Djfreedo Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Vurderer å kjøpe Belstaff Trialmaster, men klarer ikke å bestemme meg for hvilken farge. Hva ville du/dere valgt, og hvorfor? Finnes det butikker i Oslo som har disse inne? Kanskje ikke så sannsynlig nå midt på vinteren... http://www.belstaff.eu/trialmaster-jacket-ash-green/71050213C61N0158-44.html Nly har tilbud på den, 30%. http://nlyman.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/kl%C3%A6r/jakker/belstaff-1202/trailmaster-jacket-226875-426/ Jeg trodde passformen skulle være langt smalere, ble litt mye motorsykkeljakke for min del. Prøvde du siste model? Etter som jeg har forstått finnes det flere versjoner av Trialmaster, og den siste som kom nå skal være slim fit. Eller tar jeg feil? Siden jeg er 197cm høy og veier 85kg er jeg kun interessert i smal passform. Har hatt Barbour Enfield tidligere, og den var for bred i forhold til lengden. Hvis noen har forslag til vår/sommer/høst-jakke så fyr løs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Vurderer å kjøpe Belstaff Trialmaster, men klarer ikke å bestemme meg for hvilken farge. Hva ville du/dere valgt, og hvorfor? Finnes det butikker i Oslo som har disse inne? Kanskje ikke så sannsynlig nå midt på vinteren... http://www.belstaff.eu/trialmaster-jacket-ash-green/71050213C61N0158-44.html Nly har tilbud på den, 30%. http://nlyman.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/kl%C3%A6r/jakker/belstaff-1202/trailmaster-jacket-226875-426/ Jeg trodde passformen skulle være langt smalere, ble litt mye motorsykkeljakke for min del. Prøvde du siste model? Etter som jeg har forstått finnes det flere versjoner av Trialmaster, og den siste som kom nå skal være slim fit. Eller tar jeg feil? Siden jeg er 197cm høy og veier 85kg er jeg kun interessert i smal passform. Har hatt Barbour Enfield tidligere, og den var for bred i forhold til lengden. Hvis noen har forslag til vår/sommer/høst-jakke så fyr løs. Jeg kan sjekke detaljene nærmere når jeg kommer hjem i morgen, jeg kjøpte den jeg linket til så jeg tar egentlig utgangspunkt i at det er nyeste. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Tips til nettbutikk for strikkede slips av typen smal? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 (endret) Jeg har et par fra the knottery. Veldig fornøyd med dem! Myke og deilige, føles solide. Brukt ett av dem temmelig mye i et år, og det er fortsatt like fint. Vet ikke hva de har på lager i dag da. Edit: Jeg har også dette i andre farger, fra Salt&Ddapper. Tror Salt&Sdapper og The Knottery har noe felles eiere eller felles historie eller noe, for øvrig, men to forskjellige butikker. Veldig glad i dette også, det var mitt klart mest brukte slips i en ganske lang periode. Endret 8. januar 2017 av Herr Brun Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 N R F 2 7 6 3 9 - 100krN R D 9 6 3 5 7 - 100krBegge gjelder på Zalando.no på min kjøp på 750kr, jeg har ikke bruk for det. Men det er sikkert noen av dere som kan få nytte av det.Kodene er naturligvis uten mellomrom, men laget mellomrom slik at boter ikke skal ta de. 3 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Jeg har et par fra the knottery. Veldig fornøyd med dem! Myke og deilige, føles solide. Brukt ett av dem temmelig mye i et år, og det er fortsatt like fint. Vet ikke hva de har på lager i dag da. Edit: Jeg har også dette i andre farger, fra Salt&Ddapper. Tror Salt&Sdapper og The Knottery har noe felles eiere eller felles historie eller noe, for øvrig, men to forskjellige butikker. Veldig glad i dette også, det var mitt klart mest brukte slips i en ganske lang periode. Takk, skal sjekke det ut. Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 N R F 2 7 6 3 9 - 100kr N R D 9 6 3 5 7 - 100kr Begge gjelder på Zalando.no på min kjøp på 750kr, jeg har ikke bruk for det. Men det er sikkert noen av dere som kan få nytte av det. Kodene er naturligvis uten mellomrom, men laget mellomrom slik at boter ikke skal ta de. Takk for den! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Med det været vi har på østlandet nå måtte jeg ut å ha meg en jakke som taklet litt drittvær. Endte på en Swims Zürich. Er en 3-in-1 løsning siden man kan ta ut foret og bruke det som en tynn jakke også. Veldig fornøyd så langt. Fungerer supert til det møkkaværet vi har nå. 1 Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 (endret) Hvilken farge gikk du for? Har du bilde av den på? Har gått å drømt om en slik de siste dagene ja.. Nesten så man skulle tro man bodde i Trondheim eller Bergen. Endret 12. januar 2017 av PhelpsTransposed Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Hvilken farge gikk du for? Har du bilde av den på? Har gått å drømt om en slik de siste dagene ja.. Nesten så man skulle tro man bodde i Trondheim eller Bergen. Jeg gikk for Navy, de hadde bare den og sort på Eger da jeg var der. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 det er helt håpløst for meg å finne jeans som passer i låra og ikke er for store i livet. Kan man få sydd inn livet på buksa hos skredder? 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 denne var kul https://www.nanamica.com/shopping/products/detail.php?product_id=1680 tips til en parkas som ikke koster så drit mye? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Du er ikke alene... Jeg har litt "stor"/spretten rumpe også (må ha litt afrika gener i meg). Diesel Tepphar er min favoritt jeans visst du vil ha noen som er slim fit. Liker å dra litt i de så dem blir litt løsere, da jeg er 32 i livet, men 34 i låra. Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Trenger 2 tips: 1. PC veske/skulderveske i skinn. Helst noe tidløst som varer. Kommer man langt med 2-4k? 2. Casual hverdagssko. Har RMW og Aldwych. Er rådvill på casual paret, har tidligere vært glad i et par blå derbys, men veldig åpen for forslag her. Takk Lenke til kommentar
Dreamspace Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Løp og kjøp folkens. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Noen som vet hvor man kan få tak i lignende jakke? Bare ikke til en lass med penger... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 (Husker ikke om det er en egen tråd for dette) Jeg leter etter en liten trillekoffert som passer til type 2-3-dagersturer. Jeg har en av de vanlige kabintrillekoffertene på ca 45-50cm i høyden, men det er overkill. Jeg vanker sikkert på helt feil butikker, men sliter med å finne noen som er mindre enn den største kabinstørrelsen. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Jeg trenger en frakk/jakke/trenchcoat jeg kan bruke i jobbsammenheng over dress, som funker til vår/høsttemperaturer. Noen spesiell stil dere vil anbefale, og noen anbefalinger til butikker i Oslo, eller nettbutikker? Lenke til kommentar
dover606 Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Jeg trenger en frakk/jakke/trenchcoat jeg kan bruke i jobbsammenheng over dress, som funker til vår/høsttemperaturer. Noen spesiell stil dere vil anbefale, og noen anbefalinger til butikker i Oslo, eller nettbutikker? Prøv en car coat/mac coat for eksempel, de er litt kortere frakker som passer til jobbsammenheng, men som også kan brukes i mange anledninger. I tillegg er de som regel laget med et godt stoff som beskytter, og kan absolutt anbefales til ditt bruk fordi de ikke pleier å ha for mange detaljer på jakken. Bor ikke selv i Oslo, men du kan ta en titt på nettbutikken careofcarl.no sin samling Lenke til kommentar
Leif-Reidar Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Noen som vet om et merke som selger jakker som ligner litt på hettejakker? Bergans har en serie ulljakker https://www.bergans.com/catalog/clothing-men/jackets-men/wool-jackets-men/Timian-Jacket, som er egentlig bare litt tjukkere hettejakker av ull. Kunne tenkt meg noe slikt, men gjerne av et litt finere merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå