Høhø, det kan bety at han synes du ser rar ut :!: Jeg vet at jeg titter lengre på folk som er helt rare, enn de som er virkelig pene 6220752[/snapback] Godt sagt! Har vel egentlig vanskelig for å tro at homofile ville sett på Nstin av noen annen grunn.. 6221282[/snapback] Her er vi morsomme på de kules bekostning ja. Jeg har da ikke sagt at man er homo når man går i rosa, men man burde være det. Eller så liker jeg deg ikke. Homofile kan gå med hva de vil (så lenge det er innen lovens rammer), fordi bryr jeg meg ikke noe om. På godt eller vondt Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg har da ikke sagt at man er homo når man går i rosa, men man burde være det. Eller så liker jeg deg ikke. Homofile kan gå med hva de vil (så lenge det er innen lovens rammer), fordi bryr jeg meg ikke noe om. På godt eller vondt 6221321[/snapback] Hehe.. du mener at man burde være homo dersom man går med et rosa plagg.. Det skal du få lov til å mene, helt klart, det respekterer jeg. Men jeg kommer ikke bort i fra at det er et syn jeg ikke helt forstår dog... Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg har da ikke sagt at man er homo når man går i rosa, men man burde være det. Eller så liker jeg deg ikke. Homofile kan gå med hva de vil (så lenge det er innen lovens rammer), fordi bryr jeg meg ikke noe om. På godt eller vondt 6221321[/snapback] Hehe.. du mener at man burde være homo dersom man går med et rosa plagg.. Det skal du få lov til å mene, helt klart, det respekterer jeg. Men jeg kommer ikke bort i fra at det er et syn jeg ikke helt forstår dog... 6221339[/snapback] Forventer ikke at noen skal forstå det heller. Men du tok det litt feil. Jeg liker ikke "rosagutter", men er han glad i pølser så driter jeg i det. Jeg forstår meg ikke på homofile, men aksepterer de. I mine øyne er en homofil en jente med penis. Og jenter klær seg i rosa. Skjønner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå