toth Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Kan man ha blå+hvitstripet skjorte i marineblå dress og fortsatt kalle det formelt? Eller er det kun ensfarget skjorte som er formelt? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Kan man ha blå+hvitstripet skjorte i marineblå dress og fortsatt kalle det formelt? Eller er det kun ensfarget skjorte som er formelt? Joda, fordi formalitet handler om mer enn bare farge og mønster, Type stoff og snitt er vel så viktig. Og hva du har til. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Classy, gentleman, dapper osv. Verste jeg vet. Quoted for truth. Lenke til kommentar
Dreamspace Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Til en slik blåfarge, så ville jeg også vurdert lyseblå skjorte med enten gult, oransje, eller lyserødt/ros slips. Tenker ikke da på hylende og shiny slips, men mer dempede versjoner. Nesten pastell, og med litt motiv. Ancient madder. Ellers kan du som over gå for mer konservative, som mørke blått, blått, burgunder, brunt, osv. Et par eksempler på de jeg nevnte: Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Skulle ønske jeg hadde bedre øye for hva som matcher, er totalt blottet for evner innen fargekoordinasjon, noe som gjør at jeg bruker den samme komboen ofte, eller må spørre noen om en ny. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Winter is coming, for å sitere en velkjent bokserie. Jeg trenger en ny vinterfrakk. Hvor anbefaler dere at man ser etter frakker av ull som ikke er så gubbete? Jeg har en øvre prisgrense på 6k. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Kunne tenkt meg en ny dress, noen tips? Helst ikke over 5k, og gjerne til 21 nov. holder til i Oslo. Har per dags dato en tos nedvind (om jeg husker korrekt), men føler at buksen er veldig "gammeldags" med veldig høyt liv og relativt brett hoftepartie. Har sett at suitsupply har blitt anbefalt, men er ikke 100%sikker på str og frykter det ikke er nok til til 21 nov Lenke til kommentar
Dreamspace Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Ville dratt innom Steen & Strøm, Høyer Egertorget, Ferner Jacobsen, Gunnar Øye, L'escalier, Skabo og liknende butikker. Alle er relativt nært hverandre, og bruker vel å ha noen dresser til rundt 4000-5000 kr. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 ^Follestad er også et sted å sjekke ut. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Menswear kan være noe. Jeg er hvertfalt meget fornøyd! Lenke til kommentar
August. Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Kan nevne at Nedvin og tilhørende bukser er noe av det mest "moderne" du kan få tak i. De aller fleste dressene du finner hos de overnevnte butikkene nå vil ha et enda høyere liv og ha en noe mer bred passform. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Håret mitt begynner å bli ganske langt. Har tenkt å la det bli en del lengre, men skulle gjerne ryddet opp litt før jul. Lurer derfor på hvor jeg kan få klipt meg til en billig penge i Oslo? Må være drop-in. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Takk for tips! Jeg syns nå nedvin virket litt vel høy og bred... Kanskje jeg har en størrelse for stor... Har uansett klart å få hull i buksen, så kanskje jeg tar turen til tos og tester en nedvin bukse i en størrelse mindre først. Men ut i fra bilder på nett virker den fortsatt litt stor ift andre. Men vanskelig å si på bilder selvfølgelig. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Måtte pensjonere mine Naked and Famous-bukser i dag. Har fått det lappet i skrittet en gang allerede, men nå begynte de å ryke både på innsiden og utsiden av låret. Alltid trist å si ha det til hardt opparbeidede fades. Legger ved noen bilder hvis det er til interesse for noen. Men kjøpte A.P.C New Standard, så da er det bare å begynne på nytt. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Håret mitt begynner å bli ganske langt. Har tenkt å la det bli en del lengre, men skulle gjerne ryddet opp litt før jul. Lurer derfor på hvor jeg kan få klipt meg til en billig penge i Oslo? Må være drop-in. Det er hundrevis av frisører i Oslo, lettere om du spesifiserer hvor i byen. Lenke til kommentar
koots Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Jeg skulle gjerne hatt noe i Nærheten av Blindern. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 (endret) Håret mitt begynner å bli ganske langt. Har tenkt å la det bli en del lengre, men skulle gjerne ryddet opp litt før jul. Lurer derfor på hvor jeg kan få klipt meg til en billig penge i Oslo? Må være drop-in. Det er hundrevis av frisører i Oslo, lettere om du spesifiserer hvor i byen. Fra slottet til Jernbanetorget og opp til St.Haugen. Mellom det trianglet hadde vært ypperlig Endret 3. november 2015 av Tanner Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Jeg er veldig fornøyd med Guttis i pilestredet, rett ved cafe Fuglen. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Håret mitt begynner å bli ganske langt. Har tenkt å la det bli en del lengre, men skulle gjerne ryddet opp litt før jul. Lurer derfor på hvor jeg kan få klipt meg til en billig penge i Oslo? Må være drop-in. Det er hundrevis av frisører i Oslo, lettere om du spesifiserer hvor i byen. Fra slottet til Jernbanetorget og opp til St.Haugen. Mellom det trianglet hadde vært ypperlig Om du kan gjøre en liten avstikker til nedre Majorstua, så er Simon Frisør i Sporveisgata et lite tips. 250 for drop-in sist jeg var der. 1 Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Håret mitt begynner å bli ganske langt. Har tenkt å la det bli en del lengre, men skulle gjerne ryddet opp litt før jul. Lurer derfor på hvor jeg kan få klipt meg til en billig penge i Oslo? Må være drop-in. Det er hundrevis av frisører i Oslo, lettere om du spesifiserer hvor i byen. Fra slottet til Jernbanetorget og opp til St.Haugen. Mellom det trianglet hadde vært ypperlig Om du kan gjøre en liten avstikker til nedre Majorstua, så er Simon Frisør i Sporveisgata et lite tips. 250 for drop-in sist jeg var der. Perfekt. Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå