Herr Brun Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Hvorfor i all verden skal du gå i svart skjorte til noe som helst?Faen da... Jobbuniformen min har svart skjorte... Og min gamle uniform hadde en limegrønn pique-trøye som ikke passet. Shit happens. Jeg snakker åpenbart om hva man frivillig går med. 6 Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Hvorfor i all verden skal du gå i svart skjorte til noe som helst? Sikkert ikke alle som liker å gå rundt som et juletre eller vise at de følger årtidens farger - gjennom klærne. Et juletre - eneste alternativet til svart. 3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Nei du har jo blått feks, og hvitt, men skal du kun ha blått og hvitt i skapet blir det veldig kjedelig imo.. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 ..Og lyse nyanser av rosa, orange, grønn, lilla, turkis, grå++. For ikke å snakke om diverse rutete/stripete kombinasjoner av fargene. Alt bedre enn svart. Det finnes noen få unntak der enkelte kler all-black, men jeg mistenker at det har mer med personen enn med fargen å gjøre. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Hvorfor i all verden skal du gå i svart skjorte til noe som helst?Faen da... Jobbuniformen min har svart skjorte...Og min gamle uniform hadde en limegrønn pique-trøye som ikke passet. Shit happens. Jeg snakker åpenbart om hva man frivillig går med.Jada, skjønte det. Måtte bare benytte sjansen til å deppe litt over hva jeg skulle bytte til der og da. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 ..Og lyse nyanser av rosa, orange, grønn, lilla, turkis, grå++. For ikke å snakke om diverse rutete/stripete kombinasjoner av fargene. Alt bedre enn svart. Det finnes noen få unntak der enkelte kler all-black, men jeg mistenker at det har mer med personen enn med fargen å gjøre.ORANGE?! GRØNN?! Jaja, skjønner hvorfor en ikke liker svart da når en tørr å gå i slike farger. Hver sin smak Lenke til kommentar
Dreamspace Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Koksgrå dress kan du matche med det aller meste. Lyseblå skjorte, mørkeblått slips og hvit PS...Klassisk kombinasjon. Eventuelt hvit skjorte og de aller fleste slipsfarger. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Spm angående Suit Supply : ( forsøkte å søke uten hell så må kanskje trene opp mine gamle forumskills igjen) Kan noen bekrefte at å handle derfra ikke vil medføre noen kostnader iforhold til toll/mva? Hva er typisk leveringstid? Noen anbefalinger til hva jeg bør ha klart før jeg bestiller dress derfra? På jakt etter en slim dress og antar at jeg må innom en eller annen skredder i Oslo når dressen er her likevel? Lenke til kommentar
d1skvask Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Det stemmer at det ikke er noen kostnader i forhold til toll/mva. Husker ikke hvor lang tid det tok, men frakta var kjapp. De leverte vel fra Nederland. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Spm angående Suit Supply : ( forsøkte å søke uten hell så må kanskje trene opp mine gamle forumskills igjen) Kan noen bekrefte at å handle derfra ikke vil medføre noen kostnader iforhold til toll/mva? Hva er typisk leveringstid? Noen anbefalinger til hva jeg bør ha klart før jeg bestiller dress derfra? På jakt etter en slim dress og antar at jeg må innom en eller annen skredder i Oslo når dressen er her likevel? Du betaler ikke toll eller mva, og varene er hos deg i løpet av et par dager. Det eneste du bør være obs på er at det kan være vanskelig å ta opp jakkeermene noe særlig hvis du har korte ermer, pga fungerende ermehull, og det vil antagelig koste en del. 1 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 (endret) Luxire har salg på enkelte linskjorter for tiden - 20% rabatt - http://bit.ly/1Hu33sc. Ellers... har folk erfaring med SuitSupply sine skjorter og stryking? Eller er deres casualskjorter grei nok å bruke uten stryking? Tenker på skjorter til vår-/sommerbruk derfra. Endret 20. mai 2015 av Xtra Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Koksgrå dress kan du matche med det aller meste. Lyseblå skjorte, mørkeblått slips og hvit PS...Klassisk kombinasjon. Eventuelt hvit skjorte og de aller fleste slipsfarger. Har hørt at mørkere farger (mørk blå, for eksempel) ikke går like godt til koskgrått, men fungerer det med et passende slips? Eventuelt uten slips. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Hvorfor skal du ha mørk blå skjorte? Ser for meg svært få tilfeller hvor du trenger noen annet enn hvit eller en tone av lyseblått til dress. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Syns bare hvitt er "kjedelig". Litt derfor jeg foretrekker dresser i grått; jeg vil kunne skille meg i det minste litt fra alle de med svart dress. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Fokuser på å få ting som sitter bra og kler deg godt før du begynner å tenke på om det er kjedelig. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Kjedelige farger med bra bruk av tekstur og mønster er bedre enn "gøye" farger 4 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Ja zebraen er ganske kulEhm, hæ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå