Roberto Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Bruker strl. 2 her også. Jeg tror Lacoste sin strl. 3 tilsvarer en "vanlig" RL Polo Sport pique i small (men så er jo også passformen til Lacoste overlegen Polo Sport). Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Noen som vet hvor mye lacoste kjorter koster? De ligger vel på rundt 1000? Har kun en, og de er så deilige å gå med om sommern En Lacoste pique koster et sted mellom 800 og 900 kr. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg er litt liten, så ofte finner jeg ikke størrelsene mine Seinest i går kunne jeg ikke kjøpe meg den jakke jeg helst ville ha fordi den ikke fantes i størrelsen min. Jeg får begynne å bole Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg er litt liten, så ofte finner jeg ikke størrelsene mine Seinest i går kunne jeg ikke kjøpe meg den jakke jeg helst ville ha fordi den ikke fantes i størrelsen min. Jeg får begynne å bole 6052667[/snapback] Prøv en Lacoste pique i strl. 2. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Har ingen planer om å svi av en høvding på ei skjorte i nærmeste framtid. Betalte 600 for en Sand pique i går, det gjorde vondt nok (Den passa forsåvidt rimlig godt) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Har ingen planer om å svi av en høvding på ei skjorte i nærmeste framtid. Betalte 600 for en Sand pique i går, det gjorde vondt nok (Den passa forsåvidt rimlig godt) 6052703[/snapback] Fikk du med at Sand hadde "lagersalg" av vårens varer i importørens (såvidt jeg husker fra en annen gang jeg var der, meget aristokratiske) lokaler? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Nope, antakeligvis så bor jeg ikke i nærheten så det hadde vært en umulighet Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Nope, antakeligvis så bor jeg ikke i nærheten så det hadde vært en umulighet 6052756[/snapback] Det er mulig. Dessuten var det, såvidt jeg forstod, kun en størrelse, og den ville vært for stor til meg. Sånn i tillegg til at jeg ikke liker salg... (Men et lagersalg i de lokalene der, minner neppe om andre ting under det navnet). Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 "Lagersalg" på Smedstad i kjelleren til importøren av lacoste er også en morsom sak å få med seg Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Hey! Jeg er på utkikk etter ganske tettsittende T-skjorter til sommeren. Jeg er nokså tynn, men jeg vil ha T-skjorter som sitter tett inntil magen også (så jeg kan vise vaskebrettet mitt ), og helst i litt freshe farger/mønstre. Noen som har forslag til hvor jeg bør gå/hvilket merke jeg bør velge for at de skal være skikkelig slim-fit OG holde vask etter vask? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 "Lagersalg" på Smedstad i kjelleren til importøren av lacoste er også en morsom sak å få med seg 6052804[/snapback] Oppover mot Njårdhallen, sant? Tror en venn av meg fikk noen sko ekstremt billig der en gang. Men jeg er generelt skeptisk til sånne ting, fordi jeg selv vet at jeg blir ekstremt revet med.... Smeboe: Jeg var faktisk inneom H&M her om dagen, de hadde såkalte "slim fit strech"- t-shirts, ihvertfall i lyseblått og rosa. Tror de inneholdt fem prosent lycra eller noe, så ikke så nøye på det. Det spørs vel hvor godt de holder etter vask, men de er neppe dyre. Har desverre ikke prøvd dem eller sånn, bare sånn apropos. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 http://www.stress.no/Products.aspx?hid=3&cid=230&pid=5243 Her koster de jo kun 699 Jeg er 16 år, tynn, og 175 høy ca. Vil XS være for lite eller passe? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Antagelig vil XS være greit, men Lacoste oppererer med tall(italienske størrelser?) så det er antagelig stress.no som har regnet om størrelsene... Tror ikke Lacoste oppgir størrelsene sine slik? Men tviler litt på at norske forhandlere selger noe som ikke er "ekte". Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Antagelig vil XS være greit, men Lacoste oppererer med tall(italienske størrelser?) så det er antagelig stress.no som har regnet om størrelsene... Tror ikke Lacoste oppgir størrelsene sine slik? Men tviler litt på at norske forhandlere selger noe som ikke er "ekte". 6052990[/snapback] Ja er ikke bokstavstørrelser numero uno måte å se at lacoste klær er fake? Var oppe ved Njårdhallen et sted ja, utrolig kronglete å finne frem ihvertfall! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 "Lagersalg" på Smedstad i kjelleren til importøren av lacoste er også en morsom sak å få med seg 6052804[/snapback] Smeboe: Jeg var faktisk inneom H&M her om dagen, de hadde såkalte "slim fit strech"- t-shirts, ihvertfall i lyseblått og rosa. Tror de inneholdt fem prosent lycra eller noe, så ikke så nøye på det. Det spørs vel hvor godt de holder etter vask, men de er neppe dyre. Har desverre ikke prøvd dem eller sånn, bare sånn apropos. 6052948[/snapback] Takk for svaret, men jeg begynner å bli "fed up" av H&M-produkter som holder i 5 vasker, dessuten føler jeg at babyblå og babyrosa begynner å bli litt "gamle" farger ... G-STAR er et merke jeg har funnet ut at har bra, slimme Tees, men de er ikke alltid like fine når det gjelder utseendet... Men jeg får ta meg en tur rundt og sjekke, håpet bare noen av dere hadde råd Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Er det ok å gå med pyjamasbuske på skolen, så lenge det ser greit ut? Altså, at det passer med resten av det man har på seg. Har planer om å våkne 5 minutter før bussen går i fremtiden:) Lenke til kommentar
warpig Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Er det ok å gå med pyjamasbuske på skolen, så lenge det ser greit ut? Altså, at det passer med resten av det man har på seg. Har planer om å våkne 5 minutter før bussen går i fremtiden:) 6054555[/snapback] Personlig mener jeg det er greit å gå med det man selv føler seg vel i, jeg f.eks. kunne aldri funnet på å gå i skinnjakke, men jeg ser verken ned eller opp til de som gjør, bare de føler seg vel i det... Det er altså greit å gå i pysjamasbukse så lenge du føler deg vel i det. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) I agree Hva gjør man ikke for å sove 5min lengre på Mandag morgenen Endret 6. mai 2006 av Smallville Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Er det ok å gå med pyjamasbuske på skolen, så lenge det ser greit ut? Altså, at det passer med resten av det man har på seg. Har planer om å våkne 5 minutter før bussen går i fremtiden:) 6054555[/snapback] Jeg har aldri vært en fan av pysjamis/joggebukse-trenden, men for all del - om du liker det, hvorfor ikke? Forresten, hva med frokost? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Om jeg ikke får min daglige dusj vær morgen før skolen føler jeg meg ekkel og skitten. Dusj kommer foran en god frokost og, selv om jeg egentlig aldri får noen god frokost. Blir å hive i meg 2 skiver kjapt før jeg løper til bussen Men on topic, den lacoste piquen jeg allerede har er størrelse 4, den er litt for stor, både i bredde /rundt kroppen liksom, og i lengden. Men tror dere de fra stress er fake pga størrelsen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå