edge Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Noen som har oversikt over pristrender på Fjellreven? Er på utkikk etter ny parkas, og ser noen er på tilbud om dagen på typ 30%. Er det sannsynlig å finne endra bedre tilbud etter sesongen? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Lite aktivitet her, men jeg prøver. Noen som har erfaring med Narry? https://narry.com/ Skredder fra Thailand, kommer til Oslo i september, jeg vurderer å teste. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Noen som har erfaringer med "Care of Carl" sin nettbutikk? Evt. bedre alternativer? Virker helt OK, og med tildels gode priser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Noen som har erfaringer med "Care of Carl" sin nettbutikk? Evt. bedre alternativer? Virker helt OK, og med tildels gode priser. Har bestilt der en rekke ganger, har alltid opplevd at varene sendes raskt, enkle å forholde seg til. Følger med en klistrelapp for retur Lenke til kommentar
dePt Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Noen som har forslag til "bruktmarked" for salg av klær? Både inn og utland foraåvidt. Har en skinnjakke fra Falcon Garments som, etter en livsstilsendring, dessverre ble litt større en jeg skulle ønske. Har lagt ut på finn.no, men misstenker at det kanskje ikke er den første plassen man ser etter denne type plagg? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Noen som har forslag til "bruktmarked" for salg av klær? Både inn og utland foraåvidt. Har en skinnjakke fra Falcon Garments som, etter en livsstilsendring, dessverre ble litt større en jeg skulle ønske. Har lagt ut på finn.no, men misstenker at det kanskje ikke er den første plassen man ser etter denne type plagg? Grailed.com vil jeg si er et godt tips. Googlet jeg merket kom i hvert fall Grailed opp som et av de første treffene, så det lover jo godt. Lenke til kommentar
SaintPablo Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Noen som har forslag til "bruktmarked" for salg av klær? Både inn og utland foraåvidt. Har en skinnjakke fra Falcon Garments som, etter en livsstilsendring, dessverre ble litt større en jeg skulle ønske. Har lagt ut på finn.no, men misstenker at det kanskje ikke er den første plassen man ser etter denne type plagg? Prøv diverse kjøpe/selge grupper på facebook i nærområdet ditt:) Ellers er Grailed.com som han over nevner eit bra alternativ i tillegg til Finn. 1 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Ville lagt det ut på Tise også. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 For de interesserte: Det er ingen god deal... Lenke til kommentar
dTd Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Føler tråden er dødd ganske så mye, så hvor har folk blitt av? Er det andre steder man henger? Skulle hatt tips til noen varme jakker til vinter, lukter litt på parkas, men er jo et hav å velge mellom, <10k Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 (endret) Føler tråden er dødd ganske så mye, så hvor har folk blitt av? Er det andre steder man henger? Skulle hatt tips til noen varme jakker til vinter, lukter litt på parkas, men er jo et hav å velge mellom, <10k Jeg ville nok vurdert noe som dette. Vil du ha noe litt mer standard ville jeg nok sett på Woolrich. Eller kanskje Uber? Endret 23. oktober 2018 av -sebastian- 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 NN07 har noen nye fine noen med Gore Tex. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Takk, har sett på både arcteryx og uber, men kun på nett foreløpig. Men får også sjekke ut nn07 og woolrich Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Noen her som har erfaring Frank Walton solbriller?Norsk merke, produsert i Italia. Ikke så gale priser egentlig. Er jo forsåvidt "kopier" av Oliver Peoples & Garrett Leight, men de koster jo over 2500kr, noe som er mye mtp at jeg bruker å miste solbrillene Lenke til kommentar
skycharizards Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Har to par Walton-briller sjæl. Både for syn og til sol. Litt uggen følelse rundt design, men de er gode på og lette å forme bak ørene. Innfatningene skal visst ha god kvalitet på acetat. Lenke til kommentar
AndreaNord Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Noen her som har erfaring Frank Walton solbriller? Norsk merke, produsert i Italia. Ikke så gale priser egentlig. Er jo forsåvidt "kopier" av Oliver Peoples & Garrett Leight, men de koster jo over 2500kr, noe som er mye mtp at jeg bruker å miste solbrillene Har vært innom butikkene og tittet og absolutt ikke dårlig. Kvalitet og design (selvfølgelig subjektivt). Men når det kommer til pris, er det et have av kjente merkevarer man kan få for langt under 2500kr. Gucci, Tom Ford, Carerra, Chloe, og egentlig nesten alle andre designer merker der ute! Jeg ville anbefalt deg til å sjekke mer ut nettbutikker mer stort utvalg, fremover kun direkte gå til ett merke. Jeg liker å bruke denne siden, men nedsatte priser på kvalitetsbriller. Bedre utvalg, priser og kvalitet, i motsetning til Frank Walton Etter min mening.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt ett mørkebrukt semsket skinnbelte i Oslo? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Høyer på Eger hadde flettet brunt beltet i semsket skinn fra NN07 sist jeg var der, men jeg kjøpte det siste igjen i str 90. En ukes tid siden. Lenke til kommentar
dover606 Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Oscar Jacobson i Bogstadveien har et fint utvalg semskede belter: https://www.oscarjacobson.com/en-no/accessories/belts/ For høyere kvalitet; Skomaker Dagestad har en mørkebrun utgave fra Fausto Colato i str 90:https://skomakerdagestad.no/collections/fausto-colato/products/suede-leather-belt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå