Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Hmm, virker ikke som den samme butikken.

 

Bogart A/S, Men's fashion

 

Thomas Angells gate 10, N-7011 Trondheim

Phone: +47 7351 0685

Fax: +47 7352 0920

 

--

 

Eneste adressen som er oppført.

6029934[/snapback]

 

ser ikke sånn ut.. rart de har samme navn da :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter og ser på bilder, og er kommet frem til at jeg kjøper jammen ikke en eneste LEE-bukse til. Ser ut som jeg har små og fete bein.

6030314[/snapback]

 

:!:

 

Sikkert bare noe du innbiller deg ;):p

6030353[/snapback]

Nei, faktisk ikke! Buksene fra Fornarina funker mye bedre!

Det er faktisk helt sjukt, men jeg blir bredere over rompa og stuttere bein!:-S

Fikk tak i ei knall bukse på Top Shop i dublin, den har ikke noe spesielt merke. Men det var et kupp:-D 68 euro er ikke noe å si på med tanke på at jeg bruker som regel å måtte ut med rundt 1000,-

Lenke til kommentar
Sitter og ser på bilder, og er kommet frem til at jeg kjøper jammen ikke en eneste LEE-bukse til. Ser ut som jeg har små og fete bein.

6030314[/snapback]

Synes jeg blir tynnere i LEE-bukser jeg, men nå kan jo ikke akkurat jeg se kortere ut enn jeg er, jeg er jo dverg. :p

Lenke til kommentar
dde  :p

D & G bukse 60 $ = 60*6,5 = 390 kr.

Treningstøy fra D & G 58 $ = 58*6,5 = 377 kr.

D & G skjorte 35 $ =

35*6,5 = 227 kr

 

Alt dette er mottatt betalt og sjekket at er ekte

 

Var disse brillene veldig grelle forresten ? http://i6.photobucket.com/albums/y243/kanj...OLCE406690d.jpg

 

edit: bildet var litt stort så jeg lenker til det i stedet

6029708[/snapback]

 

 

Item 1-3 tilsier major F A K E - alarm!

 

At du kan være så naiv å tro at de tingene er ekte skrekker meg. Greit nok at plaggene er rimelig, men at du i tillegg hevder at det er ekte. Tror du virkelig Dolce & Gabbana mainline produserer så grelle "treningsplagg"? Tror du i tillegg at de skriver Dolce Gabbana, D&G på samme plagg? Svaret er NEI!

 

Skjorten du har valgt ut er heller ikke noe særlig å skryte av, men smak er individuelt så jeg skal ikke gå nærmere inn på det. Når produsenten av plagget syr "sikrer" seg ved å sy på "&"-merket (et undermerke av Dolce & Gabbana som ikke finnes lenger), og "D&G" - merket (et annet undermerke av DG) så gjør han dette for å lure naive kjøpere som nettopp... deg.

 

Beklager. Du har nok blitt lurt.

Lenke til kommentar
Hyrlen: Er bare litt nysgjerrig, men hvordan klarte du å få blod på dressen din? Det første jeg tenkte når jeg leste det var "Gudfaren" og "Hitman" (spillet)

6028431[/snapback]

:roll:

 

Liten situasjon på jobb, ikke noe stort egentlig. Skal levere den på renseri i morgen, håper egentlig ikke det går vekk for da får jeg ny. Ser ut som et telt på meg.

 

Uansett, blir den ren ?

Lenke til kommentar
dde  :p

D & G bukse 60 $ = 60*6,5 = 390 kr.

Treningstøy fra D & G 58 $ = 58*6,5 = 377 kr.

D & G skjorte 35 $ =

35*6,5 = 227 kr

 

Alt dette er mottatt betalt og sjekket at er ekte

 

Var disse brillene veldig grelle forresten ? http://i6.photobucket.com/albums/y243/kanj...OLCE406690d.jpg

 

edit: bildet var litt stort så jeg lenker til det i stedet

6029708[/snapback]

 

 

Item 1-3 tilsier major F A K E - alarm!

 

At du kan være så naiv å tro at de tingene er ekte skrekker meg. Greit nok at plaggene er rimelig, men at du i tillegg hevder at det er ekte. Tror du virkelig Dolce & Gabbana mainline produserer så grelle "treningsplagg"? Tror du i tillegg at de skriver Dolce Gabbana, D&G på samme plagg? Svaret er NEI!

 

Skjorten du har valgt ut er heller ikke noe særlig å skryte av, men smak er individuelt så jeg skal ikke gå nærmere inn på det. Når produsenten av plagget syr "sikrer" seg ved å sy på "&"-merket (et undermerke av Dolce & Gabbana som ikke finnes lenger), og "D&G" - merket (et annet undermerke av DG) så gjør han dette for å lure naive kjøpere som nettopp... deg.

 

Beklager. Du har nok blitt lurt.

6030767[/snapback]

Heisann,

Var da voldsomt så provosert som du skulle være over at du mener jeg har kjøpt fake klær, men nok om det.

Det står faktisk ikke Dolce & Gabbana og D&G på samme plagg. Det står DolceGabbana og en &.

 

Skjorten jeg kjøpte er faktisk mye bedre enn hva de små billdene der klarer å si. Alle som har sett den digger den. Som du sier så eksisterer ikke & lenger, men det gjorde det før. Jeg har ikke sagt at dette er 2006 modeller for det finner man ikke til denne prisen.

 

Jeg har sjekket hologrammene mot garantert ekte modeller og de stemmer.

Lenke til kommentar

Det kan nok være tilfelle, men det virker jo som jokki er godt fornøyd med klærne. Derfor skjønner jeg ikke hvorfor fredriksen85 kverulerer. Men noen er jo veldig opphengt i merker. Sjansen er vel stor for at både kopien og originalen er laget i Kina, eller et annet land som har tilsvarende lave produksjonskostnader.

Lenke til kommentar

Skjorten jeg kjøpte er faktisk mye bedre enn hva de små billdene der klarer å si. Alle som har sett den digger den. Som du sier så eksisterer ikke & lenger, men det gjorde det før. Jeg har ikke sagt at dette er 2006 modeller for det finner man ikke til denne prisen.

 

Jeg har sjekket hologrammene mot garantert ekte modeller og de stemmer.

6031650[/snapback]

 

Tror du virkelig &-modellene også reklamerer for D&G, dette er ikke tilfelle. Hva er så disse "ekte" modellene du sier du har sjekket hologrammene opp i mot? Like fake som plaggene fra eBay?

 

Det kan nok være tilfelle, men det virker jo som jokki er godt fornøyd med klærne. Derfor skjønner jeg ikke hvorfor fredriksen85 kverulerer. Men noen er jo veldig opphengt i merker. Sjansen er vel stor for at både kopien og originalen er laget i Kina, eller et annet land som har tilsvarende lave produksjonskostnader.

6032387[/snapback]

 

Han kan være så fornøyd med klærne som han bare vil, men når han i tillegg går ut og sier at klærne er ekte blir jeg "provosert" fordi det er ikke tilfelle.

Lenke til kommentar
Synes LEE-bukser blir for store bak etter en dag jeg. Men de sitter veldig fint de to første timene.

6030483[/snapback]

 

Hadde samme opplevelsen med Fornarina-buksen min. Jeg prøvde den først i str 27. Da satt den helt fint. Butikkdamen sa jeg likevel burde prøve str 26. Ble veldig overrasket over hvor lite forskjell det var på de to, så jeg kjøpte str 26 for å være sikker. Jeg spurte damen i butikken om den kom til å utvide seg like mye som Lee-buksene, og da fikk jeg til svar at den bare kom til å gå seg litt til. Det synes jeg forøvrig ikke stemte, da den har videt seg GANSKE mye ut på rumpe og lår. Nå er jeg ikke så supernøye med at den ikke sitter som støpt, men jeg er litt skuffet i grunn. Kanskje jeg måtte hatt str 25? :ohmy:

Lenke til kommentar
Tror du virkelig &-modellene også reklamerer for D&G, dette er ikke tilfelle. Hva er så disse "ekte" modellene du sier du har sjekket hologrammene opp i mot? Like fake som plaggene fra eBay?

Stopp en halv er du snill. Klær fra & hadde, i sin tid, veldig ofte Dolce & Gabbana logo på -- selv om kolleksjonen de tilhørte var &. At det står & og Dolce & Gabbana på ett og samme plagg er derfor ikke en garanti for at plagget er pirrrat. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...