PatSharpX Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Hva er brune stroppene til bak da, feste alpeluen. For å feste lokket, eller er det jeg som misforstår noe? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Har little america selv, grei sekk, ryggstroppene er for nærme hverandre, og for tykk rundt nakken, så er ukomfortabelt å gå med lenge. Paddingen er ekstremt varm. Innvendig er den veldig grei, har bare 2 "lommer", men det holder til penal og lader. Pc holderen er veldig god. God plass til bøker. MEN, den fins ikke vanntett, og den blir våt inni om det regner som i Bergen. (Har impregnert den, men tror jeg må ta en runde til eller 3.) Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Har en hvit skjorte fra Barba som har vært med på mye. Særdeles fornøyd med snittet og passformen, men dessverre har den gulnet noe over tid. Skyldes antakeligvis at den kun kan vaskes på 30 grader og at den derfor aldri har vært helt "ren". Har noen tips eller løsninger på hvordan man kan få bleknet slike skjorter, uten noe varmebehandling? 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Klor kanskje? 4 Lenke til kommentar
August. Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Det vil skje med de fleste hvite stoffer over tid. Usikker på hva det kommer av, men som Pat sier så kan klor reparere det. Legg skjorten i en bøtte med klorvann i 1-2 timer før du vasker den igjen. Har fungert tidligere for meg. 2 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Sol kan også hjelpe. Vask den med blenda for hvitt tøy, heng den ut til tørk en solskinnsdag. Et tips er å ikke stryke skjorter før du skal bruke dem. Stryker du dem rett etter vask og lar dem henge over tid så vil skjorta gulne. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Takk for råd. Klor skal testes! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Nå er de oppe på 60% rabatt hos MoL. Tok sjansen på et par solbriller fra Hackett, som med frakt ender på hyggelige 270 norske kroner. Kom aldri noe i posten gitt... Fikk refusjon etter å ha sendt inn PayPal-claim, de sluttet bare å svare på e-postene mine, så tok det via PayPal. Småskuffet, har hatt gode erfaringer med MoL før. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 De har hatt litt trøbbel i sommer virker det som. Jeg bestilte også solbriller. To par, med noen dagers mellomrom, som to separate ordre. Jeg betalte for frakt begge gangene, og fikk to separate e-poster med shippingnummer. Det var imidlertid samme shippingnummer, og de hadde sendt det samlet. Det gjorde at jeg fikk momskrav. Irriterende greier, og de skjønte ikke hva jeg mente. De ville ikke engang refundere fraktbeløpet. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Kjøpte meg en ny Rains classic regnjakke, og når jeg åpnet den nå, kom det en enormt kraftig eim av fisk ut fra pakken. Luktet meg frem til at papirlappen i nakken var skyldig, og den har smittet over på jakken. Noen andre som har opplevd lignende? Hva er greien? Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Andre enn meg som har prøvd denne jakka? Vurderer å slå til. Tror kanskje jeg går for den svarte modellen.. Teknisk og funksjonell jakke for hverdagsbruk Pris: 4.299,- Finnes i sort og blå 100% vanntett Vindtett Tapede sømmer Ecodown isolasjon Innebygd refleks Tåler ned mot – 10 grader Virker som en grei allværsjakke som også ser ganske fin ut. Vad tycks? Lenke til kommentar
August. Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Jeg er ikke kjent med det merket, men når du først er ute etter noe sånt så vil jeg anbefale å ta en titt på Uber Function, og NN07 sine tekniske jakker. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Kjøpte meg en ny Rains classic regnjakke, og når jeg åpnet den nå, kom det en enormt kraftig eim av fisk ut fra pakken. Luktet meg frem til at papirlappen i nakken var skyldig, og den har smittet over på jakken. Noen andre som har opplevd lignende? Hva er greien? Dama har en sånn, hun kjøpte den i butikk da, men den lukter i hvert fall ikke fisk. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Har bedret seg etter at jeg luftet den ute i et par og 20 timer. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Hvor får man kjøpt seg en skikkelig skinnjakke til rundt 3-4000 kr? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Hei folkens, er ute etter å fornye garderoben litt etter alt for lang tid uten. Har dere noen tips til nettbutikker (fortrinnsvis Norge), hvor jeg kan bestille bukser (chinos, ullbukse, jeans), gensere og skjorter av god kvalitet og pris? Ønsker helst å bestille fra Norge for å slippe kluss med ev. retur. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Zalando, miinto, boozt Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Hvilken farge skjorte/genser går til mørkebrun chinos? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Mørkebrunt er ikke særlig presist, og det går ikke an å si noe sikkert uten å ha din farge foran oss, men både ton-i-ton, dvs mot gule eller mot plommefarger går bra, og kontrastfarger, som er blå, vil passe. Lyseste fargen på skjorten er en generell regel. http://ak.c.ooyala.com/1ybGZyNDE6ZwBrCGtu33M8oTcuix1lY2/promo292873486 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 http://www.boozt.com/no/no/lindbergh/peacoat_14375335/14375343?navId=5308&group=listing&position=1000000&utm_source=tradedoubler&utm_medium=cpa&utm_campaign=no_td_Apprl+Norge Vurderer å kjøpe denne, men litt usikker. Noen som kan anbefale denne eller eventuelt andre lignende jakker til en billigere penge?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå