Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke for å være frekk eller noe, men kjor1, kamuflasjebukser er det styggeste jeg ser.

Om det er inn eller ikke vet jeg ikke, men jeg håper det ikke er det.

6019127[/snapback]

 

Støttes opp fra min side! Er heller ikke noen stor fan av dette plagget, utenom i militæret selvfølgelig :p

Mote og mote, det er ikke helt "av mote" riktig ennå, kommer til å være litt frem mot sommeren etter det jeg har hørt fra diverse leverandører og slikt..

Lenke til kommentar
Ikke for å være frekk eller noe, men kjor1, kamuflasjebukser er det styggeste jeg ser.

Om det er inn eller ikke vet jeg ikke, men jeg håper det ikke er det.

6019127[/snapback]

 

Støttes opp fra min side! Er heller ikke noen stor fan av dette plagget, utenom i militæret selvfølgelig :p

Enig. :)

Lenke til kommentar

Var i England nå for noen uker siden, og kjøpte meg noe greier. Kjøpte meg noen svarte Lacoste sko med 2 bårre lås reimer som går over. Og en svart og hvit stripet Timberland t-skjorte.

 

Kan sikkert poste et bilde senere.

 

Men, jeg syns Lacoste skoene var veldig billig der, og generelt sko var billig.

 

Skoene kostet 68£ som tilsvarer rundt 750 NOK. Vil ikke si det var gale pris på det.

Lenke til kommentar

I mitt 19, snart 20 år lange liv har eg kjøpt to enkeltplagg som kostet over 700,-.

 

Har fulgt med i tida, ikkje kjøpt nye klær kvar månad, men om det gjekk lenge nok fekk eg kapital av min mor til å kjøpe, penger spart er penger tent.

 

Siste året har eg blitt litt meir opptatt av bekledning, mykje grunna påvirkning av venner og at eg begynte å tene penger til det.

Lenke til kommentar

Jeg leter etter en kjole som kan brukes en varm sommerdag, men også piffes opp til å bruke i selskaper. Nå er det stort sett gutter her, men vet aldri hva folk her greier å grave frem.

Kjolen jeg leter etter må ha stropper eller halterneck. Jeg kan ikke ha puffearmer, fordi jeg er ganske brei over skuldrene og ender opp som en forvokst baby med "søte" alternativer.

Lengden: Rett over knærne, eller rett under.

Pris: Bruker ikke kjole så ofte, så burde ligge godt under 1000,- helst 600-700,-

Farge: Rosa, turkis, hvit, svart osv osv. Busegrønn og orange utgår!

 

 

Anyone?

Lenke til kommentar
Jeg leter etter en kjole som kan brukes en varm sommerdag, men også piffes opp til å bruke i selskaper. Nå er det stort sett gutter her, men vet aldri hva folk her greier å grave frem.

Kjolen jeg leter etter må ha stropper eller halterneck. Jeg kan ikke ha puffearmer, fordi jeg er ganske brei over skuldrene og ender opp som en forvokst baby med "søte" alternativer.

Lengden: Rett over knærne, eller rett under.

Pris: Bruker ikke kjole så ofte, så burde ligge godt under 1000,- helst 600-700,-

Farge: Rosa, turkis, hvit, svart osv osv. Busegrønn og orange utgår!

 

 

Anyone?

6024443[/snapback]

Fant ikke noe kjoler på internett, men du kan jo se på Cubus, H&M osv...De har sikkert mange fine kjoler. Ellers kan du se i sommer-katalogen til H&M når den kommer ut.(hvis den ikke har kommet ut enda da?)

 

Lykke til med kjøp :thumbup:

Lenke til kommentar
Var i England nå for noen uker siden, og kjøpte meg noe greier. Kjøpte meg noen svarte Lacoste sko med 2 bårre lås reimer som går over. Og en svart og hvit stripet Timberland t-skjorte.

 

Kan sikkert poste et bilde senere.

 

Men, jeg syns Lacoste skoene var veldig billig der, og generelt sko var billig.

 

Skoene kostet 68£ som tilsvarer rundt 750 NOK. Vil ikke si det var gale pris på det.

6020594[/snapback]

 

Tror jeg betalte 800 for de i hvite i Norge. :p Hvis det er Paris Punched det er snakk om ( tror det var navnet.)

 

Jeg leter etter en kjole som kan brukes en varm sommerdag, men også piffes opp til å bruke i selskaper. Nå er det stort sett gutter her, men vet aldri hva folk her greier å grave frem.

Kjolen jeg leter etter må ha stropper eller halterneck. Jeg kan ikke ha puffearmer, fordi jeg er ganske brei over skuldrene og ender opp som en forvokst baby med "søte" alternativer.

Lengden: Rett over knærne, eller rett under.

Pris: Bruker ikke kjole så ofte, så burde ligge godt under 1000,- helst 600-700,-

Farge: Rosa, turkis, hvit, svart osv osv. Busegrønn og orange utgår!

 

 

Anyone?

6024443[/snapback]

 

 

Hmm. Hvis jeg skjønte deg riktig så burde du se i H&M katalogen. Jeg kjøpte en kjole der, som hvis jeg ikke blander den med en annen eller misforstår deg, kanskje kan være noe du leter etter. :)

Lenke til kommentar

Har i det siste gått litt bananas på ebay da jeg har fått lønning som ikke sjer så altfor ofte :)

 

Resultatet ble: et belte, en bukse, en skjorte og et litt sporty sett

71_1.JPG165.2.jpg10.jpg

 

Har fremdeles litt penger å bruke og da er solbriller neste mann ut, men jeg klarer ikke helt å velge. Har plukket ut 3 favoritter, men er åpne for forslag.

bb_2.JPG, 87_2.JPG84_2.JPG5c_2.JPG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...