Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Huff, gutter som går kledd i rosa er så jævli stygt.

"men rosa er en del av motebildet... bla bla bla" - Ja det er mulig det, men ser jeg en med rosa genser/skjorte på fest som så mye som ser på meg feil.. ja da vanker det smell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"men rosa er en del av motebildet... bla bla bla" -  Ja det er mulig det, men ser jeg en med rosa genser/skjorte på fest som så mye som ser på meg feil.. ja da vanker det smell.

6213044[/snapback]

For et åpent sinn du har. Tåler du ikke jentelus heller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

"men rosa er en del av motebildet... bla bla bla" -  Ja det er mulig det, men ser jeg en med rosa genser/skjorte på fest som så mye som ser på meg feil.. ja da vanker det smell.

6213044[/snapback]

Haha. Er du sinnsforvirret? Skal du smelle ned en fyr som liker en farge du ikke gjør? En vakker dag får du deg en utside som følge av den holdningen der.

Lenke til kommentar

6213044[/snapback]

Det er det absolutt dummeste jeg har hørt. Smelle ned noen på bakgrunn av hvordan de kler seg...

Anng Adicolour skoene der må jeg skynde meg til Stavanger og kjøpe de, for jeg vet om en butikk hvor de har de, og de er jo kjempekule :dribble:

Lenke til kommentar

Dere skjønner jo ikke. Fyren er bare homofob og prøver å skaffe seg respekt/trolle/vise sin forakt ved å skrive slemme ting om gutter som kler seg i feminine farger og prøver å flørte med ham. En skal passe på å bli tatt for homofil i bygdenorge, primatene har fortsatt overtaket her.

Er det bare jeg som faktisk hadde blitt sjarmert om en homse prøvde å sjekke meg opp btw?

For blonde jenter(les: Linn Christin ;)): Jeg mente for en gutt. Kanskje ikke like spesielt å bli sjekket opp av en lesbisk(for ei jente altså)? Lesbiske er jo akseptert i vårt lille jantelovsamfunn i motsetning til De Skumle Mennnene i Rosa.

Endret av Nemo}
Lenke til kommentar
Dere skjønner jo ikke. Fyren er bare homofob og prøver å skaffe seg respekt/trolle/vise sin forakt ved å skrive slemme ting om gutter som kler seg i feminine farger og prøver å flørte med ham. En skal passe på å bli tatt for homofil i bygdenorge, primatene har fortsatt overtaket her.

Er det bare jeg som faktisk hadde blitt sjarmert om en homse prøvde å sjekke meg opp btw?

6213637[/snapback]

Hehe, jeg vet ikke helt om jeg hadde blitt sjarmert

Om han prøvde å sjekke meg opp fordi han trodde jeg var gutt hadde jeg sikkert blitt lei meg :cry:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Komplimenter fra homser er det kuleste da. Ingenting som er bedre enn å hørre fra en annen gutt at du er søt :wee:

Lenke til kommentar
Er det noen som har gode tips til hvordan se om noe er counterfeit.. fake..

6213820[/snapback]

Kvittering, vannmerke, søm på innsiden og lignende er det vanlige. Den enkleste metoden er uansett å sammenligne pris med produkt + lese selgerens historikk.

Lenke til kommentar
Er det noen som har gode tips til hvordan se om noe er counterfeit.. fake..

6213820[/snapback]

Kvittering, vannmerke, søm på innsiden og lignende er det vanlige. Den enkleste metoden er uansett å sammenligne pris med produkt + lese selgerens historikk.

6213843[/snapback]

Jeg var så smart at jeg kjøpte ett Juicy Couture sett i jula :blush: På QXL

Selgeren hadde utrolig god historikk, kun positive kommentarer og alt så veldig bra ut.

Jeg hadde på forhånd prøvd ett ekte sett, og viste akkurat hvilken størrelse og modell jeg ville ha. Da produktet kom var det så fake som det bare kan bli. Helt og klart counterfeit fra Asia, siden settet var bittebittelite, hadde feil stofftype, feil stoff i logo og merkelappene var dårlig sydd på. Merkelappene though så helt 100% ekte ut.

den gangen dokumenterte jeg hele greia, skrev en lang tekst om hva man skulle se etter, og tok bilder for å dokumentere at produktet ikke var ekte.

Jeg fikk pengene tilbake, men var surt å betale porto begge veiene.

Lenke til kommentar

Sånn i det store og hele tror jeg man må anta at alt på qxl, finn og ebay til det motsatte er bevist... Personlig regner jeg kvittering fra kjent butikk som det eneste sikre, alt det andre kan forfalskes. Pris blir jo også brukt som et triks for å få ting til å virke ekte... Forfalskningene blir bare flere og flere, til og med ting som golfkøller og mobiler kopieres ! Dersom du vil være trygg på å ikke kjøpe fake, kjøp i autoriserte butikker...

Lenke til kommentar
Sånn i det store og hele tror jeg man må anta at alt på qxl, finn og ebay til det motsatte er bevist... Personlig regner jeg kvittering fra kjent butikk som det eneste sikre, alt det andre kan forfalskes. Pris blir jo også brukt som et triks for å få ting til å virke ekte... Forfalskningene blir bare flere og flere, til og med ting som golfkøller og mobiler kopieres ! Dersom du vil være trygg på å ikke kjøpe fake, kjøp i autoriserte butikker...

6215007[/snapback]

Jeg kjøpte de i en butikk i Stavanger sentrum :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...