Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Likte heller ikke klokken noe særlig. Synes den "prøver" å være for moderne. Den sorte rammen passer heller ikke sammen med resten.

 

Casio selger mange klokker ja, men det er vel mest digitalur? Finnes mange andre store (større?) merker som Tagheuer, Tissot, Certina osv.

6132300[/snapback]

Det er ingen sort ramme rundt klokken. Den ''sorte'' rammen er blank, den ble visst mørk når jeg tok bilde.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den klokken var et latterlig forsøk på å være nyskapende og moderne. Jeg likte hverken reimen, designet eller utformingen på selve klokka.

6132242[/snapback]

Takk for den! Veldig snillt av deg :) Hmm, litt merkelig, for alle jeg viste den til syntes den var pen å se på. Jeg vil si at din smak heller er dårlig.

 

Edit: Latterlig? Jeg tror Casio kan lage klokker unge mann. Det er nok ikke et forsøk på det, Casio ligger stort sett på topp når det gjelder salg av moderne klokker.

6132265[/snapback]

 

"ok"

 

Isåfall har jeg også dårlig smak. Og vær så snill, nå høres det ut som du argumenterer med at siden Casio selger godt så lager de fine klokker. Jeg skjønner ikke poenget med den klokka forresten, hvorfor er det to urverk? Alarm? Er den isåfall så viktig at den skal ta opp 50% av plassen? Dessuten virker det veldig tungvint å ikke ha tall rundt hele urskiva.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det to urskiver? Og hvorfor har ingen av urskivene 123 og 789? tror jeg hadde blitt sprø av den klokka :p

6132718[/snapback]

Den andre kan kanskje brukes til å stille for en annen tidssone i verden. Men når jeg kjøpte den, så var begge klokkene stillt likt.

Lenke til kommentar
Med tanke på at Norrøna selges under navnet "Norrøna Norway" i utlandet og har eksistert siden 1929, og Bergans of Norway som så dagens lys i 1908 så forsvinner vel Tiger vs Moods-argumentet?

6132257[/snapback]

 

Hallo? Jens of Sweden..

 

Kåre of Otta > Bvlgari

Endret av Hodedeler
Lenke til kommentar
Takk for deres ''positive'' tilbakemeldinger. Dere er snille.
ærlige. ikke snille.

 

Jeg syns den er stilig, og fornøyd med mitt kjøp.

6133751[/snapback]

da er det vel ikke noe problem for deg at vi andre ikke liker den? det er jo du som skal bruke den.

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar
Jeg synes den var stilig jeg onyX. Designet var kanskje litt spesielt, men watteva lizzm.

6133787[/snapback]

Syns faktisk den var litt småfunky jeg og! Vær fornøyd med kjøpet ditt du:)

 

 

edit: skoene var helt ok de, fine og stilrene må vel gå ann å bruke;-))

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar
Jeg synes den var stilig jeg onyX. Designet var kanskje litt spesielt, men watteva lizzm.

6133787[/snapback]

Syns faktisk den var litt småfunky jeg og! Vær fornøyd med kjøpet ditt du:)

 

 

edit: skoene var helt ok de, fine og stilrene må vel gå ann å bruke;-))

6134083[/snapback]

Takk og takk :) I NikeiD kan man velge farge på ''Swoosh''-merket på siden.

 

:)

Lenke til kommentar

tøffe de onyx! veldig rene :) du vet selv hva du liker, ikke forvent positiv tilbakemelding på dette forumet :p

forresten, sjekk ut http://www.viceland.com/se/contests.php en bekjent av meg som er med i konkurranse for customizing av adicolor whites. akkurat denne konkurransen vant han, men i den offisielle trenger han sårt stemmer. Hadde vært sykt hvis en nordmann vant adidas sin konkurranse, så gå gjerne på:

http://www.adidas.com/adicolor ... enter ... finalist gallery ... og stem på Christian Bielke! Han ligger allerede bra ann!

håper denne "reklamen" er lov :hmm:

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...