Archer Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Chinos med god passform til ca 500,- i Stavanger. Hvor bør jeg gå? Må jeg opp på tusenlappen? Som flere her anbefaler også jeg NN.07, ellers så burde du sjekke ut Topman sine. Billig, og bra! Lenke til kommentar
detter Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Chinos med god passform til ca 500,- i Stavanger. Hvor bør jeg gå? Må jeg opp på tusenlappen? Høyer hadde noe på salg enda når jeg var inne sist. Capone hadde noe Replay igjen på salg. Ellers har Volt alltid noe nedsatt 50 %og det var endel bukser igjen hos Knut`s i Sandnes om du gidder å reise dit på salg (Tiger, Tommy, etc). Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Noen anbefalinger til beskyttelse av en ny Filson bag? Har ikke funnet ut noe om det, så litt usikker på om den trenger impregnering eller noe lignende. Står jo at den er vannavstøtende men.. Har også obenaufs liggende, men det er vel ikke nødvendig før skinnet begynner å bli tørt/slitt? Jeg bruker ingenting på min, og den har blitt jævlig fet med årene. Har ikke følt noe behov for det heller, skjer vel egentlig aldri at den blir våt selvom jeg bruker den i regnet. Har hatt den i tre år eller noe. Ok. Nice! Da gleder jeg meg til den ser litt mer brukt ut Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 (endret) Tips til jeans som har litt god plass i rompa? Stor fan av Diesel Tepphar, men vil prøve noe nytt. Problemet er at jeg har ganske spretten & litt stor rompe til å være mann, dvs jeg bruker 32" i livet, men må gå opp til 33" så det ikke blir vanvittig stramt rundt rompa. Endret 9. september 2015 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
August. Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Chinos med god passform til ca 500,- i Stavanger. Hvor bør jeg gå? Må jeg opp på tusenlappen? Som flere her anbefaler også jeg NN.07, ellers så burde du sjekke ut Topman sine. Billig, og bra! Støttes. Legg på 500,- og du er plutselig i en helt annen verden når det gjelder kvalitet, passform og generell utførelse. NN er det jeg også vil anbefale, ved siden av Berwich som jeg tror du vil finne på Rolfsen. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Chinos med god passform til ca 500,- i Stavanger. Hvor bør jeg gå? Må jeg opp på tusenlappen?Som flere her anbefaler også jeg NN.07, ellers så burde du sjekke ut Topman sine. Billig, og bra!Støttes. Legg på 500,- og du er plutselig i en helt annen verden når det gjelder kvalitet, passform og generell utførelse. NN er det jeg også vil anbefale, ved siden av Berwich som jeg tror du vil finne på Rolfsen. Fant et par ganske decent på Dressman XL som var på tilbud. Var innom noen butikker, men er ikke så mange som har 38/34. Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 (endret) Jeg er egentlig veldig fornøyd med HM sine dresskjorter, men har blitt eitrende lei av å stryke. Spesielt etter et kjøp av en skjorte til 1500,- fra Høyer som ikke lar seg stryke, og blir utrolig skrukkete etter knapt en times bruk (vurderer å levere tilbake, er det mulig? Har vasket og brukt), har jeg lurt på om jeg skal gå for strykefrie. Noen tips til steder(Oslo) eller nettsider jeg kan storhandle lyseblå og hvite skjorter? Endret 14. september 2015 av PhelpsTransposed Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Forslag til ytterjakke til herre? Han har en veldig casual stil. Går enten med jeans og bestefarsskjorte/tskjorte/hettegenser eller chinos og jeansskjorte/flanellskjorte/casual skjorte. Han har en tynn vindtett jakke nå, og en tykk parkas til vinteren. Trenger noe i mellom der som kan brukes til hverdags. Maks 2500kr. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Peacoat og Barbour sine oilskinjakker er jo klassikere. Eventuelt noe ala en feltjakke fra 50-tallet. Lenke til kommentar
prasa93 Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Hei, er på utkikk etter noen slike sko til casual bruk (se link nederst), men uten den mørke faden framme og bak. Noen som vet råd? http://www.clarks.co.uk/p/26102898 Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Får man kjøpt wolverine 1000 i Oslo? Lenke til kommentar
Archer Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Jeg er på utkikk etter et par sko som skal brukes til hverdags. Vil at de skal være litt mindre formelle enn dressko, men penere enn vanlige sneakers. Må passe til en litt penere bukse (ikke dressbukse) og skjorte. Noen forslag? Lenke til kommentar
EJN Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Får man kjøpt wolverine 1000 i Oslo? Flykicks i Brugata har dem Jeg er på utkikk etter et par sko som skal brukes til hverdags. Vil at de skal være litt mindre formelle enn dressko, men penere enn vanlige sneakers. Må passe til en litt penere bukse (ikke dressbukse) og skjorte. Noen forslag? Ville gått for semskede chukka boots, for eksempel disse. 1 Lenke til kommentar
Archer Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Noe lignende de der jeg er på utkikk etter. Takk for tips! Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Til høstsesongen er chuckas pent, om vår og sommer oppfyller et par semskede plain toe derbys mye samme rollen. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Noen som kan anbefale et renseri i Oslo sentrum? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?colset=1&styleid=1561&shoeid=5723&brandid=6&catid=132&oldcolid=2993&stype=0&colourid=2992 Y/N ? Sabla billige, da. Trenger noen greie sko til overgangen høst -> vinter. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?colset=1&styleid=1561&shoeid=5723&brandid=6&catid=132&oldcolid=2993&stype=0&colourid=2992 Y/N ? Sabla billige, da. Trenger noen greie sko til overgangen høst -> vinter. Y. Tror ikke de er så verst 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Konstruksjonen (i overgangen overlær->såle) er ganske kjip, men hallo. Det er 900 kroner og bedre enn de aller fleste kjøp i den prisklassen. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Har kun ett skopar, og de er søkkvåte om dagen. Skulle gjerne hatt et par som tåler litt regn. Regner med de wolverine 1000 gjør det(?), men lurer på om jeg skal utsette kjøp av de litt. Vet ikke helt om de passer resten av garderoben min. Noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå