Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ser i utgangspunktet etter Ralph Lauren's - lacoste har jo tennisskjørt - ingen tvil.

6108556[/snapback]

 

Sender Polo.com til Norge?, og forekommer det avgift på piquen deres når den innføres i Norge?

6111835[/snapback]

For meg er det intet problem - vi har flere amerikanske adresser, frem til 1 august faktisk 3..

Lenke til kommentar

Da har jeg vært i Sandvika og kjøpe meg klær til 17. mai :) Ettersom de ikke hadde dressene fra Moods så kjøpte jeg blazer :)

post-40045-1147777155_thumb.jpg

(den til høyre)

 

Så har jeg en skjorte fra de fra før. Fant et litt dårlig bilde av den, men det er den som han har på seg her:

post-40045-1147777221_thumb.jpg

 

 

Er kjempe fornøyd med kjøpet :yes:

 

 

Må legge til at jeg fikk 1000,- i rabatt. Ordinær pris var 4k, men jeg fikk den for 3k:)

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Magnus: Hvite dresser er jeg veldig negativ til... Beige derimot kan gå an, men ikke på syttende mai. Kjører en relativt plain, skreddersydd dress 18. mai. Jeg er såpass tynn, at for å få det pent må det nesten skreddersyes. Antagelig blir det hvit skjoprte og et rosa slips, eller noe i den duren. Ikke helt planlagt skjortevalg og sånt, har uendelig av slikt.

 

Jeg er jo i utgangpunktet født og oppvokst i Oslo/Bærum - og her er det vel ikke akkurat så mange bunader jeg kan ta fra stedet... Måtte nok gå tilbake til min farmor(Agder-fylkene - noe usikker på hvilket) og ikke har jeg egentlig noen sterk tilknytning til Farsund og området rundt der heller. Mamma har jo tatt "vestkant-varrianten" - og valgt seg ut to bunader fra katalogen i forhold til utsseendet... Det blir litt for dumt, synes jeg...

6102774[/snapback]

 

Info: Farsund ligger i Vest-Agder :mad:

Farsund

 

Finnes ikke en egen bunad her :(

Lenke til kommentar

VAREPRØVESALG

 

Lyveien 13,

innkj.fra Tennisveien

 

onsdag 31.mai            09.00 – 20.00

 

Ta med gode venner!

 

Vår/sommervarer,- dame, barn og herre.

 

Nina

 

KUN KONTANT BETALING!

 

Nå har lacoste "lagersalg" igjen... Kan anbefale på det sterkeste å ta en tur, pleier å være veldig mye fint og ikke spesielt dyrt. Er ikke så lett å finne frem til huset, men let litt så går det greit!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...