Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg skal på avslutningsball på skolen på torsdag og jeg tenkte at et hvit slips med hvit skjorte ville hvert veldig kult. Men passer det til en stripete dress som denne? Min har kanskje litt gråere striper, men ikke mye.

 

http://www.parlezentertainment.com/images/...ipes%208-05.jpg

 

Ser kanskje for meg et slips som dette:

 

http://www.chic.no/DataImage.ashx/559/250/229

 

 

Takk for gode råd og tips :wee:

Lenke til kommentar
Jeg synes forsåvidt at Puff gjør et godt valg ved å gå for et tofarvet slips. Jeg ville også godt for et slips som enten hadde prikker eller striper i seg. Skal man bruke ensfarvede hvite slips så bør også dressen være ensfarvet.

6212013[/snapback]

 

Ja, det hørtes ikke så dumt ut. Jeg skal ut i morgen og se etter slips, skal ha det i bakhodet da :D En hvit/rød rose må kanskje også til :p

Lenke til kommentar
Kjøpt meg et par supremes :love: lyseblå og veldig søte :)

 

post-10803-1149020443_thumb.jpg

 

snasne golfklær LarsP, hvor i Trondheim får man tak i sånt?

6211557[/snapback]

Fete sko :)

 

Har fått et svært hull i de flotte superstar-skoene mine, så nå har de en stor "munn" fremme. Selv om jeg har 6 andre par joggesko må jeg nesten ha et nytt par med Superstars eller Stan-Smith. Noen som vet om noen kule fargekombinasjoner? Har litt lyst på svarte, men finnes det andre enn svart og hvit ?

Lenke til kommentar

Det finnes alt for mange fargekomboer til å nevnes EvoZ, det er faktisk den skomodellen i verden som har blitt utgitt i flest fargecomboer, inkludert sølv og gullmodeller. Av det nyeste kan det nevnes 35th jubileumsserien som har en haug av forskjellige colorways. mange av disse er laget av kjente kunstnere, og det ble også gitt ut en cityseries som er en underserie av 35th, der hver sko er oppkalt etter en verdensby, denne serien kom til norge...

Det aller nyeste er adicolor konseptet, der hver sko har fått en farge, feks. Blue-series, Green-series osv. Sjekker du ut en god sneakerbutikk (soleservice, stress m.m) vil de mest sannsynlig ha noen av disse inne, men ettersom dette er en limited serie burde du ikke vente for lenge.

 

adicolor-p4-soldout.jpg

adicolor_palette_3.jpg

 

Det burde også nevnes at de har gitt ut noen helt hvite som du kan customize selv, en veldig dyr med oljemaling, palett osv som kommer i tre-eske, en litt rimeligere som medfølger tusjer, lakk og lisser (som bildet under) og en som vi har fått noen av i Norge som du bytter sidestripene på med medfølgende sjablonger.

 

adidas-adicolor-colette-6.jpg

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar

De lages ikke mer, de som er ute i butikkene er det som finnes tror jag. De har ikke de sorte på stress bare hvite, kun på soleservice jeg vet at de har de sorte. Stikk innom der hvis du VET du skal ha dem, finn størrelsen, snakk pent med dem så lar de nok et par ligge til deg. Etter de er utsolgt i butikkene må man nok betale dyrt for dem på ebay og liknende steder...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...