PhelpsTransposed Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Det er ikke hette på den der? Du vil egentlig ha en ulljakke/ullgenser med glidelås? Lenke til kommentar
Leif-Reidar Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Ja, men det kan være hette på den. Ser for meg en slags krysning av en slik ulljakke og en tynn boblejakken (f.eks vaffeljakke). Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Jeg ser litt på et par snøresko som gang på gang viser seg å være klassiske i "must-have"-garderoben. https://www.zalando.no/kickers-tyl-casual-snoresko-beige-ki112a030-b11.html https://www.zalando.no/selected-homme-shhroyce-new-light-casual-snoresko-se612a02p-b11.html Så et par spørsmål: 1. Er disse noe populære i Norge? 2. Hvilke av de to nyansene er "best", i form av best å kombinere med andre plagg? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Aner ikke om de er populære, men er aldri feil med sånne sko. De første ville jeg gått for, enklere å kombinere den litt avdempet beige fargen. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Hvordan underbukser bruker folk? Tenkte friske opp boxer-parken min, så tar også gjerne imot tips til butikker som selger i Oslo. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Comfyballs. Aldri hatt bedre. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Jeg er meget happy med Pierre Robert, da spesielt sportsmodellene. God kvalitet, puster greit og holder ting på plass der de skal. Ofte tilbud på de også så prisen er overkommelig. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Meg + Chinos = håpløst. Har prøvd alt som er i byen. These Gory Holes satt best på rundt rompa og lårene, men alt for vid i leggen. Blir det bra resultat å sy dem inn i leggen tenker dere eller er det tull på jeans/bukser? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Nokon som har inspo-album for S/S 2017? Er komt slik i vår-modus at eg vil handle mykje, men trenger rett og slett meir inspirasjon. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 (endret) Ang. boxere synes jeg Gant sine er helt greie. Har ikke prøvd comfyballs. Ellers har jeg 3 stk Tommy John. Synes de er bra, men ikke helt verdt prisen for å få de hit. Endret 24. april 2017 av hfthomas Lenke til kommentar
Najrø Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Hvor kjøper man en fin dress i Stavanger? Helst et sted der de syr til dressen i tillegg. Maks 4000,-. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Det tror jeg blir vanskelig på det budsjettet. Men du kan jo prøve Follestad feks, mener å huske dere har det i Stavanger. Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Kjøp en dress til 3800 hvor jakken er perfekt, og få buksen sydd til riktig shape hos uavhengig syerske - koster som regel bare 2-300kr, hvertfall hos min sydame. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Ja, bukser er mye lettere å tilpasse enn jakker. Men er det mange steder man får en full dress til under 4000? Sånn utenom dressmann og House of Singles? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 (endret) Hvor mye kan enn tilpasse buksa? Jeg sliter med at dressbukser ofte er veldig stramme i rompe, såpass stramme at dem går "inn" i rompa. Kan en skredder gjøre noe her? Har litt sprett rompe... Endret 27. april 2017 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 (endret) Hvor mye kan enn tilpasse buksa? Jeg sliter med at dressbukser ofte er veldig stramme i rompe, såpass stramme at dem går "inn" i rompa. Kan en skredder gjøre noe her? Har litt sprett rompe... Vanskeligere å gjøre noe den veien. Kommer an på buksen, ikke uvanlig at bukser kommer med ekstra stoff så de kan sys ut. Men det må altså være stoff tilgjengelig i buksen. Man ser det i sømmen, om det ligger en brett ut der med ekstra stoff bør det ikke være noe problem å sy den ut. Det blir nok da sydd ut i livet. Endret 27. april 2017 av PatSharpX 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Var det jeg fryktet. Har dress fra menswear. Når jeg kjøpte den i fjord sa de at de kunne sy den ut i livet ja, men det vil jo ikke hjelpe noe visst man har litt rompe. Må bare unngå å gå uten jakka! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Du kan ta den med til en skredder å legge fram problemstillingen der, kan hende at de kan gjøre noe fordi. Jeg er ingen ekspert på feltet. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Ja får forsøke det. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Sitter å ser på blazer. Kunne tenkt meg noe for sommer bruk. http://www.hirmer-velke-velikosti.cz/sortiment/saka/lezerni-sako-ze-smesi-lnu-a-bavlny.html?barva=sv%C4%9Atle%20modr%C3%81 Liker den blå best. Men som alt annet så er eg usikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå