Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva syns motepolitiet om disse? Trengte meg nye briller og har kjøpt disse, de andre solbrillene jeg kjøper i mitt liv. Og moter kunne ikke brydd meg mindre, syns de var kurante og billige.

 

Av ren nysgjerrighet syns jeg det ville være moro å høre hvor langt ute på viddene jeg er.

Lenke til kommentar
Hva syns motepolitiet om disse? Trengte meg nye briller og har kjøpt disse, de andre solbrillene jeg kjøper i mitt liv. Og moter kunne ikke brydd meg mindre, syns de var kurante og billige.

 

Av ren nysgjerrighet syns jeg det ville være moro å høre hvor langt ute på viddene jeg er.

6145124[/snapback]

Min mening er at det kanskje vipper på grensen til å bli litt vel harry. Men så lenge du syns de er kurante så tror jeg de vil gjøre nytten sin!

Lenke til kommentar
Jeg er forøvrig på utkikk etter noe å ha på med i et bryllup. Er det "påbudt" med kjole til slike anledninger for jenter?

6143256[/snapback]

 

Jeg mener det kommer an på hvor nært du står vedkommende som skal gifte seg.

Er det et vennepar av et vennepar av kjæresten din f.eks så trenger man ikke å overgå bruden. (Ok, litt overdrevent, men dere skjønner hva jeg mener).

6143899[/snapback]

 

Det er bestekompisen til samboeren min som skal gifte seg. Ser ut til at jeg må ta en liten shoppingtur *se stygt på klesskapet*

Lenke til kommentar
Synes sånne solbriller tar seg best ut når man trener (sykling, langrenn etc.)

6145960[/snapback]

 

Støttes fra min side!

 

Du skal ha de til "vanlig" bruk antar jeg? Dersom du mangler treningsbriller, hadde de jo funka bra da :)

6146602[/snapback]

Helt enig. TIl langrenn ville jeg riktignok brukt dedikerte langrennsbriller, slik at du slapp å ha brillen bak øret, men sånn til sport generelt er den sikkert grei. Men kanskje ikke helt en bytur.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en frakk og en blazer, begge av merke Tiger of Sweden, tidligere i år, og med begge har jeg hatt problemer med dårlige sømmer. På blazeren gikk sømmen helt opp i armhulen, i tillegg til at sømmen var sydd skjevt inni ytterlommen. Også på frakken var sømmen skjev i innerlommen. Er det andre som har liknende erfaringer med Tiger, eller er det bare jeg som har vært uheldig?

 

Det må sies at jeg er fornøyd med plaggene om man ser bort fra dette problemet, men jeg vil nok være litt skeptisk til å kjøpe Tiger-plagg i fremtiden dersom dette er et vanlig problem.

Lenke til kommentar
Jeg er forøvrig på utkikk etter noe å ha på med i et bryllup. Er det "påbudt" med kjole til slike anledninger for jenter?

6143256[/snapback]

 

Jeg mener det kommer an på hvor nært du står vedkommende som skal gifte seg.

Er det et vennepar av et vennepar av kjæresten din f.eks så trenger man ikke å overgå bruden. (Ok, litt overdrevent, men dere skjønner hva jeg mener).

6143899[/snapback]

 

Det er bestekompisen til samboeren min som skal gifte seg. Ser ut til at jeg må ta en liten shoppingtur *se stygt på klesskapet*

6146470[/snapback]

Det er vel ikke påbudt med kjole. Hva med et fint skjørt? Dress er også fint.

Lenke til kommentar

Jepp, Joachim. Er slikt jeg går med på jobb. Blir feil hvis jeg ikke pynter meg litt :) Må nok se om jeg finner noe litt penere som inkluderer skjørt eller kjole. Et alternativ ville vært å ha på seg bunad, men det ville blitt altfor varmt + at jeg hadde sikkert vært den eneste i bunad. Hehe.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte en frakk og en blazer, begge av merke Tiger of Sweden, tidligere i år, og med begge har jeg hatt problemer med dårlige sømmer. På blazeren gikk sømmen helt opp i armhulen, i tillegg til at sømmen var sydd skjevt inni ytterlommen. Også på frakken var sømmen skjev i innerlommen. Er det andre som har liknende erfaringer med Tiger, eller er det bare jeg som har vært uheldig?

 

Det må sies at jeg er fornøyd med plaggene om man ser bort fra dette problemet, men jeg vil nok være litt skeptisk til å kjøpe Tiger-plagg i fremtiden dersom dette er et vanlig problem.

6146866[/snapback]

Frakken min fra Tiger er så god som ny, så det kan hende du var uheldig med nettopp de to produktene.

Lenke til kommentar
Hva syns motepolitiet om disse? Trengte meg nye briller og har kjøpt disse, de andre solbrillene jeg kjøper i mitt liv. Og moter kunne ikke brydd meg mindre, syns de var kurante og billige.

 

Av ren nysgjerrighet syns jeg det ville være moro å høre hvor langt ute på viddene jeg er.

6145124[/snapback]

Min mening er at det kanskje vipper på grensen til å bli litt vel harry. Men så lenge du syns de er kurante så tror jeg de vil gjøre nytten sin!

6145528[/snapback]

Harry er vel ikke helt bra :). Hva med disse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...