Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som kan si meg om disse er en damemodell? Går bare opp til 41 i størrelse

Jeg har noen nesten like, men de var mye kulere. Og de 'gamle' begynner å bli litt slitte allerede :|

6011596[/snapback]

Siden de bare går opp til str 41 er det sikkert enten dame- eller barnemodell, men de ser ikke utpreget "damete" ut, så spiller det egentlig noe rolle?

6013955[/snapback]

Det har noe å si i den forstand at jeg bruker størrelse 43-44 :)

Lenke til kommentar
Mange damesko er nesten helt like herremodellen, bare at de er litt smalere.

6014292[/snapback]

Og ikke går særlig høyt på størrelses-fronten. Tror du kan glemme å bruke damemodeller om du har str 11 i sko..

6014316[/snapback]

Det er sant :)

En kompis av meg har str. 41 i sko og har derfor mange "damesko" (" " fordi det er snakk om sneakers og skatesko og ikke rosa platåsko). De ser så og si like ut som herremodellen av tilsvarende sko, bare at de er en del smalere.

Lenke til kommentar
LarsP: Ang. de rosa Lindeberg-buksene og merkets inntog på golfbanen... Medeier i selskapet J.Lindeberg - golfspilleren Jesper Parnevik, benyttet seg av disse rosa golfbuksene en golfrunde, og publikum ble helt ville faktisk! De likte virkelig det de så, og ville se mer av dette merket! Det som skjedde var at flere jenter flashet puppene i ren begeistring faktisk :) Sier litt om hvor stort J.Lindeberg har blitt innen golfsporten!

5989037[/snapback]

Ridiculous

Råsa Lindeberg bukse på golfbanen. Kjøp deg heler en seilbåt.

Lenke til kommentar
LarsP: Ang. de rosa Lindeberg-buksene og merkets inntog på golfbanen... Medeier i selskapet J.Lindeberg - golfspilleren Jesper Parnevik, benyttet seg av disse rosa golfbuksene en golfrunde, og publikum ble helt ville faktisk! De likte virkelig det de så, og ville se mer av dette merket! Det som skjedde var at flere jenter flashet puppene i ren begeistring faktisk :) Sier litt om hvor stort J.Lindeberg har blitt innen golfsporten!

5989037[/snapback]

Ridiculous

Råsa Lindeberg bukse på golfbanen. Kjøp deg heler en seilbåt.

6014696[/snapback]

Rått spør du meg, men.. :)

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg vet det.

Lindeberg er ganske lite enda. Nike er kjempe kjempe stort. Det er verdens største golfmerke. Faconable er også et verdenskjent merke gjennom golf.

Lindeberg er utrolig lite enda.

6014819[/snapback]

Ehh, nei?

Johan Lindeberg er et stort merke til å være såpass nystartet, i hvert fall innenfor gold.

Nike er kjempestort, lindeberg er stort.

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg vet det.

Lindeberg er ganske lite enda. Nike er kjempe kjempe stort. Det er verdens største golfmerke. Faconable er også et verdenskjent merke gjennom golf.

Lindeberg er utrolig lite enda.

6014819[/snapback]

Hehe, nå har jeg hørt dette også! Her tar du nok feil, dessverre.. Hadde vi vært et par år tilbake i tid, ja da kan vi snakke om Lindeberg som et lite merke, men per dags dato er dette et stort merke generelt, også innen golfsporten!

Lenke til kommentar

care-bear-green.jpg

BTW: Finnes det kule kortebukser? Nå som sommeren er her føler jeg for et par skikkelige kortebukser, gjerne som rekker til knærna. Problemet er at det ikke finnes kule kortebukser. Enten er dei aaaalt for korte eller så er det blingbling hip hop dritt. Noen som har et tips?

Lenke til kommentar
care-bear-green.jpg

BTW: Finnes det kule kortebukser? Nå som sommeren er her føler jeg for et par skikkelige kortebukser, gjerne som rekker til knærna. Problemet er at det ikke finnes kule kortebukser. Enten er dei aaaalt for korte eller så er det blingbling hip hop dritt. Noen som har et tips?

6015326[/snapback]

Bermuda shortser er fint. Surfeshortser og.

Lenke til kommentar

Creative, ro ned.

J. Lindebergs On Course-kolleksjon har tatt golfverdenen med storm, men kommer aldri til å ta over markedet til f.eks Nike, Adidas, Hugo Boss og Footjoy.

Jeg gir blaffen i hvor mange prosent av markedet de forskjellige merkene har kapret, jeg ikler meg de peneste plaggene, og der knuser JL all konkuranse.

527666_LR.jpg

:love:

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...