Tom&Jerry Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Uproblematisk. (fargen, altså. Resten var jævlig.) Hehe ja antrekket var ikke særlig pent nei Har sorte RM Williams sko jeg eventuelt kunne benyttet til, men av en eller annen grunn føler jeg det blir feil til dressen. Denne karen ser jo ut til å kle det og det er jo ikke feil med chelsea boots til en dress, spesielt ikke på vinterstid? Eller blir det for uformelt i en begravelse? Nå høres det ut som jeg er mer opptatt av dette enn avdøde, men med det samme vi er inne på antrekk. 1 Lenke til kommentar
Kakemons Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Orket, supert. Skal testes ut :-) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Jeg synes boots blir for uformelt til begravelse, men hva som er "akseptabelt" vet jeg ikke. Har du ingen enkle, sorte snøresko? Lenke til kommentar
KarlChilders Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Noen som vet hvilken jakke dette er og hvor jeg kan finne den, eller eventuelt lignende? Altså vaffeljakke, men enkel og med hette som gjør den litt mer casual i stilen. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1677777&do=findComment&comment=22970096 Har lagt ut detaljer av dressen fra T-Michael. Fitpics kommer senere. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 trenger dress til etterfesten til et ball. tips til hvor man kan kjøpe det? sikkert greit å sy justeringer osv. tenkte mørkblå med brune sko, tips til sko også? Lenke til kommentar
Dreamspace Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Hvor mye hadde tenkt å bruke totalt? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Skal ha den dressen lenge, så jeg tenkte jeg kunne legge litt penger I det så har jeg noe som varer. Vet ikke hvor mye man må ut med for grei kvalitet. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Skal ha den dressen lenge, så jeg tenkte jeg kunne legge litt penger I det så har jeg noe som varer. Vet ikke hvor mye man må ut med for grei kvalitet. 4. - 5.000,-. og oppover. Men snart er det salg og da kan du få mye mer for pengene. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Nice, vet du om et sted I oslo? Når begynner salget forresten? Har liten tid på meg Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Det er vel Follestad, Ferner Jacobsen og Høyer som gjelder i det prisleiet der. Salget begynner så snart de er ferdig med vareopptellingen, dvs like over jul. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Du kan også sjekke ut Volt. Ikke sikker på hvilke merker de fører innen dress, men tror de er fint innenfor et budsjett på 4-5000. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Hvordan er det med å få sydd inn? Gjør man det hos egen skredder eller I butikken? Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Du kan få mange gensere for 1000 kr om du handler på riktig butikk. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Du kan få mange gensere for 1000 kr om du handler på riktig butikk. k 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Hvordan er det med å få sydd inn? Gjør man det hos egen skredder eller I butikken?Som regel nåler man inn hos butikken, så leverer de den til systue. Om butikken tar betalt for å sende til systue eller ikke kommer ofte an på hva dressen koster. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Volt i Karl Johan hadde hvertfall litt diverse Oscar Jacobson, Lindeberg og Filippa K dresser inne her om dagen. Muligens fler merker jeg ikke husker også. Likte selv en blådress fra OJ. Hvordan disse merkene er i kvalitet kan kanskje noen andre si noe om. Ang pris så tok hvertfall Volt i Bergen 150kr eller så for å trikse litt på en bukse jeg kjøpte. Målte i butikk og hentet etter 1 virkedag. Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Du kan få mange gensere for 1000 kr om du handler på riktig butikk. k Hva mener du med k? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Nå har januarsalget startet flere steder! DEL DEL DEL når du kommer over gode tilbud! Jeg starter: Eton har 40% på et stort utvalg skjorter http://www.etonshirts.com/no/ Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 (endret) trenger dress til etterfesten til et ball. tips til hvor man kan kjøpe det? sikkert greit å sy justeringer osv. tenkte mørkblå med brune sko, tips til sko også? Nå vet jeg ikke hva slags str. du bruker, men denne Tombolini-dressen var det jo en grei pris på nå. Av andre tilbud så er det 20-50% på Baracuta (link 2)-, og Gloveralljakker (link2), samt Red Wing støvler. Victorinox yttertøy med 50% avslag. Berg&Berg starter salget på tirsdag. Endret 1. januar 2016 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå