Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

tøffe de onyx! veldig rene :) du vet selv hva du liker, ikke forvent positiv tilbakemelding på dette forumet :p

forresten, sjekk ut http://www.viceland.com/se/contests.php en bekjent av meg som er med i konkurranse for customizing av adicolor whites. akkurat denne konkurransen vant han, men i den offisielle trenger han sårt stemmer. Hadde vært sykt hvis en nordmann vant adidas sin konkurranse, så gå gjerne på:

http://www.adidas.com/adicolor ... enter ... finalist gallery ... og stem på Christian Bielke! Han ligger allerede bra ann!

håper denne "reklamen" er lov  :hmm:

6134356[/snapback]

Jeg stemte på din venn :)

Og, masse fine sko der ja!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den klokken var et latterlig forsøk på å være nyskapende og moderne. Jeg likte hverken reimen, designet eller utformingen på selve klokka.

6132242[/snapback]

Takk for den! Veldig snillt av deg :) Hmm, litt merkelig, for alle jeg viste den til syntes den var pen å se på. Jeg vil si at din smak heller er dårlig.

 

Edit: Latterlig? Jeg tror Casio kan lage klokker unge mann. Det er nok ikke et forsøk på det, Casio ligger stort sett på topp når det gjelder salg av moderne klokker.

6132265[/snapback]

SAD SAD SAD :---(

 

Please, skjerp tonen din. Når du legger ut masse bilder av en klokke her må vi få lov til å si hva vi synes. Vi er ærlige nerder med god smak, og de du har vist klokken til mangler visst minst ett av disse punktene.

 

Å jaså, siden Casio selger mange klokker er klokken plutselig fin?

Lenke til kommentar

han har uansett ingen plikt til å like den...det er jo bare tåpelig av deg å "kreve" det. han har gjort seg opp en mening om den, og tåler du ikke det, så får du la være og legge ut bildet av den på forumet.

 

jeg håper forresten du skjønner at de som kommenterer skoene dine ikke tør å være ærlige mot deg, etter at du sutret så fælt om den klokken ;)

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar
Du mente den var latterlig. Er ikke spesiellt hyggelig det, er det? Bestem selv.

6135000[/snapback]

Jeg synes at klokken var et latterlig forsøk på å virke moderne, ja. Det må du akseptere når du legger ut bilder av den på et diskusjonsforum.

 

Edit: Nå begynner vi å gå på person istedenfor sak, så da setter jeg en fin strek:

 

________________________________________

Endret av Dahl
Lenke til kommentar

Noen som har stemt på Christian Bielke på adicolor sida eller? Tror en seier kan gjøre mye med sneakers fokusen i Norge, det er tross alt en veldig stor internasjonal konkurranse.

Bilde av herligheten i spoiler!

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

IMG_1134.jpg

 

takk for tipset warpig :) ble kanskje litt for digert

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar
Jeg synes kommentarene deres er langt over grensen. Greit å ikke like noe, men man trenger ikke uttale seg på den måte likevel.

6135173[/snapback]

Cluet er at vi definerer uttrykk forskjellig. For alt vi vet kan Dahl bruke latterlig dagligdags og ikke legge noe mer i det enn at betyr dårlig/mindre bra/etc. Og så kommer OnyX og blir skikkelig prippen og poster en furtepost. Når en poster bilder at ting her på forumet så må man tåle all slags kommentarer og ta ting med en klype salt.

Kan ikke ha vært så ille, det tok kun 4 timer før han postet et nytt bilde og spurte om feedback?

Lenke til kommentar
Jeg synes kommentarene deres er langt over grensen. Greit å ikke like noe, men man trenger ikke uttale seg på den måte likevel.

6135173[/snapback]

Cluet er at vi definerer uttrykk forskjellig. For alt vi vet kan Dahl bruke latterlig dagligdags og ikke legge noe mer i det enn at betyr dårlig/mindre bra/etc. Og så kommer OnyX og blir skikkelig prippen og poster en furtepost. Når en poster bilder at ting her på forumet så må man tåle all slags kommentarer og ta ting med en klype salt.

Kan ikke ha vært så ille, det tok kun 4 timer før han postet et nytt bilde og spurte om feedback?

6139693[/snapback]

 

Hvordan Herr Dahl uttrykker seg til vanlig, driter jeg en lang marsj i. Det er noe som heter folkeskikk, og jeg trodde man kunne forvente seg at det ble utvist til og med (!!) i denne tråden. Man burde ikke måtte forvente seg at noen regelrett slenger dritt om en gjenstand en nettopp har kjøpt. Eneste denne drittslengingen gjør, er å skape sur og dårlig stemning. Det er greit å slenge dritt om et bilde, men når han sier at han nettopp har kjøpt seg denne klokken, så er det faktisk ikke så kjekt å høre slike kommentarer. Han kunne nøyd seg med "Likte ikke helt klokken, men hver sin smak". Det er mange ting som har blitt postet her, som jeg ikke har likt, men det finnes flere måter å formulere seg på.

 

Kall meg hva dere vil, men jeg blir like provosert hver gang jeg får høre "Hvis man skal henge på dette forumet, så må man tåle litt hets. Bla bla bla". Stapp det opp et visst sted. Jeg blir kvalm! Dette er ikke en barnehage eller et fristed for alle som mangler oppdragelse.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Som med enkelhet kan tolkes som at du synes at klokken var latterlig. Nå har jeg sagt mitt i denne saken, og kommer ikke til å komme med videre uttalelser angående denne saken.

 

Jeg er forøvrig på utkikk etter noe å ha på med i et bryllup. Er det "påbudt" med kjole til slike anledninger for jenter?

Lenke til kommentar
Den klokken var et latterlig forsøk på å være nyskapende og moderne. Jeg likte hverken reimen, designet eller utformingen på selve klokka.

6132242[/snapback]

SAD SAD SAD :---(

 

Please, skjerp tonen din. Når du legger ut masse bilder av en klokke her må vi få lov til å si hva vi synes. Vi er ærlige nerder med god smak, og de du har vist klokken til mangler visst minst ett av disse punktene.

Du snakker om tone? Mitt neste innlegg etter din kommentar om klokke var ikke spesiellt så hyggelig, nei, men jeg ble provosert. Jeg hadde ikke sagt noe sånt om en ting jeg ikke liker. Min kommentar til en ukjent person hadde heller blitt sånn: ''Jeg syntes den klokken din var mindre pen, men den er allikevel litt stilig. Den har ''to klokker'', er ikke det litt vrient? Men om du liker den, så er det godt for deg'' <-- Dette som et eksempel. Det Darkness sier om folkeskikk er sant, og jeg er takknemlig for hans lille hjelp her. Etter det jeg vet, så skal man holde en god/fin tone her på forumet. Jeg syns det også skal handle om litt respekt her...

Lenke til kommentar
Jeg er forøvrig på utkikk etter noe å ha på med i et bryllup. Er det "påbudt" med kjole til slike anledninger for jenter?

6143256[/snapback]

 

Jeg mener det kommer an på hvor nært du står vedkommende som skal gifte seg.

Er det et vennepar av et vennepar av kjæresten din f.eks så trenger man ikke å overgå bruden. (Ok, litt overdrevent, men dere skjønner hva jeg mener).

Lenke til kommentar
Hvordan Herr Dahl uttrykker seg til vanlig, driter jeg en lang marsj i. Det er noe som heter folkeskikk, og jeg trodde man kunne forvente seg at det ble utvist til og med (!!) i denne tråden. Man burde ikke måtte forvente seg at noen regelrett slenger dritt om en gjenstand en nettopp har kjøpt. Eneste denne drittslengingen gjør, er å skape sur og dårlig stemning. Det er greit å slenge dritt om et bilde, men når han sier at han nettopp har kjøpt seg denne klokken, så er det faktisk ikke så kjekt å høre slike kommentarer. Han kunne nøyd seg med "Likte ikke helt klokken, men hver sin smak". Det er mange ting som har blitt postet her, som jeg ikke har likt, men det finnes flere måter å formulere seg på.

 

Kall meg hva dere vil, men jeg blir like provosert hver gang jeg får høre "Hvis man skal henge på dette forumet, så må man tåle litt hets. Bla bla bla". Stapp det opp et visst sted. Jeg blir kvalm! Dette er ikke en barnehage eller et fristed for alle som mangler oppdragelse.

6143204[/snapback]

Folkeskikk har jeg over hode ingenting i mot. De utøver bare ærlighet, men skal inrømme at det ikke einer seg for at det skal være god stemning her på forumet.

Nå har det seg slik at jeg ikke liker å lage kvalme her på forumet jeg heller, det er det mange andre som klarer fint, men spør man om feedback så MÅ man tåle alle svar. Hvorvidt det svarer passer seg eller ikke er en annen sak. Jeg irriterer meg bare over folk som furter her fordi de ikke fikk responsen de håpet på.

Du sier selv at dette ikke er en barnehage\fristed. Det går begge veier, dvs da burde folk også tåle en ærlig feedback til en hvis grad.

Nå har jeg sagt mitt i denne saken, og kommer ikke til å komme med videre uttalelser angående denne saken.

6143256[/snapback]

End of story :)

Endret av dub
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...