Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Puma, Lacoste og Vans er allemannseie for tiden. Jeg tror faktisk at jeg henter frem mine gamle Superstar og er litt original i sommer. Etnies Locut er også en vinner.

 

I høst skal jeg på shoppingtur til enten Paris, Roma eller Barcelona? Noen som har anbefalinger (robbiedeluxe?).

Lenke til kommentar
I høst skal jeg på shoppingtur til enten Paris, Roma eller Barcelona? Noen som har anbefalinger (robbiedeluxe?).

6078461[/snapback]

Har vært og shoppet i både Paris, Roma og Barcelona -- men favoritten er nok Paris, så Roma og Barcelona på en delt andreplass. ;) Hadde jeg vært deg ville jeg derfor har satset på Paris! (Kan jo evt. komme med forslag etter at du har bestemt deg for hvilken by du skal reise til.)

Lenke til kommentar

Ser ikke på meg selv som en som "gjør som alle andre", men jeg må innrømme at stilen og motesmaken min endres med hva venner, og folk jeg synes er kule går i. Er ikke noe jeg kan noe får, det er bare sånn :ermm: Er vel derfor det kalles mote, og noen må jo bestemme hva som er moten? :p

 

Selv har jeg nå et par Vans, blå og hvit, siden de passer til det meste av klærne jeg går i, spessielt nå om sommeren.

Lenke til kommentar
Kommentarer?

6077992[/snapback]

 

Personlig tåler jeg ikke slike sko, de skoene der sammen med en vilkårlig lacoste-sko er det verste jeg vet, og jeg skjønner derfor heller ikke folk som kjøper det. De ligner, i mine øyne, på en billig etterliging av skatersko, bare laget i hvitt, slik at de er umulige å holde rene.

Men, viss du liker dem er det flott for deg, men ikke forvent deg at jeg snur meg etter deg på gata, i så fall må det være for å le av deg.

 

Nei, gi meg noen flotte skinnsko.. :love:

 

PS:

 

Unnskyld, men du ba om kommentarer, og da tåler du sikkert noen negative også, og husk på at dette er min høyst subjektive mening.

 

--------------------------------------------------------------------------

 

For øvrig så kjøpte jeg meg et par "Tiger of sweden"-sko forleden dag, i flott skinnutførelse, har ikke bilde.

Endret av warpig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...