Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om en butikk i Sandnes/Bryne/Stavanger området som selger Adidas Superstar eller andre lignende sko. Webshop går også an (helst noe annet en stress). Har vært innom XXL, Intersport og G-Sport uten hell.

4251382[/snapback]

 

Du kan sjekke ut en butikk på kvadrat jeg har glemt navnet på. Den ligger ved Coop Obs, ved utgangen ved et pizza bakeri og Oasis.

Butikken er også en skomaker/nøkkelmaker..

 

Disse har utrolig mye sko fra Puma, Adidas og Globe.. Verdt å sjekke, tror jeg har sett dem der. Ellers kan du sjekke en sko butikk i Stavanger Sentrum, ved Stavanger Aftenblad bygget. Ligger en ny skobutikk der som jeg også har glemt navnet på.. Sist men ikke minst, sjekk ut Abstinens, ved Valbergtårnet i Stavanger.

 

 

EDIT : Obs.. La ikke merke til at innlegget jeg nettopp svarte på var litt...gammel :p

Endret av Woods
Lenke til kommentar
Hmm, nå er jeg sikkert på bærtur, men jeg trodde man brukte Collagen eller Hyaluronan i leppene. :)

6027140[/snapback]

Jepp, eller restylane. Aldri hørt om at silikon har blitt brukt i leppene, det ville kroppen ha frastøtet med en gang.

6027359[/snapback]

 

 

oops, min feil! Jeg er ikke akkurat ekspert på dette området :!:

Lenke til kommentar

Edit: Var igrunn ikke vits i at dette sto her da han gøyale karen forsvant.

 

Men hvor kjøper folket sko? Finner absolutt ikke ut hvilken sko jeg skal kjøpe. Noen som har noen forslag? Er ikke interesert i skatesko og generelt pene sko, liker det litt rølpete og "stygt".

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Si meg hvor du får ekte Dolce & Gabbana bukse for 400 kr eller hva med en skjorte til 300 kr så skal jeg sende mine varer i retur :p Akkuratt Dolce & Gabbana er litt vanskelig å fake. De henger altid med en holografisk lapp i tilleg til utrolig mange andre lapper. En annen ting er at jeg altid begynner med de høyeste prisene først. Når noe begynner å bli mistenkelig billig i forhold til resten begynner det å ringe bjeller i hodet mitt :)

 

Noen solbriller der som var fine ?

6024849[/snapback]

Ekte Dolce & Gabbana klær fra eBay? :innocent:

Lenke til kommentar
Ekte Dolce & Gabbana klær fra eBay? :innocent:

6028182[/snapback]

Selvsagt finnes det ekte Dolce&Gabbana-klær på Ebay. :)

 

Når man kan finne flygel, malerier, klokker, smykker og andre luksusvarer til flere millioner kroner per stykk så burde det ikke være så vanskelig å finne en genser fra D&G heller. =p

Lenke til kommentar
Noen som vet om en butikk i Sandnes/Bryne/Stavanger området som selger Adidas Superstar eller andre lignende sko. Webshop går også an (helst noe annet en stress). Har vært innom XXL, Intersport og G-Sport uten hell.

4251382[/snapback]

 

Du kan sjekke ut en butikk på kvadrat jeg har glemt navnet på. Den ligger ved Coop Obs, ved utgangen ved et pizza bakeri og Oasis.

Butikken er også en skomaker/nøkkelmaker..

 

Disse har utrolig mye sko fra Puma, Adidas og Globe.. Verdt å sjekke, tror jeg har sett dem der. Ellers kan du sjekke en sko butikk i Stavanger Sentrum, ved Stavanger Aftenblad bygget. Ligger en ny skobutikk der som jeg også har glemt navnet på.. Sist men ikke minst, sjekk ut Abstinens, ved Valbergtårnet i Stavanger.

 

 

EDIT : Obs.. La ikke merke til at innlegget jeg nettopp svarte på var litt...gammel :p

6027999[/snapback]

 

Even vet at de selger Adidas Superstar på Gapi Shoes (første etasje) og skoringen (andre etasje) på kvadrat. Sistenevnte er billigst :)

 

 

http://www.zneakers.no har også mye bra (litt sjeldnere limited modeller).

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Ekte Dolce & Gabbana klær fra eBay? :innocent:

6028182[/snapback]

Selvsagt finnes det ekte Dolce&Gabbana-klær på Ebay. :)

Ja, det tror jeg nok. Dersom selgeren legger ved kvitteringen er det også et pluss. Men Dolce&Gabbana bukser til 300-400 kr? Driver de veledighet der? :whistle:

6028643[/snapback]

Det er selvsagt et helt annet spørsmål. Man kan helt sikkert gjøre varp å sikre seg bukser liker under tusenlappen, men 3-400,-? Trukke det. =p

Lenke til kommentar

Da penser vi tilbake på rett spor, Tormod98, vil ikke komme til å sende verken PMer eller poste noe her på en stund. Skulle noen mene at brukeren har gått for langt i PMene han har sendt kan du/dere kontakte moderator.

 

Edit:

Grunnet fortsatte rapporteringer. Er noen Tormod og innlegg tilhørende svar fjernet fra tråden.

Endret av am3k
Lenke til kommentar
@hyrlen;

 

jeg tenkte med en gang på dette velkjente sitatet:

If you've got a T-Shirt with blood stains all over it, maybe laundry isn't your biggest problem right now.

6028493[/snapback]

 

Seinfeld :love:

 

Men lite spm.. Bogart, finnes det andre steder enn i tønsberg? Isåfall, noen som vet om de får inn nye modeller på belter snart? De har hatt de samme gamle siden juletider nå :nei: Var innom i dag, og han sa de fikk nye etter hvert, men visste ikke når? :hmm:

Lenke til kommentar
Ekte Dolce & Gabbana klær fra eBay? :innocent:

6028182[/snapback]

Selvsagt finnes det ekte Dolce&Gabbana-klær på Ebay. :)

Ja, det tror jeg nok. Dersom selgeren legger ved kvitteringen er det også et pluss. Men Dolce&Gabbana bukser til 300-400 kr? Driver de veledighet der? :whistle:

6028643[/snapback]

Det er selvsagt et helt annet spørsmål. Man kan helt sikkert gjøre varp å sikre seg bukser liker under tusenlappen, men 3-400,-? Trukke det. =p

6028672[/snapback]

Skal vi vedde :p

D & G bukse 60 $ = 60*6,5 = 390 kr.

Treningstøy fra D & G 58 $ = 58*6,5 = 377 kr.

D & G skjorte 35 $ =

35*6,5 = 227 kr

 

Alt dette er mottatt betalt og sjekket at er ekte

 

Var disse brillene veldig grelle forresten ? http://i6.photobucket.com/albums/y243/kanj...OLCE406690d.jpg

 

edit: bildet var litt stort så jeg lenker til det i stedet

Lenke til kommentar
Men lite spm.. Bogart, finnes det andre steder enn i tønsberg? Isåfall, noen som vet om de får inn nye modeller på belter snart? De har hatt de samme gamle siden juletider nå :nei: Var innom i dag, og han sa de fikk nye etter hvert, men visste ikke når? :hmm:

6029325[/snapback]

Vi har en Bogart i Trondheim, spesialiserer seg i dyre dresser og klassisk mote representert i form av merker som Hugo Boss, Armini og Pringle of Scotland. Samme butikken?

Lenke til kommentar
Men lite spm.. Bogart, finnes det andre steder enn i tønsberg? Isåfall, noen som vet om de får inn nye modeller på belter snart? De har hatt de samme gamle siden juletider nå :nei: Var innom i dag, og han sa de fikk nye etter hvert, men visste ikke når? :hmm:

6029325[/snapback]

Vi har en Bogart i Trondheim, spesialiserer seg i dyre dresser og klassisk mote representert i form av merker som Hugo Boss, Armini og Pringle of Scotland. Samme butikken?

6029847[/snapback]

 

Tror vår er litt mer ungdommelig da. Den har slikt som du nevner og, men også mye moods, nudies, lacoste, tiger og slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...