Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Noe som faktisk ikke var så ille. Var redd de hadde en prislapp på ~400$.

6064031[/snapback]

Blir nok nærmere $400 (tipper 2.300 - 2.500) i Norge, dessverre.

6064306[/snapback]

Da er internett en god løsning, OM det er mulig å få prøvd de på en butikk i Norge. :)

 

Jeg tror jeg må gå til anskaffelse til et par piquet-skjorter, ser litt slaskete ut med t-skjorter på golfbanen. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og jeg trodde det het college-genser, men er ellers enig..

6065394[/snapback]

 

Jepp... En collage er vel en samling av bilder eller noe sånt.

6065600[/snapback]

 

Sånn går det når man holder på å svime av pga overdose av allergitabletter og hodet dunker.

 

Er forresten veldig lenge siden jeg har sett noen med en standard collegegenser. Bare sett noen treningsgensere, men stort sett alle relativt tykke gensere i dag kommer med hette er mitt inntrykk. Hvor ble USA-trenden av? :cry:

Lenke til kommentar
Jeg har et par hvite Nike-sko, som er fått et par skittflekker i løpet av våren. Skulle ønske jeg renjorde de etter bruk, men sånn ble det ikke. Det hjelper ikke å vaske de med vann nå, så jeg lurte på om det finnes noe godt middel som jeg kan bruke til å bleke/rengjøre skoene? De er i god tilstand ellers, derfor gidder jeg ikke å kjøpe nye før sommer.

6063280[/snapback]

 

Prøv med tannkrem og en kost hvis de er skitten. Hvis det er skinnet/læret som er slitt, så er vil det desverre ikke fungere.

Lenke til kommentar
Jeg har et par hvite Nike-sko, som er fått et par skittflekker i løpet av våren. Skulle ønske jeg renjorde de etter bruk, men sånn ble det ikke. Det hjelper ikke å vaske de med vann nå, så jeg lurte på om det finnes noe godt middel som jeg kan bruke til å bleke/rengjøre skoene? De er i god tilstand ellers, derfor gidder jeg ikke å kjøpe nye før sommer.

6063280[/snapback]

 

Prøv med tannkrem og en kost hvis de er skitten. Hvis det er skinnet/læret som er slitt, så er vil det desverre ikke fungere.

6067675[/snapback]

 

Tannkrem faktisk, litt vanskelig å få ordnet noe colgatesmil på par hvite sko. :D

Prøv med hvit skokrem du.

Lenke til kommentar
Hvor ofte er dere hos frisøren?

6071125[/snapback]

Hver 3. uke sånn ca. Ikke fordi håret mitt vokser unaturlig fort, men fordi jeg er sær og er kun glad i en viss lengde, så da passer det med å gå til frisøren samt kjøpe litt mer voks. Sistnevnte pleier å holde i rundt en mnd med "moderat" bruk, men System Professional voksen har dessverre en lei tendens til å bli nokså hard og stiv, så da kjøper jeg heller en ny boks enn å måtte krangle med håret hver morgen pga. voksen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...