Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ser ikke problemet i å bruke mere penger for å kle seg fint. Piranha har et poeng: det er jo latterlig av de som kritiserer de som liker å bruke penger på klær, folk må få bruke sine egene penger på det de vil, uten at andre skal kritisere det. Sikkert mange som syntes det er fint med fem slayer belter istedet for et annet belte til 1300, men ingen grunn til å kritisere de som faktisk liker å bruke penger på klær.

Jeg er en gutt som liker å kle seg fint og kjøpte meg nettop en tube hårgele til 200 kroner. Noen syntes det holder med en boks define til 50 kroner, men jeg mener at det ikke funker. Define lukter vondt og varer i 5min. Desutten trenger man en dynge for at det faktisk skal holde håret oppe, men med de som jeg bruke atm. (spike fra ice-hair) drenger jeg en liten stripe (type 5cm). det holder hele dagen for meg.

Et fint sted å klippe seg i Tromsø er i hvertfall "Klipperiet". I motsettning til Nikita har de unge frisører, som vet hva som ser bra ut og hva som funker til din alder/fasong/stil. Har klipt meg et par ganger på nikita, SKAMKLIPP <-- usaklig

Spørsmål: Har zara gutteklær?

mvh. Nudle

Hm. Litt uenig i det du sier, faktisk. Jeg har vel hatt tilsammen 7-8 forskjellige hårvokser både de dyre variantene fra frisøren eller de litt billigere variantene. De to siste jeg brukte var MoldingPaste fra KMS HairPlay og con_text fra Joico. Begge koster over 200 kroner for rundt 100ml hos frisøren. Er faktisk en voks som fungerer ganske fint som du kritiserer, og det er nettopp Define WAX. Resten av Define-serien suger hoppetau, men voksen fungerer faktisk utmerket til å holde håret oppe. :) Dette til en pris av rundt 60 kroner.

Må legge til at jeg har ganske langt hår (godt over ørene) med sleik, og Define fungerer helt utmerket til dette. Den lukter ikke like godt som KMS'en og con_text, men er til gjengjeld 140 kroner billigere. www.tendenz.net er en fin side for å se på forskjellige vokser (blant annet de jeg nevnte. )

-dimiles :)

Lenke til kommentar
Nice! da må de komme til tromsø så jeg kan få missbrukt allt av penger jeg har. Er det veldig dyrt?

Zara er ikke veldig dyrt, men noe dyrere enn H&M.

Zara og Massimo Dutti ligner veeeldig, Zara er kanskje mer "H&M" men klærne er likevel av bedre kvalitet, og bittelitt dyrere. Begge merkene er for øvrig eid av spanske Grupo Inditex SA.

Lenke til kommentar
Hm. Litt uenig i det du sier, faktisk. Jeg har vel hatt tilsammen 7-8 forskjellige hårvokser både de dyre variantene fra frisøren eller de litt billigere variantene. De to siste jeg brukte var MoldingPaste fra KMS HairPlay og con_text fra Joico. Begge koster over 200 kroner for rundt 100ml hos frisøren. Er faktisk en voks som fungerer ganske fint som du kritiserer, og det er nettopp Define WAX. Resten av Define-serien suger hoppetau, men voksen fungerer faktisk utmerket til å holde håret oppe. :) Dette til en pris av rundt 60 kroner.

Må legge til at jeg har ganske langt hår (godt over ørene) med sleik, og Define fungerer helt utmerket til dette. Den lukter ikke like godt som KMS'en og con_text, men er til gjengjeld 140 kroner billigere. www.tendenz.net er en fin side for å se på forskjellige vokser (blant annet de jeg nevnte. )

-dimiles :)

Jeg har ganske kort hår da og jeg syntes define wax blir for fettete. Har også pøvd "Define gel" (funka ikke @ all) og "Define paste" (Funka hest - Lukta også hest). Den som jeg bruker nå (Spiker fra ICE hair) har en fin lukt, passe konsistens, en serdeles god tube (ikke noe klin) og langt hold. Derfor tror jeg at jeg holder meg til den tuben en stund. :)

http://www.tendenz.net/visProdDetalj.asp?I...-107&SerieID=17 <--- Annbefales

<Nudle>

Endret av Nudle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...