Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et par hvite Nike-sko, som er fått et par skittflekker i løpet av våren. Skulle ønske jeg renjorde de etter bruk, men sånn ble det ikke. Det hjelper ikke å vaske de med vann nå, så jeg lurte på om det finnes noe godt middel som jeg kan bruke til å bleke/rengjøre skoene? De er i god tilstand ellers, derfor gidder jeg ikke å kjøpe nye før sommer.

Endret av KGB-
Lenke til kommentar
Selges hvor? Meget ålreite briller!

6063214[/snapback]

Ebay.com

 

Finnes utallige varianter til en rimelig penge på ebay. :)

6063383[/snapback]

 

Er det ekte Ray-Ban? Har aldri handlet noe på ebay før, men vurderer sterkt. Det er jo nesten for billig for å være ekte...

Lenke til kommentar

De nederste brillene fra Gucci var meget stilige. Ikke for flashy, men samtidig skiller de seg litt ut. De Tom Ford brillene var litt runde og barnebrille-aktige synes jeg, men mulig det bare er bildet og at de ser bedre ut på et ekte hode.

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar

Ikke det at jeg vet så mye om mote, og hva som er "in", men jeg var nå og handla meg

 

1stk lyseblå hettegenser (med "zipper", glidelås, de kalles vel også "Colleage genser"),

 

1stk Honolulu skjorte(Sånn sommerskjorte, noe ala det som brukes i Pearl Harbor, men ikke med blomar på.) :p

 

1stk Gul tskjorte med tiger på, og noen bokstaver jeg ikke husker

 

1stk tskjorte pack "selected"(1x Helt svart tskjorte, og 1stk helt hvit tskjorte)

 

1stk bukse.(av typen dongeri, eller hvordan jeg staver det..)

 

 

Jeg kombinerte idag:

 

Honolulu med gul tskjorte under(herr honolulu var åpen, så den gule syntes.), bukse.

 

 

---

 

Detvar mitt eneste bidrag til denne tråden, *hate mote og trend tråder*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...