toth Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Sjekk Dressmann hvis budsjettet taler, deres slimfit-modeller har kommet seg kraftig. Ellers er jo chinos et greit alternativ til nevnte anledninger. 2 Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Spørsmål om den klassiske blåstripete skjorta med kontrastkrage og -mansjetter - er det helt ut? og kan den brukes uten dress/slips, eller blir det kræsj formell/casual? https://dressmann.com/no/7163686_F512 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Winchester er stilig, og kommer ikke til å bli ut med det første - men det er ofte vanskelig å finne anledning til å bruke den for den er relativt formell. Og akkurat denne mangler knappestolpe, så det blir en underlig hybrid. Lenke til kommentar
Dreamspace Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Ser ut som Dressmann har fått en god overhaling de siste åra? Var innom der i dag for å se på disse signature skjortene, og de var jo faktisk ganske fine. Brukbar stoff, ensfargede, fin krage, ingen kontrast tull. Får 40% rabatt der, så tenker jeg blir å gå for den hvite med collar-pin...alltid hatt lyst på en slik skjorte, men ikke nok til å bruke 1000 kr fra utlandet. Ellers var slipsene og lommetørklene mye finere enn det jeg kan huske fra tidligere. Det var mer enkel geometri, floral, ancient madder, paisley, osv. i dempede farger. Det jeg husker fra noen år tilbake var sorte dresser, skjorter i knæsje farger, og ensfargede satin slips. Flott om Dressmann hadde gutset på og siktet etter å bli nordens Charles Tyrwhitt/TM Lewin. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Enig med deg i at skjortene har blitt bedre, men slips og lommetørkle derifra holder jeg meg langt unna. Fortsatt mye plastfølelse på begge deler. Lenke til kommentar
August. Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Enig i at Dressmann har kommet seg på skjortefronten, og generelt i grunn. Verdt å nevne at de prissetter 10-15 ganger høyere enn hva de betaler for plagget selv, noe som igjen understreker kvaliteten deres.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Du mener de har innkjøpspris på 80-100 kroner for en jakke de tar 1000 kroner for? Høres voldsomt ut Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 På min kropp sitter Dressmann sine slim fit dresser meget bra på. Men som nevnt er det mye plastfølelse. Men de har jo 100% bomull også, men da ikke i slim fit. Menswear sine dresser var veldig fine i stoffet og hvordan de la seg på kroppen iforhold til mange andre. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Enig i at Dressmann har kommet seg på skjortefronten, og generelt i grunn. Verdt å nevne at de prissetter 10-15 ganger høyere enn hva de betaler for plagget selv, noe som igjen understreker kvaliteten deres.. Dette gjelder vel fort stort sett alle kjeder som har "egne merker". Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Noen som kan anbefale et sted å finne billige sweatshirts i diverse farger? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Har lyst på denne, men finner den ikke til salgs. har noen tips til noe liknende? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Har i dag en Classic Liddesdale jakke som jeg har hatt over lengre tid, og brukt mye. Ser nå på kanskje å kjøpe en annen Barbour-jakke. Liker hvordan Classic Liddesdale er relativt lang, så derfor tenker jeg på en Beaufort. Noen som har den? Evt kan "anbefale" en farge? Tenker på Sage eller Olive. Btw, er det noen forskjell på Classic Beaufort og Beaufort? Ser ut som målene er de samme. Lenke til kommentar
August. Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) Har i dag en Classic Liddesdale jakke som jeg har hatt over lengre tid, og brukt mye. Ser nå på kanskje å kjøpe en annen Barbour-jakke. Liker hvordan Classic Liddesdale er relativt lang, så derfor tenker jeg på en Beaufort. Noen som har den? Evt kan "anbefale" en farge? Tenker på Sage eller Olive. Btw, er det noen forskjell på Classic Beaufort og Beaufort? Ser ut som målene er de samme. De er vokset på to forskjellige måter. Classic Beaufort har Sylkoil-voks, mens Beaufort har den klassiske Thronproof-voksen. Sistnevnte er det beste valget spør du meg, patinaen kommer fortere og ser generelt mye bedre ut med årene. Sylkoil er mer praktisk i og med at det ikke lukter like mye, er ikke like fettete og trenger ikke å vokses på nytt like ofte. Lukt og det at jakken er fettete er ikke et problem spør du meg, og vanlig Thornproof eldres som sagt langt bedre enn sylkoil. I utgangspunktet er Classic varianten med sylkoil, og Beaufort med Thornproof - men jeg ser Care of Carl har snudd om på dette og mener at Classic har Thornproof mens Beaufort er sylkoil. Ville sendt dem en mail og dobbelsjekket hva du faktisk får hvis du bestiller en av de. Endret 18. februar 2016 av August. 1 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Bestilte Classic Beaufort, men den var for stor i størrelsen. Selvfølgelig hadde de ikke en størrelse mindre på lager, så jeg har bestilt en Beaufort og en Bristol så får vi se om en av de passer bedre. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Dette spørsmålet er nok stilt en million ganger, men tråden er lang som et vondt år. Noen som kan anbefale steder å kjøpe chinos for folk med store lår og legger? Pris er ikke så viktig, trenger ikke så mange, så jeg kjøper heller noen få dyre enn mange billige. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Bexley har chinos som burde passe. De ble anbefalt meg etter at jeg søkte råd pga samme problem og jeg bestilte ett par hver av standard fit chinos og cords. Begge har tradisjonell passform med god plass til lår og legger uten å være "baggy" og er i tillegg svært godt konstruert. Jeg har har ikke hatt dem lenge nok til å si noe definitivt om holdbarhet, men stoffkvaliteten fremstår som svært betryggende. De virker i det hele tatt å være av minst like god kvalitet som mange langt dyrere bukser jeg har eid og jeg kommer til å plukke opp en håndfull eller to til om litt. Lenke til kommentar
Princeton Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Tips til hvor man kan kjøpe gode slips til en ikke altfor dyr penge? Gjerne på nettet. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Bexley har chinos som burde passe. De ble anbefalt meg etter at jeg søkte råd pga samme problem og jeg bestilte ett par hver av standard fit chinos og cords. Begge har tradisjonell passform med god plass til lår og legger uten å være "baggy" og er i tillegg svært godt konstruert. Jeg har har ikke hatt dem lenge nok til å si noe definitivt om holdbarhet, men stoffkvaliteten fremstår som svært betryggende. De virker i det hele tatt å være av minst like god kvalitet som mange langt dyrere bukser jeg har eid og jeg kommer til å plukke opp en håndfull eller to til om litt. Takk for tipset, ser bra ut! Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Så litt på disse: https://www.meermin.es/articulo.php?idArt=4203# , men har lest mye om at Meermin er dårligere kvalitet enn ofte forventet, og ukomfortable og gå med... Kunne ikke finne noe lignende pent, men i bedre kvalitet selv, noen som har tips? Rundt 4000 ser jeg som maks. pris. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Så litt på disse: https://www.meermin.es/articulo.php?idArt=4203# , men har lest mye om at Meermin er dårligere kvalitet enn ofte forventet, og ukomfortable og gå med... Kunne ikke finne noe lignende pent, men i bedre kvalitet selv, noen som har tips? Rundt 4000 ser jeg som maks. pris. http://www.afinepairofshoes.co.uk/collections/boots-price-asc/products/chelsea-boot-snuff-suede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå