Inaktiv bruker 2 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Har noen forslag til noen luftige og tynne sommersko da? Hadde tenkt litt på noen enkle hvite lacostesko, men er det noe annet som kunne vært aktuelt? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Selv bruker jeg Vans - de er behagelige og gå i, koster ikke så mye, og de ser veldig bra ut. Selv har jeg flere par, men de som brukes mest for tida er ett par med røde/hvite ruter. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Synes Vans Slip-ons ser litt tøffelaktige ut. Puma har jo noen fine sko i sånn materiale med mange små hull i. Husker ikke modellnavnet i hodet, men du finner dem sikkert på intersport o.l. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Bare jeg som elsker Roberto Cavalli sine sommersko? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Var på tide å mekke meg noen nye sko, har hatt mine gamle Puma i 2 år. Liker veldig godt disse, syntes de har stil, og er tøffe. Dessuten er jo hvit på moten nå (Iflg sko-dama^^). Kommentarer? Endret 10. mai 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Var på tide å mekke meg noen nye sko, har hatt mine gamle Puma i 2 år.......Kommentarer? ja.. hvordan mekker man sko ? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Var på tide å mekke meg noen nye sko, har hatt mine gamle Puma i 2 år.......Kommentarer? ja.. hvordan mekker man sko ? 6078166[/snapback] Er du skomaker(mekker) er det ikke noe problem. Men jeg er enig, ordet 'mekke' kan brenne! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Sorry, jeg bor i Grenland. Jeg snakker dessverre slik :| Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Puma, Lacoste og Vans er allemannseie for tiden. Jeg tror faktisk at jeg henter frem mine gamle Superstar og er litt original i sommer. Etnies Locut er også en vinner. I høst skal jeg på shoppingtur til enten Paris, Roma eller Barcelona? Noen som har anbefalinger (robbiedeluxe?). Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 I høst skal jeg på shoppingtur til enten Paris, Roma eller Barcelona? Noen som har anbefalinger (robbiedeluxe?). 6078461[/snapback] Har vært og shoppet i både Paris, Roma og Barcelona -- men favoritten er nok Paris, så Roma og Barcelona på en delt andreplass. Hadde jeg vært deg ville jeg derfor har satset på Paris! (Kan jo evt. komme med forslag etter at du har bestemt deg for hvilken by du skal reise til.) Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Ser ikke på meg selv som en som "gjør som alle andre", men jeg må innrømme at stilen og motesmaken min endres med hva venner, og folk jeg synes er kule går i. Er ikke noe jeg kan noe får, det er bare sånn Er vel derfor det kalles mote, og noen må jo bestemme hva som er moten? Selv har jeg nå et par Vans, blå og hvit, siden de passer til det meste av klærne jeg går i, spessielt nå om sommeren. Lenke til kommentar
chris Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Puma, Lacoste og Vans er allemannseie for tiden. 6078461[/snapback] Dette er også sko og merker som blir kopiert hele tiden av billige kjeder. Hvorfor vil folk ha slike sko? Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Etnies Locut er også en vinner. 6078461[/snapback] Mente Lo-cal eller Lo-cut II? Etnies har mye spenstige sko. Bestilte akkurat et godt lass, 4 par, fra statene. Koster jo slikk og ingenting der borte. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Pumas svar på converse er litt kule, og fette billige. 399kr på XXL Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Pumas svar på converse er litt kule, og fette billige. 399kr på XXLhttp://www.rakuten.co.jp/loop-ltd/img10621696769.jpeg 6079936[/snapback] en kjip ripoff spør du meg. originalen er mye finere :] særlig i helsort skinn.. Endret 10. mai 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Faris Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Har bestilt meg to nye t skjorter fra nettet i dag jeg Gleder meg til de kommer.. ikke mange som har sånne i norge Lenke til kommentar
warpig Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Kommentarer? 6077992[/snapback] Personlig tåler jeg ikke slike sko, de skoene der sammen med en vilkårlig lacoste-sko er det verste jeg vet, og jeg skjønner derfor heller ikke folk som kjøper det. De ligner, i mine øyne, på en billig etterliging av skatersko, bare laget i hvitt, slik at de er umulige å holde rene. Men, viss du liker dem er det flott for deg, men ikke forvent deg at jeg snur meg etter deg på gata, i så fall må det være for å le av deg. Nei, gi meg noen flotte skinnsko.. PS: Unnskyld, men du ba om kommentarer, og da tåler du sikkert noen negative også, og husk på at dette er min høyst subjektive mening. -------------------------------------------------------------------------- For øvrig så kjøpte jeg meg et par "Tiger of sweden"-sko forleden dag, i flott skinnutførelse, har ikke bilde. Endret 10. mai 2006 av warpig Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Har bestilt meg to nye t skjorter fra nettet i dag jeg Gleder meg til de kommer.. ikke mange som har sånne i norge 6080056[/snapback] sweet, hvor selger de sånne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå