Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Str 25 høres jo ut som en barnestørrelse. Selger de virkelige str 24?

6033725[/snapback]

Tror ikke så mange merker fører så lave størrelser, jeg har bare sett visse buksemodeller fra Diesel, Fornarina, Miss Sixty og Replay. Ja, det er sykt lite, men hvis en kjøper en bukse i str 26 må en uansett levere den til syerske etter to måneder pga den har videt seg ut, så det blir samme sak. Det er faktisk ikke så stor forskjell på 25 og 26.

 

EDIT: Hovedgrunnen til at jeg må sy de inn, er at jeg er for lav for alle bukser, derfor er de løse på feil steder.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Synes LEE-bukser blir for store bak etter en dag jeg. Men de sitter veldig fint de to første timene.

6030483[/snapback]

 

Da kjøper du de for store når du prøver de ;)

6033780[/snapback]

Jeg syns det er for dårlig at man skal ut med masse penger med en bukse som sitter som støpt kunn de to første timene man bruker den. Det burde jo være såpass med kvalitet, da! LEE-buksa mi satt kjempefint på, prøvd str mindre da jeg var der, men fikk ikke igjen knappen. Nå trenger jeg ikke ta opp knappen en gang når jeg skal på do:-/

 

Men LEE-buksene til guttene sitter ganske pent syns jeg, men det er vel først og fremts for at de skal være litt løse det da:-)))

Lenke til kommentar

Jeg har en Lee-bukse i str 26. Den sitter pent på rumpa og lårene, men å få knappen igjen er et svare strev når den er nyvasket :p

 

Jeg har forøvrig litt av samme problem som AnAnAs. Fornarinabuksene er for lange siden de bare kommer i en lengde. Syr jeg de opp, så forsvinner hele bootcut'en :(

Lenke til kommentar
Jeg har forøvrig litt av samme problem som AnAnAs. Fornarinabuksene er for lange siden de bare kommer i en lengde. Syr jeg de opp, så forsvinner hele bootcut'en :(

6033877[/snapback]

Jeg hater bootcut, så det er ikke noe problem for meg om de forsvinner. ;) Foretrekker drainpipes eller straightleg, korte jenter ser så tykke ut med bootcut.

Lenke til kommentar
Jeg syns det er for dårlig at man skal ut med masse penger med en bukse som sitter som støpt kunn de to første timene man bruker den. Det burde jo være såpass med kvalitet, da! LEE-buksa mi satt kjempefint på, prøvd str mindre da jeg var der, men fikk ikke igjen knappen. Nå trenger jeg ikke ta opp knappen en gang når jeg skal på do:-/

6033819[/snapback]

 

Jepp, jeg er helt enig med deg, men det at Lee bruker et stoff som er meget ulikt alle andre, er det dessverre ikke så veldig mye å gjøre med...

 

Når det gjelder størrelser og slikt, er det faktisk ganske stor forskjell på de ulike modellene til Lee. Men regelen er som regel at man skal alltid kjøpe minst én størrelse mindre enn hva man vanligvis bruker, etter som de utvider seg minimum én størrelse.

Lenke til kommentar
Men LEE-buksene til guttene sitter ganske pent syns jeg, men det er vel først og fremts for at de skal være litt løse det da:-)))

6033819[/snapback]

Har aldri likt Lee, finner buksene deres heller tamme.

 

Jeg har bestandig likt passformen til Lindeberg og Nudie. Problemet til sistnevnte er kvaliteten, blir hullete og "glatte" etter kort tids bruk. Ganske dårlig med tanke på at modellene starter på 1000,-.

Lenke til kommentar
Jeg har bestandig likt passformen til Lindeberg og Nudie. Problemet til sistnevnte er kvaliteten, blir hullete og "glatte" etter kort tids bruk. Ganske dårlig med tanke på at modellene starter på 1000,-.

6033910[/snapback]

 

Jeg er faktisk enig med deg her, på ett punkt! Passformen til Lindeberg Denim og Nudie er meget bra, hvertfall på noen modeller!

Men, når det gjelder kvaliteten på Nudie, har jeg aldri merket noe kvalitetssvikt, og jeg har noen par og bruker de hyppig.. Det komme jo selvsagt an på hvor hardt de er vasket fra før av, men har ikke hatt det problemet du sikter til... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Jeg liker heller ikke Lee-bukser generelt, men jeg har én eneste Lee-bukse jeg elsker over alt på jord. De andre jeg har prøvd er et heller trist kapittel.

6033915[/snapback]

Spørs om de kommer med en godbit en gang i blant. Syns også det er vanskelig å se forskjell på noen av buksene de lager, de er veldig like til ulik pris. Har ikke peil på hva som kom i fjor eller i år. Bare noen bittesmå detaljer.

Lenke til kommentar
Jeg har forøvrig litt av samme problem som AnAnAs. Fornarinabuksene er for lange siden de bare kommer i en lengde. Syr jeg de opp, så forsvinner hele bootcut'en :(

6033877[/snapback]

Jeg hater bootcut, så det er ikke noe problem for meg om de forsvinner. ;) Foretrekker drainpipes eller straightleg, korte jenter ser så tykke ut med bootcut.

6033887[/snapback]

 

Jeg ser ikke tykk ut uansett hvor hardt jeg prøver :p

Lenke til kommentar
Jeg har bestandig likt passformen til Lindeberg og Nudie. Problemet til sistnevnte er kvaliteten, blir hullete og "glatte" etter kort tids bruk. Ganske dårlig med tanke på at modellene starter på 1000,-.

6033910[/snapback]

 

Jeg er faktisk enig med deg her, på ett punkt! Passformen til Lindeberg Denim og Nudie er meget bra, hvertfall på noen modeller!

Men, når det gjelder kvaliteten på Nudie, har jeg aldri merket noe kvalitetssvikt, og jeg har noen par og bruker de hyppig.. Det komme jo selvsagt an på hvor hardt de er vasket fra før av, men har ikke hatt det problemet du sikter til... :dontgetit:

6033919[/snapback]

Jeg har en 4-5 nudie bukser, og samtlige har huller, knappehempene i "gylfen" har røket på flere, de revner i sømmene og blir generelt raskt slitt. Dette er riktignok etter 2-3 år, men jeg har ikke brukt dem mye. Ikke verdt pengene!

 

Edit: Den dårligste buksa jeg noen gang har kjøpt var en Lindeberg cordbukse som jeg ga 1400 for. Første gang jeg skulle bruke den begynte det å regne da jeg gikk hjem fra byen, og den via seg ut noe helt utrolig! Det var første og siste gang jeg brukte den, den så ikke ut etterpå. Selvfølgelig hadde jeg ikke mulighet til å få bytta den heller, siden jeg kjøpte den på reise :mad:

Endret av abraxa
Lenke til kommentar
Jeg har en 4-5 nudie bukser, og samtlige har huller, knappehempene i "gylfen" har røket på flere, de revner i sømmene og blir generelt raskt slitt. Dette er riktignok etter 2-3 år, men jeg har ikke brukt dem mye. Ikke verdt pengene!

6034727[/snapback]

 

Tja, når du her snakker om 2-3 år, begynner jeg å lure litt.. Tror ikke de produserer jeans mtp. så "lang" levetid.. Det kan hende jeg tar skrekkelig feil, men hadde dette skjedd etter bare noen måneder, hadde saken vært mye annerledes.. Men, siden det er flere som har hatt det samme problemet, ligger det nok noe i det også! Snodige saker det der..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...