Asket Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Har kun ett skopar, og de er søkkvåte om dagen. Skulle gjerne hatt et par som tåler litt regn. Regner med de wolverine 1000 gjør det(?), men lurer på om jeg skal utsette kjøp av de litt. Vet ikke helt om de passer resten av garderoben min. Noen forslag? Paraboot holder meg tørr. Har Avignon og Michael. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Kjøpte Frye Arkansas til høsten. Litt slankere enn de fleste workboots og andre boots jeg har sett. Har holdt meg tørr gjennom regnbygene som har vært i Oslo de siste dagene. Og det er vel så ille som det blir. Konstruksjonen er upåklagelig. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 (endret) Kjøpte Frye Arkansas til høsten. Litt slankere enn de fleste workboots og andre boots jeg har sett. Har holdt meg tørr gjennom regnbygene som har vært i Oslo de siste dagene. Og det er vel så ille som det blir. Konstruksjonen er upåklagelig. De blir vel litt i samme stil som 1000 mile, eller? Edit: Kan være litt mer spesifikk her. Jeg vet ikke helt hva stilen min kan kalles, men det går i bokse og t-skjorte. Slenger på en hettegenser nå som det har blitt litt kaldere, samt en fleecegenser hvis det trengs. Jeg ser for meg at et par skinnboots kanskje ikke passer helt her. Blir kanskje litt for stilig sammenlignet med resten? Endret 18. september 2015 av Tanner Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 (endret) Neida, men kjøp sko med gummisåle, lite vits å gå med skinnsåle i regnet. Endret 18. september 2015 av Revolution Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Kjøpte Frye Arkansas til høsten. Litt slankere enn de fleste workboots og andre boots jeg har sett. Har holdt meg tørr gjennom regnbygene som har vært i Oslo de siste dagene. Og det er vel så ille som det blir. Konstruksjonen er upåklagelig. De blir vel litt i samme stil som 1000 mile, eller? Ja, samme greien. Det burde gå fint med hettegenser og fleecegenser. Jeg klarer ikke komme på noe som går bedre med det hvertfall - hvis du ser bort fra vestkanttrenden hettegenser og Uggs. Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 (endret) Har kun ett skopar, og de er søkkvåte om dagen. Skulle gjerne hatt et par som tåler litt regn. Regner med de wolverine 1000 gjør det(?), men lurer på om jeg skal utsette kjøp av de litt. Vet ikke helt om de passer resten av garderoben min. Noen forslag? Hva er de laget av? Husk at du må behandle skinnskoene dine (om du har det) til å tåle regn og vann. Jeg har et par skinnsko med tynn såle som er langt penere og "enklere" (mindre "rugged") enn wolverine 1000, som tåler det meste av regn og vann helt fint. Hadde det ikke vært for at jeg ønsker å bruke de skoene om høsten og våren hadde jeg nok putta på en tykk såle for å bruke de som vintersko. Endret 28. september 2015 av PhelpsTransposed Lenke til kommentar
Dreamspace Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Kjøpte et par Carmina jumper boots i Januar, og har forsatt til gode å være våt på beina. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Kjøpte meg mine første skinn-boots fra Vagbond. Hva er reglene når det gjelder vedlikehold etc. av skoene? Gjerne mtp. vinteren som sakte men sikkert kommer Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Søk i tråden eller på internett. Det finnes 10.000 guider. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Hvordan er Barbour Kempt i størrelse ift Ashby ? Har Ashby i small og den sitter fint Edit: og ikke minst, hvor kan jeg få tak i Kempt her til lands, helst butikk i Oslo Endret 6. oktober 2015 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
rossii Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Jeg mista skinnhanskene mine i fjor, og må kjøpe nye. Begynner virkelig å bli kaldt nå. Forslag til butikker? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Jeg mista skinnhanskene mine i fjor, og må kjøpe nye. Begynner virkelig å bli kaldt nå. Forslag til butikker? Hvor i landet? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Oslo. Det er en egen handskebutikk rett ved nationalteateres, ved siden av The Player. Ellers har de vel en del handsker på sten og strøm. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Noen som har prøvd seg på hanskene til Suitsupply? Hadde sikekrt fått bedre valuta for pengene hos chesterjefferies eller noe, men må ærlig talt innrømme at suitsupply sin ordning med null moms, fri returog kjapp frakt frister noe grådig. Så da på disse: http://eu.suitsupply.com/en/gloves/brown-gloves/GL15206.html?cgid=Gloves Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Noen som har noen gode bilde/motesider? Type business casual Lenke til kommentar
Archer Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Noen som vet av gode, men også rimelige cashmere skjerf? Lenke til kommentar
F J E L L Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Noen som vet hvor det går an å få tak i en trenchcoat i bomull og en peacoat i ull for rundt 5000 kr pr. plagg? Er også ute etter fløyelsblazere. Hvor får man tak i sånt? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Noen som vet av gode, men også rimelige cashmere skjerf? Johnstons of Elgin. http://www.johnstonscashmere.com/ Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Hvordan har man egentlig buksa når man har på Chelseaboots? Skal/bør man brette opp buksa slik at de på en måte er oppå skoa? http://static.fashionbeans.com/wp-content/uploads/2015/04/5footwearboots.jpg Se de tre første bildene. Jeg vet man kan bestemme selv etc., men hva er vanligst? Har et par sorte skinn Chelsea-boots, og er ganske ny i den verdenen. Vet derfor ikke hvordan man bør ha buksa slik at det ser best mulig ut. Kanskje tåpelig spørsmål, men det får så være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå