Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Selv liker jeg godt designet og vasken på enkelte LEE bukser, men kvaliteten er heller elendig. Har hatt mange LEE bukser der sømmene rundt gylfen har gått opp og stoffet har sakte men sikkert "gått i oppløsning". Derfor har jeg sluttet å kjøpe LEE til fordel for Levis og Diesel, som jeg ikke har hatt noen problemer med.

 

 

_______________________

 

Nye sneakers fra Reebook idag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en 4-5 nudie bukser, og samtlige har huller, knappehempene i "gylfen" har røket på flere, de revner i sømmene og blir generelt raskt slitt. Dette er riktignok etter 2-3 år, men jeg har ikke brukt dem mye. Ikke verdt pengene!

6034727[/snapback]

 

Tja, når du her snakker om 2-3 år, begynner jeg å lure litt.. Tror ikke de produserer jeans mtp. så "lang" levetid.. Det kan hende jeg tar skrekkelig feil, men hadde dette skjedd etter bare noen måneder, hadde saken vært mye annerledes.. Men, siden det er flere som har hatt det samme problemet, ligger det nok noe i det også! Snodige saker det der..

6035335[/snapback]

 

Nå er det ikke snakk om så hyppig bruk da, jeg har sikkert en 10-12 bukser som jeg bruker jevnlig. 2-3 år er jo en stund, men jeg merker at Nudie holder seg dårligere enn andre merker.

Lenke til kommentar
Nå er det ikke snakk om så hyppig bruk da, jeg har sikkert en 10-12 bukser som jeg bruker jevnlig. 2-3 år er jo en stund, men jeg merker at Nudie holder seg dårligere enn andre merker.

6035596[/snapback]

 

Som sagt, jeg snakket kun ut i fra egne erfaringer med dette merket :) Tror jeg da skal revurdere fremtidige kjøp, ettersom det er flere som har hatt trøbbel med dette. Kjekt å få vite om sånne ting, helt klart! Buksene er jo ikke gratis heller..

Lenke til kommentar
Mamma snakka om noe "bogstadveidager" eller noe sånt med noen i telefonen i dag. Er det masse salg der i morgen eller noe? Skal dit og kjøpe racersykkel, men mulig jeg finner tid til litt klær og. Noen butikker som anbefales?

6047547[/snapback]

Hun sikter muligens til "markedsdagene" i Bogstadveien. De stenger hele gaten for trafikk og butikkene setter opp salgsboder der de ofte har tilbud. Det finnes en del gode butikker i Bogstadveien, men det spørs jo selvsagt hva du er ute etter -- og ikke minst prisklasse. :)

Lenke til kommentar
Mamma snakka om noe "bogstadveidager" eller noe sånt med noen i telefonen i dag. Er det masse salg der i morgen eller noe? Skal dit og kjøpe racersykkel, men mulig jeg finner tid til litt klær og. Noen butikker som anbefales?

6047547[/snapback]

Hun sikter muligens til "markedsdagene" i Bogstadveien. De stenger hele gaten for trafikk og butikkene setter opp salgsboder der de ofte har tilbud. Det finnes en del gode butikker i Bogstadveien, men det spørs jo selvsagt hva du er ute etter -- og ikke minst prisklasse. :)

6047575[/snapback]

 

Sannsynligvis en lavere prisklasse enn deg, men et fint plagg til 1000-1500 hadde ikke vært noe problem, hvis det er noe spesielt jeg "må" ha. :p

Lenke til kommentar

Kamikaze kjører vel neppe stand på de dagene?

 

Ellers er det mye billig "dritt" å få, hvis du har ork og lyst til å lete. Tror det beste kjøpet sist var fem DVD-filmer og fire kinobilletter for kr 200 - men det var vel ikke helt klesmessig. Er du kresen, er neppe de bilfrie dagene - og salg i særdeleshet - noe for deg..

Lenke til kommentar

Uff for et kaos i Bogstadveien da, ikke lett å krysse over der med en stor SUV. :s

 

Fikk brent av 11k, men de gikk til sykkel og utstyr. Så meg litt rundt på Kamikaze, Tatler, VIC og noen andre jeg ikke gadd sjekke ut navnet på. Var ikke noe spesielt mye tilbud på brukbare ting og jeg bare kjappa meg ut av folkehavet, var ikke alt for morsomt å være der.

Lenke til kommentar
Jeg holder meg laaangt unna Majorstuen hver gang det er markedsdager. :)

6051709[/snapback]

Markedsdager er jo kjempekoz :D

 

Jeg gjorde forsåvidt et varp på Fretex i dag. Ei smekker dressjakke til 125 gullmynter. Satt som støpt.

 

EDIT: Det var godt å betale nesten ingenting for flott klær. I går svei jeg av alt for mye for alt for lite :(

Endret av olsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...