LarsP Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Men on topic, den lacoste piquen jeg allerede har er størrelse 4, den er litt for stor, både i bredde /rundt kroppen liksom, og i lengden.Men tror dere de fra stress er fake pga størrelsen? 6054619[/snapback] Da kan du selge den til meg. 4 er perfekt for min del (kanskje litt vel trang over skuldrene, høhø). Stress selger nok ekte saker, grunnen til at de oppgir det i XS/S/M/L er at det er "vanligere" størrelser her til lands og eliminerer forvirring (men, skaper selvsagt forvirring for de som er vandt til tallsystemet ). Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2006 Antagelig er det det ja, tror Stress er seriøse aktørerer. Og det er sant, det er vel temmelig få som kjenner italienske/franske tallstørrelser(innbiller meg at det er en forskjell mellom italiensk og fransk også?) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2006 ZiRon: Har du ingen butikker i nærheten som fører Lacoste? Det lureste er kanskje å prøve en pique selv, for å så kanskje sende en mail til Stress og be de bruke de originale strl.benevningene. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Noen som vet hvordan Lacoste skoene er i størrelsene? Hvis jeg feks. bruker 43 klarer jeg meg med det? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg hadde kjøpt 44. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Noen andre som skal på det "lukkede arrangementet" på Ferner Jacobsen nå på onsdag, i anledning deres 90 års jubileum? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Kjøpte i dag to nye kappa piquer, XS passet meg perfekt, så det vil vel være tilsvarende størrelser på stress og tenker jeg. Kjøpte meg og nytt fresht tiger-belte, de har hatt gamle modeller siden jul nå, og endelig har de fått inn nye Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 OK. Må ha nye solbriller. Kom med forslag! Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 OK. Må ha nye solbriller. Kom med forslag! 6062205[/snapback] Er jo umulig å vite hva som passer på deg... Ta deg en tur til feks Krogh. Personlig har jeg foreløbig gått for disse: Dior Air 1 Dior Overshine 2 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 De Dior-brillene virket litt "billige" for meg. For stor logo. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 De Dior-brillene virket litt "billige" for meg. For stor logo. 6062253[/snapback] Så i dine øyne virker 90% av alle solbriller på markedet billige? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Nei, men der var jo stengene og logoen gigantisk? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 OK. Må ha nye solbriller. Kom med forslag! 6062205[/snapback] $12,95 + frakt for alle tre. Bedre kjøp finnes ikke. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg hadde kjøpt 44. 6061003[/snapback] I skostørrelser er Lacoste relativt store faktisk - så det er jeg ikke så sikker på. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 OK. Må ha nye solbriller. Kom med forslag! 6062205[/snapback] http://i17.ebayimg.com/04/i/07/0d/70/03_1_b.JPG $12,95 + frakt for alle tre. Bedre kjøp finnes ikke. 6062379[/snapback] De så billige ut. Men fra spøk til revolver: Yves Saint Laurent: Om grønn er din greie så har du jo disse Gucci: Disse Dior brillene er også fine -- men de passer ikke alle, så obs obs! Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) $12,95 + frakt for alle tre. Bedre kjøp finnes ikke. 6062379[/snapback] ord. briller som det står "DIOR DIOR DIOR" eller "----> D&G <---" på er så utrolig tacky. i mine øyne skriker sånne briller "se på meg, jeg har brukt masse masse penger på solbriller, men har allikevel så dårlig smak at jeg ikke klarte å kjøpe noe som så pent ut" :] min anbefaling er med andre ord å gå for noe uten synlige logoer. enten noe billig skrap du kan glemme igjen/"miste" i fylla/gi bort til venner/herje rundt med, eller eventuelt noe dyrere som ser litt mer seriøst ut. men dette er bare basert på min personlige smak, det er opp til deg om du lar deg styre noe særlig av det... Endret 8. mai 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Er for så vidt enig med deg. Men Robbiedeluxe viste jo at det går ann å bruke Dior, Gucci osv uten at de er glorete. Personlig liker jeg ingen av dem, glorete eller ikke Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 De (vi ) som har stil, kjøper ikke klær (eller briller) med flashy-blingbling-logo. Personlig tenker jeg på norske-jenter-i-syden når jeg ser disse: Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg tenker 90% av brunkrem pikene fra vestkanten (samt de på skolen min) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2006 De så billige ut. 6062702[/snapback] De koster jo like mye som en halvliter øl per stk. Kongebrillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå