Nudle Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Det er også et problem med define... voksen er umulig å vaske ut! Den voksen en kamerat av meg har er kjøpt på en frisørsalong kanskje ikke voks... mere en gele på boks. litt som l'oreal sin "out of bed" BTW: noen som har/hadde det problemet med "out of bed" at noe av gelen satte seg fast i lokket og lagde sånne små inntørkete gelè-baller? <Nudle> Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Er zara nesten som H&M bare at det er litt dyrere og litt bedre? H&M er helt utgått på dato. De trenger en total renovering av alt de har! Har ikke handlet på H&M på sikkert 2 år. Min ICE-Hair spiker begynner å bli litt tom. Skal til byen og kjøpe en annen i morgen. Noen annbefalinger for mitt hår? (blondt, kort-mellomlangt) <Nudle> Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Nudle; jeg kan til dels være enig i at Define er fettete, men jeg synes den er veldig god til sin pris. Hold'en som er i voksen er meget god! Prøv Wella System Professional voksen du! Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Bare jeg som synes denne tråden holder høy homsefaktor?Visste ikke at datanerdene var så forfengelige.. ehh... jaha? så du.. vil heller se ut som en dass, en at noen skal tro du er forfengelig? ser ikke logikken i det. Dette er nok et eksempel på folk som tror at fordi en gutt liker og se bra ut er han homo? WTF? Er alle stygge gutter hetro da? Det finnes jo faktisk hetroseksuelle gutter som liker å se bra ut? ikke aller er like tøffe og har en audi-logo i avtaren. Usakligmodus (plz noen fjærn dette) : "ÅÅÅ se på meg... er så tøff at jeg må ha billogoer i avtaren min ÅÅÅ!!!" edit: har lest noe av madz fra andre tråder. Quote: en sa an ble 3% gay. da sa mads "Du ligger godt ann. Gratulerer" LOL Madz er du redd for at folk skal tro noe om deg? <Nudle> Beklager om dere tok det så tungt da..Rart det der.. Men, det med at det var høy homsefaktor på tråden, var jo bare en måte jeg brukte for å sette det litt på spissen. Mente ikke å såre noens følelser Da tar jeg det tilbake og kaller det HØY FEMIFAKTOR da! Er det ok? Det er min mening! Jeg skal ikke henge mer på denne tråden så det. Og du, Audi er et bra bilmerke, litt upraktisk, men likevel. God å kjøre og ser jævli bra ut. Og det med den 3% gayhet'n var jo humor! :!: Endret 23. juni 2005 av -mAdz- Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Is there a tumour in your humour? Endret 22. juni 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Is there a tumour in your humour? No, there isn't! It's just a bit sarcasm mixed with some soda... ... in a shaker Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hele problemet til Define er jo holden. Det gjør jo alt av hår til sement, og gjør det umulig å vaske ut. Og rettelse; jeg bruker Wella Punk Chic, ikke SP Det er ingen beste gelé. Spør frisøren din om noe som passer til håret ditt, og hold deg til merker som du vet lager bra produkter. Wella og SP er gode merker da de lager mye annet av hårstyling og hårprodukter, så de vet hva som skal til. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Har en i klassen som har en voks det lukter så sinnsykt godt av! Det er en slags søtlig lukt. Minner litt om tyggis. Noen som vet hva den heter? <Nudle> En forholdsvis liten, rund boks? I tilfelle skal du ikke se bort fra at det er Renati. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Kjøpte tre nye gensere i dag! Jippi! Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hva slags da? Kjøpte forresten noen nye løpesko til kjæresten min igår, på Nike Store ved Grensen. Maken til dårlig service, har jeg aldri opplevd tidligere. Det var rundt 5 stk ansatte og rundt 2-3 kunder. Jeg stod først å så på sko kjempelenge, før jeg valgte noen lyseblå Nike Shox sko. Bestemte meg for å ta de, gikk til kassen. Der stod jeg - uten å tulle - i nærmere 10 minutter før noen la merke til meg. Men, av en eller annen grunn fikk jeg kr 200 i avslag på skoene, så jeg gikk ut som en fornøyd mann Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 1300 spenn! Sykeflens! Så stygt og så dyrt! Smaken er som baken; din bak er med andre ord veldig hårete.. Sovietpig: Gult ER kult Hva bruker du 1300,- på da? 5 enda kulere belter kansje? Dere blir ikke noen bedre personer av å gå med belter til 1300,- Jeg blir vel ikke noe dårligere av å gå med belter til 200-300 kr.? Hva skal jeg si.. Jeg gir heller bort pengene.. Mange fattige barn i Afrika som trenger pengene mer, enn jeg trenger et belte til 1300,- Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg tviler på at du noengang hadde gitt bort de pengene du ikke hadde brukt hvis du hadde kjøpt et belte til 1300,-, men et til 300,- uansett. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hvordan kan du komme med en slik bastant påstand, når du ikke kjenner meg en gang? Tvil ikke på meg, gutt.. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 1300 spenn! Sykeflens! Så stygt og så dyrt! Smaken er som baken; din bak er med andre ord veldig hårete.. Sovietpig: Gult ER kult Hva bruker du 1300,- på da? 5 enda kulere belter kansje? Dere blir ikke noen bedre personer av å gå med belter til 1300,- Jeg blir vel ikke noe dårligere av å gå med belter til 200-300 kr.? Hva skal jeg si.. Jeg gir heller bort pengene.. Mange fattige barn i Afrika som trenger pengene mer, enn jeg trenger et belte til 1300,- Trodde vi var ferdig med den diskusjonen jeg... men tydeligvis ikke alle som er det... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hva slags da? Kjøpte forresten noen nye løpesko til kjæresten min igår, på Nike Store ved Grensen. Maken til dårlig service, har jeg aldri opplevd tidligere. Det var rundt 5 stk ansatte og rundt 2-3 kunder. Jeg stod først å så på sko kjempelenge, før jeg valgte noen lyseblå Nike Shox sko. Bestemte meg for å ta de, gikk til kassen. Der stod jeg - uten å tulle - i nærmere 10 minutter før noen la merke til meg. Men, av en eller annen grunn fikk jeg kr 200 i avslag på skoene, så jeg gikk ut som en fornøyd mann En stor og tykk Roberto Cavalli genser jeg har siklet på i et er par uker nå, og to andre litt tynnere gensere fra hhv. Gucci og Prada. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Nei, tydeligvis ikke.. Det er jo du som ikke klarer å la den ligge da... @PiRANhA: Hørtes bra ut må jeg si V-hals eller vanlig? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 @PiRANhA: Hørtes bra ut må jeg si V-hals eller vanlig? Roberto Cavalli genseren er som sagt stooor og høy med glidelås. Prada genseren er litt tynnere med høy hals, Gucci genseren derimot har i beste Gucci stil heftig V-hals. Det er salg på Kamikaze så fikk gjort et kupp! Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Roberto Cavalli genseren er som sagt stooor og høy med glidelås. Prada genseren er litt tynnere med høy hals, Gucci genseren derimot har i beste Gucci stil heftig V-hals. Det er salg på Kamikaze så fikk gjort et kupp! Ca. priser? Bare lurer på om jeg i det hele tatt skal gidde å stikke innom, er en stund siden sist jeg var der. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Roberto Cavalli genseren er som sagt stooor og høy med glidelås. Prada genseren er litt tynnere med høy hals, Gucci genseren derimot har i beste Gucci stil heftig V-hals. Det er salg på Kamikaze så fikk gjort et kupp! Ca. priser? Bare lurer på om jeg i det hele tatt skal gidde å stikke innom, er en stund siden sist jeg var der. Huff nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå