Jan Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 moods of norway-dresser er ikke annet enn keege klovnedrakter i mine øyne. men hver sin smak... 6114619[/snapback] Latterlige imo. "HELLO I R A MELON LOOKY LOOKY"" Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Noen som vet om noen butikker som fører Tiger of Sweden i Stavanger? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hvem var først av "Moods of Norway" og "Tiger of Sweden", den som var sist laget seg et ganske patetisk navn i alle fall. Snakker om dårlig fantasi. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hvem var først av "Moods of Norway" og "Tiger of Sweden", den som var sist laget seg et ganske patetisk navn i alle fall. Snakker om dårlig fantasi. 6131006[/snapback] Så du dømmer klærne ved å ta utganspunkt i hvor fantasifullt merkenavnet er? Noen av de mest kreative merkene i verden har jo nokså "kjedelige" navn som f.eks. Jean Paul Gaultier eller Versace, for den saks skyld. Snakk om dårlig fantasi... Eh.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Hvem var først av "Moods of Norway" og "Tiger of Sweden", den som var sist laget seg et ganske patetisk navn i alle fall. Snakker om dårlig fantasi. 6131006[/snapback] Tiger of Sweden er nok mye eldre. Farfar kjøpte dresser derfra på femtitallet eller noe. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hvem var først av "Moods of Norway" og "Tiger of Sweden", den som var sist laget seg et ganske patetisk navn i alle fall. Snakker om dårlig fantasi. 6131006[/snapback] Tiger of Sweden er nok mye eldre. Farfar kjøpte dresser derfra på femtitallet eller noe. 6131106[/snapback] Tiger of Sweden er et veldig gammelt merke, mener å ha lest at de har holdt på i over 100 år. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Sto nevnt lengre bak i tråden her at bunad ble brukt som arbeidsklær i gamle dager.... :!: Dette er jeg 99% sikker på at er så feil som man bare kan få det, og jeg har rimelig god peiling på hvordan gårdsfolk levde fra 16-1900 tallet. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Hvem var først av "Moods of Norway" og "Tiger of Sweden", den som var sist laget seg et ganske patetisk navn i alle fall. Snakker om dårlig fantasi. 6131006[/snapback] Så du dømmer klærne ved å ta utganspunkt i hvor fantasifullt merkenavnet er? Noen av de mest kreative merkene i verden har jo nokså "kjedelige" navn som f.eks. Jean Paul Gaultier eller Versace, for den saks skyld. Snakk om dårlig fantasi... Eh.. 6131095[/snapback] Jeg har da vitterlig ikke sagt et eneste kvekk om hva jeg syns om klærne. Det jeg derimot påpekte var at den som var sist hadde laget seg et rimelig fantasiløst navn. Versace er da ikke så kjedelig, syns det er bra jeg (Syns han har vært heldig med etternavnet sitt). Man kan ikke ape etter andre når man skal finne på et merkevarenavn, det syns jeg blir for dumt. Når det kommer til klærne har jeg ikke så mye å si, aldri har jeg prøvd et plagg og aldri kommer jeg til å prøve et heller. Den dressjakken jeg så tidligere i posten kunne jeg aldri tenkt meg å verken kjøpe eller bruke om jeg så fikk kastet den etter meg. 4k gjør det hele bare enda mer meningsløst. Nei, jeg er ikke den som gidder å bruke over 1k på en bukse. Men det er meg, dere andre får slå dere løs for min del. Jeg skal ikke være den som dømmer, men jeg skjønner det like lite for det. Endret 19. mai 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Moods of Norway er et ganske godt merkenavn med tanke på designen til klærne. At Tiger heter of Sweden er irrelevant. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Nja, er uenig der. Det er jo ganske tydelig at det er der de har fått navnet fra. Men når de klarer å selge klær til overpris, syns de skal ha ros for det. Noen som vil ha lån med kun 50% rente? Endret 19. mai 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Kanskje de ble inspirert av Gant U.S.A? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Så du meiner det er fantasilaust fordi dei har "[...] of Norway/Sweden" i merkenavnet sitt? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Så du meiner det er fantasilaust fordi dei har "[...] of Norway/Sweden" i merkenavnet sitt? 6131683[/snapback] Jepp, det virker som om det er det han prøver å si! For øvrig synes jeg Moods har ganske mye stilig, med fin passform! Har noen sinnsvakt kule skjorter, et par gensere og noen t-shirts, som jeg er meget fornøyd med! Jeg synes de har lyktes godt med merket sitt! Store har de også blitt! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) (...) Feil post. Endret 19. mai 2006 av onyX Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Er jeg dum som ikke ser likheten mellom ordene Moods og Tiger? Ser ikke hva de skal ha å gjøre med hverandre. :s Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Of Norway Of Sweden Det var poenget hans. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Den klokken var et latterlig forsøk på å være nyskapende og moderne. Jeg likte hverken reimen, designet eller utformingen på selve klokka. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Med tanke på at Norrøna selges under navnet "Norrøna Norway" i utlandet og har eksistert siden 1929, og Bergans of Norway som så dagens lys i 1908 så forsvinner vel Tiger vs Moods-argumentet? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Den klokken var et latterlig forsøk på å være nyskapende og moderne. Jeg likte hverken reimen, designet eller utformingen på selve klokka. 6132242[/snapback] Takk for den! Veldig snillt av deg Hmm, litt merkelig, for alle jeg viste den til syntes den var pen å se på. Jeg vil si at din smak heller er dårlig. Edit: Latterlig? Jeg tror Casio kan lage klokker unge mann. Det er nok ikke et forsøk på det, Casio ligger stort sett på topp når det gjelder salg av moderne klokker. Endret 19. mai 2006 av onyX Lenke til kommentar
Even. Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Likte heller ikke klokken noe særlig. Synes den "prøver" å være for moderne. Den sorte rammen passer heller ikke sammen med resten. Casio selger mange klokker ja, men det er vel mest digitalur? Finnes mange andre store (større?) merker som Tagheuer, Tissot, Certina osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå