M4ds Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Jeg fikk nettopp en skinnjakke fra Zalando nå, og det viste seg å være saueskinn eller noe sånt. Luktet noe innmari, og jeg syntes ikke den var noe særlig utseendemessig uansett nå som jeg har sett den live. Hvilken prisklasse må man opp i for å få skikkelig skinnjakke, og hvor kjøper man det? Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Noen som vet hvor jeg får kjøpt lignende sko, til en litt mindre stiv pris i Oslo eller på nett? https://www.zalando.no/belstaff-rainer-snorestovletter-brown-be912d004-o11.htmlStikkord er altså brune støvletter/boots med relativt tynt og mykt skinn. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Noen som vet hvor jeg får kjøpt lignende sko, til en litt mindre stiv pris i Oslo eller på nett? https://www.zalando.no/belstaff-rainer-snorestovletter-brown-be912d004-o11.html Stikkord er altså brune støvletter/boots med relativt tynt og mykt skinn. Hvor mye kroner har du til rådighet? Jeg har disse, mine er i semsket da, ser ikke ut til at de har de lengre. http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?colset=1&styleid=88&shoeid=7469&brandid=6&catid=109&oldcolid=431&stype=0&colourid=4007 Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Takk for svar! Det spørs litt, finner ikke jeg noe billigere kan jeg godt bruke noen tusen. Er såpass sær at jeg helst vil ha glatt skinn uten noe mønster i også. Har ett par men der har desverre ene skoen blitt skadet. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Helt lov å være "sær", skal jo trives med skoene. Du kan jo sjekke Skohagen i Bogstadveien og skobutikken på Eger, mulig du finner noe der. Ellers har de ofte sånne type sko hos de billigkjedene også, men da er nok kvaliteten så som så. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Hvem sender de med og hvordan er det med avgifter? Royal Mail, så da kommer det direkte inn på Posten, dvs ikke noe skyhøye kostnader som du kan få ved bruk av UPS/DHL/FedEx m.m. Koster fra 7 - 20 GBP i frakt, så not bad. Står at VAT skal bli trukket i fra på ordre utenfor EU (står på nettsiden deres). Så skal i teorien få tilbake 20% av ordresummen, men det gjenstår å se. Har send de en henvendelse på akkurat dette spørsmålet nå, regner med at det går OK siden det faktisk er nevnt på nettsiden deres. Fant du ut av hvordan de gjør det med momsen? Refunderer de? Jeg har en pakke som ligger inne til tollbehandling nå. Nope. De refunderer ikke moms, var dog så billig der uans. Lenke til kommentar
sonicdeathmonkeys Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Nope. De refunderer ikke moms, var dog så billig der uans. Helt klart. Kjøpte tre blazere, solbriller og en ytterjakke til gibortpris! Takk for tipset Lenke til kommentar
Dreamspace Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Noen som vet hvor jeg får kjøpt lignende sko, til en litt mindre stiv pris i Oslo eller på nett? https://www.zalando.no/belstaff-rainer-snorestovletter-brown-be912d004-o11.html Stikkord er altså brune støvletter/boots med relativt tynt og mykt skinn. Kjøpte et par Carmina boots som ser identiske ut. Kostet vel rundt 2500 på salg ved Høyer (Luxury, Egertorget)...de har forsåvidt salg nå, så stikk innom der å se. 1 Lenke til kommentar
Makri Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Jeg var innom nevnte salg i går. Tror ikke de hadde noen boots på salg nå, dessverre. Det gikk mer i lave skinnsko. Ble dog et par i semsket, lysebrunt skinn på meg. Men uansett, er det noen som har noen tips til hvor man burde kjøpe årets dunjakke? Trenger en tynn type, til hverdagsbruk. Har sett på http://www.follestad.no/brands/moncler/moncler-andy-navy-herre.html, men tar gjerne imot tips. Jeg vil at de skal være elegante, jeg har en tendens til å like gråbrune farger, samt blå. Tenderer forsåvidt mot brands som Moncler og Woolrich. Sistnevnte er forsåvidt et godt eksempel, om man ser på de tynnere dunjakkene deres med den lille lærpatchen på glidelåsen. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Var innom Volt i dag på utkikk etter en skinnjakke. Fant fra Samsøe & samsøe (?) til kr. 3200. Er dette en såkalt "ekte" skinnjakke? Skinnet var visst lam om det har noe å si Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 (endret) Ja. Alt er skinnjakke så lenge det ikke er imitasjon. En "ekte" skinnjakke MÅ ikke koste 10k. Endret 16. august 2016 av Lami Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 (endret) Hare dere noen tips til en delvis funksjonell og estetisk ryggsekk som rommer en laptop, en pensumbok, notatbøker og treningstøy? Endret 26. august 2016 av Mladic Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Jeg bruker Fjallreven Foldsack. http://www.fjallraven.no/foldsack-no-1 Hvis den blir litt liten kan du vurdere Rucksack No 21. Lenke til kommentar
Archer Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Jeg har ingen personlige erfaringer, men jeg ville gått for en Douchebag. Jeg kommer i hvert fall til å bestille en når de får flere farger inn på lager. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 30L er vel litt større enn han strengt tatt trenger vil jeg tro. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Db som skolesekk? Grøss og gru. Eneste jeg kjenner som bruker Douchbag er "arnhoff" fra Tjuvholmen sammen med Jon Olsson. Sikkert ikke gale i det men, sekkene ser ikke særlig komfortable ut. 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Synes DB sekkene blir litt vel rare. Spørs jo hva man går i. Har man Jon Olsson stil og hobbyer så er de vel midt i blinken. De er jo laget ut ifra et behov han har hatt. Ikke noe jeg ville valgt ihvertfall Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Hipsterbanden har omfavnet sekker fra Herschel har jeg lagt merke til, men de ser jo relativt bra ut. Tror de fås i mindre størrelser også. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Hva er brune stroppene til bak da, feste alpeluen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå