Herr Brun Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Noen som vet om butikker som fører grenadine-slips i Oslo? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Jeg har fått hull i en skinnsåle, hvor mye må jeg ut med for å få byttet?Tenker å ta å bytte på begge skoene. Noe sted i Oslo å anbefale? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 hvilke tskjorter er det som gjelder? dovre? Lenke til kommentar
August. Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Jeg har fått hull i en skinnsåle, hvor mye må jeg ut med for å få byttet? Tenker å ta å bytte på begge skoene. Noe sted i Oslo å anbefale? Lovlig sent ute – men vil anbefale «Skomakern» i ruseløkkveien og Dagestad. Sistnevnte kjenner du jo til, men Skomakern gjør en utrolig god jobb til en noe bedre pris. 1 Lenke til kommentar
Krøllalfa Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Tips til Chelsea Boots? Helst semsket, men antar at det er en dårlig idé på Vestlandet. Helst god kvalitet som varer. Budsjett der etter. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 (endret) Skal en langhelg til Stockholm neste uke, lurer på om noen har tips til buitikker der? Har fått tips om Nitty and Gritty, men er også ute etter butikker hvor jeg kan kjøpe ny dresskjorte, noen nye loafers og noen fine gensere, gjerne ull/kashmir, Slitt hull på albuen på to av de genserne jeg har brukt mye på jobb i det siste. Så trenger å oppgradere garderoben litt. Lovlig sent ute – men vil anbefale «Skomakern» i ruseløkkveien og Dagestad. Sistnevnte kjenner du jo til, men Skomakern gjør en utrolig god jobb til en noe bedre pris. Takk for tips. Har faktisk kokt litt bort. Vurderer å pensjonere de skoene, de bærer preg av å ikke ha blitt behandlet godt nok så er ganske rynkete og misfarget i skinnet. Har hatt de i 9 år nå, så har fått glede av dem. Tips til Chelsea Boots? Helst semsket, men antar at det er en dårlig idé på Vestlandet. Helst god kvalitet som varer. Budsjett der etter. Kjøpte meg fra RM Williams på tampen av sesongen i fjor. Var heldig å finne de på salg, de koster jo en del. Virker til å ha svært god kvalitet. Men syns ikke de var så behagelige å gå i, men det er nok føttene mine. Er jo heller ikke kjøpt som tursko så ikke ett kjempe problem. Endret 20. september 2019 av PatSharpX Lenke til kommentar
dover606 Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 (endret) Skal en langhelg til Stockholm neste uke, lurer på om noen har tips til buitikker der? Har fått tips om Nitty and Gritty, men er også ute etter butikker hvor jeg kan kjøpe ny dresskjorte, noen nye loafers og noen fine gensere, gjerne ull/kashmir, Slitt hull på albuen på to av de genserne jeg har brukt mye på jobb i det siste. Så trenger å oppgradere garderoben litt. Takk for tips. Har faktisk kokt litt bort. Vurderer å pensjonere de skoene, de bærer preg av å ikke ha blitt behandlet godt nok så er ganske rynkete og misfarget i skinnet. Har hatt de i 9 år nå, så har fått glede av dem. Det er den rette helgen for skokjøp i Stockholm. Lørdag 28/9 arrangeres en av få messer for kvalitetssko, Shoetrunk Stockholm, på Scandic Anglais. Gratis inngang. Der får du prøvd mange anerkjente internasjonale merker som ikke er tilgjengelig i Norge, og eventuelt få kjøpt skoene der og da til en gunstig messepris. Mer info her: shoegazing.se/2019/08/02/shoegazing-super-trunk-show-2019/ Ta en tur innom butikken "Linnégatan 2" for gensre, skjorter, og forøvrig alt til garderoben. Skobutikker som er verdt å nevne er Skoaktiebolaget og Grafford. Endret 20. september 2019 av dover606 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Det er den rette helgen for skokjøp i Stockholm. Lørdag 28/9 arrangeres en av få messer for kvalitetssko, Shoetrunk Stockholm, på Scandic Anglais. Gratis inngang. Der får du prøvd mange anerkjente internasjonale merker som ikke er tilgjengelig i Norge, og eventuelt få kjøpt skoene der og da til en gunstig messepris. Mer info her: shoegazing.se/2019/08/02/shoegazing-super-trunk-show-2019/ Ta en tur innom butikken "Linnégatan 2" for gensre, skjorter, og forøvrig alt til garderoben. Skobutikker som er verdt å nevne er Skoaktiebolaget og Grafford. Det var flaks! Takk for tipset! 1 Lenke til kommentar
dover606 Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Bare hyggelig! Tips til Chelsea Boots? Helst semsket, men antar at det er en dårlig idé på Vestlandet. Helst god kvalitet som varer. Budsjett der etter. +1 for RM Williams som allerede er nevnt. Se også på Loake 1880 Chatsworth, Red Wing og Blundstone! Semsket skinn er enten genialt eller forferdelig til Vestlandet. Nøkkelen er å bruke en god nok impregneringsspray, så preller basically alt av og skoene kan brukes hele året:) Saphir Super Invulner, Tarrago Nano Protector eller Collonil Pro Carbon, alle er gode løsninger og varer 4-5 måneder om gangen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. september 2019 Del Skrevet 29. september 2019 Denne ser kul ut på bildet, men jeg er usikker på om den er kul i virkeligheten. Forøvrig er den utrolig dyr ~32k.Tips til en billigere versjon. Forøvrig usikker på om svart er lurt om jeg skal bruke den til dress og. har bare navy dress. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Ser vel ut som en helt standard ullfrakk?Jeg har en mørkgrå fra Massimo Dutti som jeg kjøpte for ett par årsiden. Jeg ville valgt en annen farge enn sort. Lenke til kommentar
Krøllalfa Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 Jeg er vel 185+ og normal vekt, men har kraftige lår og rumpe. Jeg har lenge forsøkt å finne jeans som sitter godt - men ikke for trang, er behagelig og ikke for lang. Jeg bruker normalt 33/30 og er villig til å betale for å finne et godt eksemplar. Noen som har tips? Helst med stretch og ikke for tykke bukser. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. oktober 2019 Del Skrevet 19. oktober 2019 (endret) Dress på intervju til internship? Finans eller generelt økonomijobb Endret 19. oktober 2019 av Need44speed Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. oktober 2019 Del Skrevet 19. oktober 2019 Jeg er vel 185+ og normal vekt, men har kraftige lår og rumpe. Jeg har lenge forsøkt å finne jeans som sitter godt - men ikke for trang, er behagelig og ikke for lang. Jeg bruker normalt 33/30 og er villig til å betale for å finne et godt eksemplar. Noen som har tips? Helst med stretch og ikke for tykke bukser. Alle butikker tilbyr å legge opp jeans. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 19. oktober 2019 Del Skrevet 19. oktober 2019 Dress på intervju til internship? Finans eller generelt økonomijobb Mørke jeans og skjorte ? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. oktober 2019 Del Skrevet 19. oktober 2019 Dress på intervju til internship? Finans eller generelt økonomijobbJa, dress uten slips. 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. oktober 2019 Del Skrevet 20. oktober 2019 (endret) takk for svar Endret 20. oktober 2019 av Need44speed Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 Jeg ville ikke kjørt jeans. Ikke gitt du trenger å gå med blazer heller, men greit å være på den sikre siden. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Er enig angående jeans, men om dress er safe er det bra. Har en ocbd skjorte som er for stor i livet, men bra ellers. Ser greit ut forfra men får en slags ballong effekt i ryggen som ser dumt ut. Har lyst til å ta den inn i sidene hos skredder , kan det se bra ut? Leste det går an å bruke darts, men det må da se rart ut på en ocbd? Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 For en dyktig skredder er dette en enkel jobb, darts or no darts. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå