Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I Montmartre var jeg innom en butikk som solgte nytt fra Replay, RRL og lignende i tillegg til masse bra vintage. Finner dessverre ikke igjen visittkortet, men hvis jeg ikke husker helt feil var det ikke så langt fra caféen som ble brukt i innspillingen av Den fabelaktige Amélie fra Montmartre.

 

Charvet kan anbefales en tur innom. 28 place Vendome, ikke langt fra enden av Champs Elysees

 

Edit: Caulaincourt også.

Endret av Phelge
Lenke til kommentar

Noen som vet om de selger loafers i krsand? Slike med lisser. 

På høyer hadde dem bare swims å de er jo ikke så pene... Ellers har jeg nesten sjekket overalt. 

Har du sett på Henriks Herre i Dronningens gate? 

Jeg tror de skal ha det der. 

Endret av #Fidelio
Lenke til kommentar

Siden vi var inne på Frankrike, noen som har noen tips om noe som helst langs rivieraen? Gjelder da fra Marseille til Monaco. Har vært der flere ganger, men kan jo hende noen har noe tips om noe spennende. Butikker, utesteder osv. Regner med klær er forholdsvis dyrt her i forhold til andre steder?

Skal bo ovenfor Cannes. Har sett litt på LeBaoli utestedet, men når de kommer inn der med Lamborghinier og lignende så er det vel kanksje litt over min league? 

Lenke til kommentar

Har sett litt på LeBaoli utestedet, men når de kommer inn der med Lamborghinier og lignende så er det vel kanksje litt over min league? 

Det er det vel egentlig bare deg selv og banken som vet.

I Cannes er det de store klubbene som koster titusenvis av euro for en natt, eller mindre cafeer, barer osv. Husker ikke navnet på noen. Det er bare å gå et sted som ser ut som det er god stemning.

 

Av klær ligger alle de store og ikke så spennende butikkene langs Croisetten. Tenk LV, Chanel osv. Det eneste der som vekket min interesse var vel RL Purple Label og Black Label. Anbefaler Hackett, Faconnable og Boggi Milano. Tod's og Jacques Loup har en del sko jeg ikke kjøpte, men som er verdt en tur innom. Alle fem ligger relativt nærmt hverandre.

Lenke til kommentar

 

Har sett litt på LeBaoli utestedet, men når de kommer inn der med Lamborghinier og lignende så er det vel kanksje litt over min league?

 

Det er det vel egentlig bare deg selv og banken som vet.

I Cannes er det de store klubbene som koster titusenvis av euro for en natt, eller mindre cafeer, barer osv. Husker ikke navnet på noen. Det er bare å gå et sted som ser ut som det er god stemning.

 

Av klær ligger alle de store og ikke så spennende butikkene langs Croisetten. Tenk LV, Chanel osv. Det eneste der som vekket min interesse var vel RL Purple Label og Black Label. Anbefaler Hackett, Faconnable og Boggi Milano. Tod's og Jacques Loup har en del sko jeg ikke kjøpte, men som er verdt en tur innom. Alle fem ligger relativt nærmt hverandre.

Flere tusen euro blir litt stivt ja. Da prøver jeg noen mindre steder som du sier :)

Takk for tips! Var og så på butikkene og Croisetten i fjor, men så ikke de du nevnte, så de får jeg ta en nærmere kikk på. Pleier å gå ganske fort forbi sånne steder, fordi det er litt for mye motebutikker. Så hender ofte jeg overser de gode butikkene.

 

 

 

Har vært i Antibes ett par ganger da familie har leilighet rett ved båt, eller kanskje mer passende, yacht havna. 

Veldig fin plass med bra utsteder som ofte ender i nachspiel på nettopp en yacht. Er dog ikke så mye butikker å skryte av der.

 

Det er jo et godt tips. Lite butikker ja. De pleier å ha marked der vet jeg, og picasso museet er der(ikke sååå interessert i det). Det første jeg skal gjøre når vi har sjekket inn i huset er å kjøre dit og gå rundt capen ihvertfall. Herlig tur.

Må jo være et fint sted å ha leilighet på!

Har du havnet på nach på en båt før? Er de ganske liberale på hvem de tar med seg ombord?

Lenke til kommentar

Mokkasiner er vel kanskje mer riktig? 

 

maxh1z.jpg

Har sett noe lignende på H&M. Kvaliteten er dog selvsagt dårlig.

 

Noen som har tips til olivengrønn bomber jacket? 

image1xl.jpg

Noe alá dette (bare at denne ikke var fin og helst dypere grønnfarge). Har bare funnet med dun i på butikk til nå. Tenker mer å bruke den på kjølige sommerkvelder :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...