BMWCoupeFtw Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Har en adidas trøye med hvite striper, som jeg har klart å fått vin på... Siden jeg var på byen fikk jeg ikke gjort noe med det, så da har det jo tørket inn... Mulig å få det vekk? Rens er ikke aktuelt, da trøyen koster bare rundt 400-500kr. Regner med rens vil koste rundt 300-400kr... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Har en adidas trøye med hvite striper, som jeg har klart å fått vin på... Siden jeg var på byen fikk jeg ikke gjort noe med det, så da har det jo tørket inn... Mulig å få det vekk? Rens er ikke aktuelt, da trøyen koster bare rundt 400-500kr. Regner med rens vil koste rundt 300-400kr... Prøv med vanish, har fungert på vinflekker for meg før. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 Hei! Skal kjøpe meg ny dress nå, på god tid ettersom dressbuksen til forrige sprakk i en begravelse.. Dressen blir ikke brukt så ofte, dager som jul, etc. Blir ofte brukt i forbindelse med fyll og søl, så ser ikke etter noe kjempedyrt. Tenker et budsjett på 3000-4000, for jakke og bukse. Tips til butikker jeg kan stikke innom? Bor i Stavanger. Lenke til kommentar
skycharizards Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Oscar Jacobson hos feks Volt. Rundt 4-5k. Mulig rabatt ifm. Black Friday? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Akkurat det budsjettet er litt vanskelig, blir liksom litt midt i mellom. Ville satset på ett par lapper til for en fra OJ feks som nevnt over her. Har en OJ dress selv, fornøyd med den! Lenke til kommentar
skycharizards Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Samme her. Kjøpte ikke 100% ull, var blandet i noen prosent stretch. Selgeren kalte det "reise-dress" uten at jeg har orket å sjekke terminologien nærmere. Poenget var vel at den ikke trengte å strykes/dampes like ofte eller nøye siden stoffet lettere havner i sin naturlige posisjon. Perfekt til uformelle bryllup, fest og div. Dog var modellene fra OJ tiltenkt relativt slanke kropper da jeg var innom.Havnet på 4000 kr etter en rabattkode. Ordinært rundt 5000. Lenke til kommentar
skycharizards Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Oscar Jacobson hos feks Volt. Rundt 4-5k. Mulig rabatt ifm. Black Friday? 25% rabatt via kundeklubben til Volt i morgen. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Hva er guruenes mening om menn med dressbukse og vest (ulik fra bukse), uten jakke? Jeg har gått ned i vekt fra dressene mine passet, og store dresser ser jo ikke bra ut, men har ikke råd til ny nå. Julebord på fredag, så jeg er jo ute i god tid også.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Styr unna! Kjør heller en pen genser. 1 Lenke til kommentar
skycharizards Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Eventuelt skjorte + dressbukse og benytt hver mulighet til å si "atte den jakka passer ikke lenger, blitt så slank!". Og så kan du ligge med alle kvinnene som ser deg i nytt lys. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Styr unna! Kjør heller en pen genser. Var det jeg tenkte. Føles litt fotballspiller ut.. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Tips til en usedvanlig varm vinterjakke?Gjerne en av de varmeste som går an å få tak i. Helst ikke CG, Woolrich eller PJS (har PJS Kodiak, men den er jeg ikke imponert over). Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Da ville jeg nok sett på noe fra f.eks The North Face. På den andre siden kommer det til å se ut som du skal bestige Mount Everest Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Tips til en usedvanlig varm vinterjakke? Gjerne en av de varmeste som går an å få tak i. Helst ikke CG, Woolrich eller PJS (har PJS Kodiak, men den er jeg ikke imponert over). Nobis? Pajar? Aner ikke varmen ift de andre da. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Var rundt å kikket i går. De fleste butikkene sier CG er varmest, men det kan godt være fordi butikkene som fører CG ikke har TNF eller andre billigere merker. TNF Nuptse liker jeg godt, men den har ikke ordentlig hette. Den skal være rimelig varm også Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Var innom Fjallreven i helgen, de har mange store dunjakker også, vil tro de holder like godt på varmen som CG osv. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. desember 2017 Del Skrevet 12. desember 2017 Noen som vet om det er mulig å finne slips fra Wilhelm Jungmann & Neffe på nett? Har ett slips derifra kjøpt i butikken i Wien, men litt langt å dra for å kjøpe slips, har ikke klart å finne det på nett noe sted :\ Lenke til kommentar
Alfyboy Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Hei. Noen som vet om det er noen butikker i Oslo som har raw denim. Helst fysisk butikk hvor jeg kan prøve buksene. Gjerne merker som Naked & Famous. A.P.C osv. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Hei. Noen som vet om det er noen butikker i Oslo som har raw denim. Helst fysisk butikk hvor jeg kan prøve buksene. Gjerne merker som Naked & Famous. A.P.C osv. Carlings har, men ikke de merkene der, da blir det Levis, Nudie og Lee. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Ligger en APC-butikk i Prinsens gate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå