dag1234 Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Kjøpte meg ny dress, og ytterlommene er sydd igjen. Er det meninga å fjerne tråden her? (husker ikke ordet for det) Ingen mening i å ha lommene igjensydd. Sprett opp lommene. 1 Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 (endret) Ja, det er transportsting. Endret 15. mai 2016 av Revolution Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Er det noen som har noen gode tips til jeans? Mine APC New Petit har gått opp i skrittet og jeg begynner å bli litt skeptisk til å kjøpe rådenim igjen, men har egentlig mest lyst på det. Lenke til kommentar
Loverdose Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Noen kvinner eller menn her for den saks skyld, som har laget egne plugger til bunad? Må ta i bruk bunaden i sommer og har veldig lyst til å skaffe meg "bunadsplugger" til ørene da jeg liker å ha håret oppsatt når jeg bruker bunaden. Øredobbene jeg har til bunaden er arv og jeg har ikke lyst å tulle med dem, så må kjøpe nye øredobber. Har dog vært inne på tanken å heller kjøpe mansjettknapper som går til bunaden og lime de på vanlige plugger. Har 14mm å gå på. "DIY" greier er ikke min ting, så vet ikke hva jeg skal bruke av lim og sånt heller slik at det sitter støpt gjennom dagen. Lenke til kommentar
master air Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Er det noen som har noen gode tips til jeans? Mine APC New Petit har gått opp i skrittet og jeg begynner å bli litt skeptisk til å kjøpe rådenim igjen, men har egentlig mest lyst på det. Jeg er ganske fornøyd med mine fra Gustin. Største problemet med de er leveringstiden som er fryktelig lang. Jeg er også ganske fornøyd med Japan Blue og Momotomaro. Om du får tak i de siste i Norge aner jeg ikke, jeg bestilte mine fra Bluowl for en stund tilbake. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Jeg trenger hjelp. Normalt sett så går eg i mine mørke brune chinos. Med skjorte under en veldig mørk grå blazer. Skal gå over til tskjorter nå som eg har noen fine på vei til meg. Har også bestilt meg et par stone fargede chinos. Så eg trenger en ny blazer som passer til det meste. Tenkte kanskje lys brun? Noen forslag? Og linker til sider eg kan handle fra. Siden eg bor i sverige så er det ikke nøye hvor i europa butikken er. Pris opp til 4tusen maks. Lenke til kommentar
Dreamspace Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 blå blazer funker til det aller meste. For litt mer casual look så kan man gå for mønstre (ruter, houndstooth) og forskjellige knapper (sølv. gull, hvit eller kremfarget, brune). Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Tips til butikker i Oslo som selger ålreite Chinos? Tenker da ikke på Zara, Carlings, Volt eller noen av de andre gamle "traverne". Jeg har fotball- og sykkellår, så butikker som "kun" fører slimfit er også utelukket. Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Tips til butikker i Oslo som selger ålreite Chinos? Tenker da ikke på Zara, Carlings, Volt eller noen av de andre gamle "traverne". Jeg har fotball- og sykkellår, så butikker som "kun" fører slimfit er også utelukket. Har du prøvd slimfitbukser? Husk at selv om de er veldig trange i butikken så vier de seg veldig ut og sitter ganske perfekte etter litt tid. Nå vet jeg ikke hvor store lår du har, men har selv ganske kraftige lår og kjøper ikke noe annet enn slimfit. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Noen som vet om butikker som har t-skjorter med Crew-hals som er veldig tettsittende? jeg har funnet noen fra Weekday som heter Jake som ser bra ut, men de sender ikke til norge. link til t-skjorte: http://shop.weekday.com/se/Mens_shop/Tops/Jake_ss_Tee/542240-5152531.1#c-51081 Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Hvilken krage er å foretrekke. Bestilte en hvit skjorte av Eton som skal brukes til dress, men ser jeg gikk for pointed. Føler meg ikke helt konfortabel med det, men gjerne en vanesak? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Kommer litt an på ansiktsformen din. Jo rundere ansikt, jo spissere krage. Men det er mange unntak. Klassisk eller semi-spred, dvs midt i mellom passer de fleste - som med det meste her i verden. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Takker, er ikke rund, og har spread fra før av, så jeg bytter til det. Virker som Eton sin extreme cutaway tilsvarer spread i den oversikten din Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Finn en krage som du liker, og gå for den. At du er komfortabel og trives med skjorten er viktigere enn alskens regler, Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Eg sitter her og vurderer å blåse av 2000kr på 10stk boksere fra comfyballs.no Blir i størrelse 3xl da eg leste de kan oppleves som små i størrelsene. Bruker boksere fra dressmann i 2xl nå. Og joda de er helt ok. Har noen av dere andre anbefalinger, gjerne billigere men god kvalitet? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Endte opp med å bestille 10stk fra comfyballs. Kan komme med en kjapp review når eg får de. 1 Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 MiniReview: Berg & Berg bomullshorts: http://bergbergstore.com/clothing/trousers/cotton-shorts-cream.html 900kr per stk. egentlig for dyrt. Men virker å være en god konstruksjon, stoffet med stretch i er komfortabelt og gå med, strekker seg mest i bredde, og lite i lengde. Den er litt liten i forhold til oppgitt størrelse og mål, og litt trang i låret for meg. Fornøyd med kjøpet egentlig, men kanskje det hadde vært verre om jeg var i større pengenød. Er dog milevis over H&M bomullshorts til 200kr stk. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Noen som vet hvilke butikker som kan ha New Balance U410CB? Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Noen som vet hvilke butikker som kan ha New Balance U410CB? Stylepit og Brandos Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Noen som vet hvilke butikker som kan ha New Balance U410CB?Stylepit og BrandosSelger de kun skoa på nett? Liker best å prøve de før jeg kjøper så jeg slipper å stresse med retur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå