Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare jeg som synes denne tråden holder høy homsefaktor?

Visste ikke at datanerdene var så forfengelige..

ehh... jaha? så du.. vil heller se ut som en dass, en at noen skal tro du er forfengelig? ser ikke logikken i det. Dette er nok et eksempel på folk som tror at fordi en gutt liker og se bra ut er han homo? WTF? Er alle stygge gutter hetro da? :nei: Det finnes jo faktisk hetroseksuelle gutter som liker å se bra ut? ikke aller er like tøffe og har en audi-logo i avtaren.

Usakligmodus (plz noen fjærn dette) : "ÅÅÅ se på meg... er så tøff at jeg må ha billogoer i avtaren min ÅÅÅ!!!"

edit: har lest noe av madz fra andre tråder. Quote: en sa an ble 3% gay. da sa mads "Du ligger godt ann. Gratulerer"

LOL Madz er du redd for at folk skal tro noe om deg?

<Nudle>

Endret av Nudle
Lenke til kommentar
Noen som vet når og evt. hvor Zara åpner i Norge? Hadde vært spennende. Var innom Zara i Spania, faktisk og det så veldig bra ut til basics.

De hadde vel skaffet seg lokaler i Oslo, akkurat hvor i Oslo vet jeg ikke... Var vel planlagt åpning til neste år.

Lenke til kommentar

Fungerer best på kort til mellomlangt hår.

Moren min - som er frisør - kastet Define Wax-en jeg hadde kjøpt meg da hun mente at det var den største dritten du kunne komme over. Selv bruker jeg SP sin punk chic-mud . Den gir ok hold, er lett å forme med og den er lett å vaske ut.

Dax og annen dritt er umulig å få ut av håret, og du ødelegger det når du vasker det såpass mye som det trengs.

Alt etter råd fra mamma.

Lenke til kommentar
Fungerer best på kort til mellomlangt hår.

Moren min - som er frisør - kastet Define Wax-en jeg hadde kjøpt meg da hun mente at det var den største dritten du kunne komme over. Selv bruker jeg SP sin punk chic-mud . Den gir ok hold, er lett å forme med og den er lett å vaske ut.

Dax og annen dritt er umulig å få ut av håret, og du ødelegger det når du vasker det såpass mye som det trengs.

Alt etter råd fra mamma.

Spørsmål til moren din: Hva er den beste Geleen?

Glad for å få litt professjonell hjelp =) :p

<Nudle>

Lenke til kommentar

Jeg får stadig med meg voks fra frisøren, de to siste: "fudge" og "short sexy hair"

Men synes ikke de holder mål, men når får prøve de i frisør salongen og de har det i funer det bra...

Noen som har litt fler voks tips? Ta med pris hvor de selges osv og til hvilke type hår etc :)

EDIT: leste forrige side

Endret av Bogan
Lenke til kommentar
De skal åpne vis a vis den nye Massimo-butikken i Hegdehaugsveien.

Nei, de skal åpne nedenfor restauranten Portofino, vis á vis Hegdehaugen Jernvarehandel.

På siden av gaten som Portofino ligger på? Det blir da nesten som den gamle Massimo-butikken det? (den er der enda altså).

Interresant, godt mulig jeg misforstod.

Ah, er det ikke der de river hele kvartalet? Skal det nye byget huse Zara?!

Lenke til kommentar

Så Zara vil ikke komme før neste år, altså? Uansett er vel Zara en god del billigere enn de andre butikkene som omgir lokalene der. Uansett, Nudle: Define WAX fungerer fint til halvlangt hår som er ganske tykt. Kommer helt an på typen hår du har, seff. :) KMS HairPlay MoldingPaste og joico con_text er forøvrig å anbefale av de dyrere typene. :)

Lenke til kommentar
Så Zara vil ikke komme før neste år, altså? Uansett er vel Zara en god del billigere enn de andre butikkene som omgir lokalene der. Uansett, Nudle: Define WAX fungerer fint til halvlangt hår som er ganske tykt. Kommer helt an på typen hår du har, seff. :) KMS HairPlay MoldingPaste og joico con_text er forøvrig å anbefale av de dyrere typene. :)

så du er ikke enig i at define er fettete? neinei.

Har en i klassen som har en voks det lukter så sinnsykt godt av! Det er en slags søtlig lukt. Minner litt om tyggis. Noen som vet hva den heter?

<Nudle>

Lenke til kommentar

Fikk en gratisprøve fra frisøren sist gang jeg var der som het High Hair og var fra Wella. Prøvde denne nå ettersom jeg er tom, og ble veldig positivt overrasket! Dette var ikke voks, men gele og jeg var derfor litt skeptisk. Fungerte ypperlig, spør du meg, og jeg hadde aldri prøvd den før!

Nudle; jeg kan til dels være enig i at Define er fettete, men jeg synes den er veldig god til sin pris. Hold'en som er i voksen er meget god!

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
De skal åpne vis a vis den nye Massimo-butikken i Hegdehaugsveien.

Nei, de skal åpne nedenfor restauranten Portofino, vis á vis Hegdehaugen Jernvarehandel.

På siden av gaten som Portofino ligger på? Det blir da nesten som den gamle Massimo-butikken det? (den er der enda altså).

Interresant, godt mulig jeg misforstod.

Ah, er det ikke der de river hele kvartalet? Skal det nye byget huse Zara?!

Ja, det er der jeg har hørt det skal ligge. Har en venninde som jobbet i en forretning som lå i det bygget tidligere, og hun sa at Zara hadde kjøpt det opp. Blir interessant å se hvordan Zara kommer til å gjøre det i Norge. Personlig tror jeg at det ikke tar lang tid før det vil bli åpnet flere Zara-butikker i Oslo/Norge, det kommer til å bli en kjempesuksess.

Det forundrer meg faktisk at det ikke har kommet før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...