Need44speed Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Lukter digg ikke sigg ahaha 1 Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 6 k for dress med vest hos Bertoni. Skal benyttes i bryllup og andre finere anledninger som det ikke er alt for mange av.Helt galematias å legge igjen dette beløpet hos Bertoni? Andre tips? Type dress er en jeg vil betegne som fargen brungrå og passform Slim Fit. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Hva gjør man med den tynne delen av slipset som henger bak selve forsiden av slipset når man har det på seg? Skal man bare ta det bak den lille snora som henger bakpå slipset? Eller hva er greia for tida? Lenke til kommentar
kvast Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Hva gjør man med den tynne delen av slipset som henger bak selve forsiden av slipset når man har det på seg? Skal man bare ta det bak den lille snora som henger bakpå slipset? Eller hva er greia for tida? Ser at en del menswearbloggere liker å ha den tynne delen løs, altså ikke i hempa, til og med kan den være lengre enn den tjukke delen. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Det derre slipse-tullet er bare en motegreie som ser helt mongo ut. Viser dessverre at moteflokken er like sauete som alle andre som går i stim. 2 Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Men hva mener du man bør gjøre da? Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Fest den i hempen bak på den tjukke delen av slipset, ikke la den være lengre enn den store delen. 1 Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Sleng på en slipsnål også om du har det. Gjerne noe som reflekterer samme farge som fargen på klokken/mansjettknapper om du bruker noe av det. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Jeg er uenig i at man trenger slipsnål 3 Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 10. mai 2016 Del Skrevet 10. mai 2016 Jeg er uenig i at man trenger slipsnål Står ingenting med at du må ha det, gjør det? Men om du har det så kan man slenge det på, alt etter preferanser. Jeg personlig liker å holde slipset på plass uten at det flyr til alle kanter om det kommer vind. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Jeg sa bare at jeg er uenig. Slipset blir stort sett holdt på plass av jakken man har på seg. Hvis man ikke har dressjakke eller blazer, så passer det seg heller ikke med slips. Ergo blir slipsnål overflødig imo. Synes heller ikke det ser pent ut. 1 Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Går du med jakka på hele dagen lang da på en varm dag da? Slips kant fint brukes uansett om man har jakke eller ikke, det samme med sløyfe. Desto større grunn til å bruke en slipsnål om jakka blir kastet fra seg. Noe som det åpenbart er en stor sjanse for at det gjør når det ofte blir varmt på denne tiden av året.Du om det hvert fall. Har enda til gode til å høre om en jente som ikke liker det og dessuten så skiller man seg mye mer ut fra den kjedelig mannen med standard outfit. Lenke til kommentar
toth Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Man har da heller ikke dressjakken lukket hele tiden, og hvertfall ikke når man sitter og spiser - da er en nål greit for å forsikre mot slips i sennepen. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Jeg har ikke opplevd å få "slips i sennepen" ved å ikke ha slipsnål. Jeg kler meg heller ikke nødvendigvis etter hva jenter liker. De liker vel egentlig menn som er komfortable med klærne og klesvalgene sine. Hvis jeg tar av meg jakka, så tar jeg også av meg slipset. Personlig synes jeg det ser veldig dumt ut å ha på slips uten jakke. Så til mitt bruk er slipsnål overflødig. Derfor er jeg uenig Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 (endret) Så når du tar på deg jakka igjen så tar du på deg slipset igjen? Hahaha, jaja. Tro meg, det ser ENDA dummere ut. Endret 11. mai 2016 av Kamaaz 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Var tydeligvis vanskelig for deg å akseptere at jeg var uenig med slipsnål? Til mitt bruk er det som sagt overflødig. Har ikke noe problem uten. Synes ikke det ser pent ut. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 lol, for en gjeng. Slips uten jakke ser corny ut. Sløyfe ser som oftest ganske corny ut selv med jakke, og i alle fall uten. Slipsnål kan være fint, men ser stort sett pretensiøst ut. Lenke til kommentar
Maskf24 Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Har aldri fått helt tak på hva som er innafor med bruk av svart slips. Ble lært opp til at det kun brukes i begravelser, men nå bruker vel mange det til fest også. Hva med 17.mai? Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Har aldri fått helt tak på hva som er innafor med bruk av svart slips. Ble lært opp til at det kun brukes i begravelser, men nå bruker vel mange det til fest også. Hva med 17.mai? Svart slips kan du bruke når du vil, enn så lenge det passer med hva du bruker. Bruker det selv bare i begravelse, men har noe med at jeg har mye mer sansen for navy dress da jeg synes det gir langt flere muligheter. Mange som bruker svart slips med svart dress og gjerne en hvit skjorte under på 17 mai og andre festligheter. Så det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Kjøpte meg ny dress, og ytterlommene er sydd igjen. Er det meninga å fjerne tråden her? (husker ikke ordet for det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå