Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem var først av "Moods of Norway" og "Tiger of Sweden", den som var sist laget seg et ganske patetisk navn i alle fall. Snakker om dårlig fantasi.

6131006[/snapback]

Så du dømmer klærne ved å ta utganspunkt i hvor fantasifullt merkenavnet er? Noen av de mest kreative merkene i verden har jo nokså "kjedelige" navn som f.eks. Jean Paul Gaultier eller Versace, for den saks skyld. Snakk om dårlig fantasi... Eh.. :innocent:

Lenke til kommentar
Hvem var først av "Moods of Norway" og "Tiger of Sweden", den som var sist laget seg et ganske patetisk navn i alle fall. Snakker om dårlig fantasi.

6131006[/snapback]

Tiger of Sweden er nok mye eldre. Farfar kjøpte dresser derfra på femtitallet eller noe.

6131106[/snapback]

Tiger of Sweden er et veldig gammelt merke, mener å ha lest at de har holdt på i over 100 år.

Lenke til kommentar
Hvem var først av "Moods of Norway" og "Tiger of Sweden", den som var sist laget seg et ganske patetisk navn i alle fall. Snakker om dårlig fantasi.

6131006[/snapback]

Så du dømmer klærne ved å ta utganspunkt i hvor fantasifullt merkenavnet er? Noen av de mest kreative merkene i verden har jo nokså "kjedelige" navn som f.eks. Jean Paul Gaultier eller Versace, for den saks skyld. Snakk om dårlig fantasi... Eh.. :innocent:

6131095[/snapback]

Jeg har da vitterlig ikke sagt et eneste kvekk om hva jeg syns om klærne. Det jeg derimot påpekte var at den som var sist hadde laget seg et rimelig fantasiløst navn. Versace er da ikke så kjedelig, syns det er bra jeg (Syns han har vært heldig med etternavnet sitt). Man kan ikke ape etter andre når man skal finne på et merkevarenavn, det syns jeg blir for dumt.

 

Når det kommer til klærne har jeg ikke så mye å si, aldri har jeg prøvd et plagg og aldri kommer jeg til å prøve et heller. Den dressjakken jeg så tidligere i posten kunne jeg aldri tenkt meg å verken kjøpe eller bruke om jeg så fikk kastet den etter meg. 4k gjør det hele bare enda mer meningsløst. Nei, jeg er ikke den som gidder å bruke over 1k på en bukse.

 

Men det er meg, dere andre får slå dere løs for min del. Jeg skal ikke være den som dømmer, men jeg skjønner det like lite for det.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
Så du meiner det er fantasilaust fordi dei har "[...] of Norway/Sweden" i merkenavnet sitt? :dontgetit:

6131683[/snapback]

 

Jepp, det virker som om det er det han prøver å si!

 

For øvrig synes jeg Moods har ganske mye stilig, med fin passform! Har noen sinnsvakt kule skjorter, et par gensere og noen t-shirts, som jeg er meget fornøyd med! Jeg synes de har lyktes godt med merket sitt! Store har de også blitt!

Lenke til kommentar
Den klokken var et latterlig forsøk på å være nyskapende og moderne. Jeg likte hverken reimen, designet eller utformingen på selve klokka.

6132242[/snapback]

Takk for den! Veldig snillt av deg :) Hmm, litt merkelig, for alle jeg viste den til syntes den var pen å se på. Jeg vil si at din smak heller er dårlig.

 

Edit: Latterlig? Jeg tror Casio kan lage klokker unge mann. Det er nok ikke et forsøk på det, Casio ligger stort sett på topp når det gjelder salg av moderne klokker.

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Likte heller ikke klokken noe særlig. Synes den "prøver" å være for moderne. Den sorte rammen passer heller ikke sammen med resten.

 

Casio selger mange klokker ja, men det er vel mest digitalur? Finnes mange andre store (større?) merker som Tagheuer, Tissot, Certina osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...