Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke noe uteløve for å si det sånn :). Blir bare vanlig bruk egentlig + litt strandliv og treningsturer.

 

Når det gjelder Moods of Norway vs Tiger of Sweden saken, er kanskje merkenavnet ikke så dumt som jeg først trodde. Siden det viser seg at det er mange som bruker "of Norway" etter navnet sitt, grei måte å promotere seg selv på i utlandet skulle jeg tro. Da er de litt tilgitt, men noen må jo ha startet med det. Moods funker vel, men siden de er et såpass profilert og trendy merke som de tydeligvis er kunne de da endret på "of Norway". Til noe litt mer originalt?

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Var ute på en liten runde med sambo i går, og tok turen innom HM, bare for å kikke.. Tidligere har jeg aldri shoppet noe særlig her, da jeg synes klærne generelt ikke har passet meg og mitt...

 

Men i går, fikk jeg tak i en lin-blazer og en "penbukse", som faktisk satt som støpt! Jeg ble veldig overrasket, for å si det slik. Hadde ikke trodd at de skulle sitte så bra som de gjorde :) En positiv overraskelse!

Lenke til kommentar

Har også vært positivt overrasket over H&M, når det gjaldt passform og sånn. Eneste var deres slimfit-skjorte som jeg prøvde - så helt forjævlig ut. Men kjøpte faktisk en bukse der, rett og slett fordi den satt veldig pent.

 

Men servicen fra personalet på HM var ikke så mye å hoppe i været for..

Lenke til kommentar
Nei, de står bare bak kassen og venter på at du skal komme og betale.

6182272[/snapback]

Ja, og så totalt også. Falt ham liksom ikke inn at han kanskje kunne solgt mer ved å hjelpe kundene sine litt - men så fikk han vel neppe provisjon heller. :p

 

Det er kanskje arbeidsinstruksen deres for alt jeg vet.

Lenke til kommentar

Jeg fant forresten ikke noe kjole til bryllupet jeg skal i. Var inne i så og si alle butikkene på Oslo city + Hønefoss-sentret (:p) og fant ikke en eneste kjole som kunne passe for anledningen. Jeg prøvde et skjørt med tilhørende topp (som en slags todelt kjole), men stoffet virket billig og skjørtet var altfor langt for mine korte bein.

Lenke til kommentar
Fikk du ikke med deg en sånn lapp? Man får ofte med seg en sånn lapp som viser hvor mange plagg du har med deg inn i prøverommet. Husker ikke sist jeg var på h&m. Det var kanskje i Bergen.

6182402[/snapback]

Er bare i rushet det står en og gir ut lapper.

 

Syns det ser greit ut i butikken, og hvis jeg spør, får jeg hjelp. Med mindre det er masse folk da.

Lenke til kommentar

Er enig at servicen ikke er helt som den burde være i HM sine butikker, hvertfall de jeg har vært innom. Tror jeg kan telle på et par fingre :p hvor mange ganger jeg har blitt spurt om hjelp...

 

Forresten, ingen som et tips til noen freshe, smale jeans til herrer? Sliter med å finne noen stilige...

Endret av OShea
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...