Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå synes jeg dere skal slutte med de usaklige kommentarene deres. Hvis det er noen som oppfører seg fjortis så er det dere. Hva har avataren til en person med MOTE og UTSEENDE å gjøre om jeg tør å spørre. Jeg tviler også på at poster ønsket å få høre den kommentaren der zomax. Det finnes flere måter i si ting på.

Lenke til kommentar
Robbiedeluxe: Den DKNY jakken du postet på forrige side, er det noen steder det er mulig og kjøpe den i oslo området? Og ca hva vil prisen ligge på? Jeg har ikke alt for lyst til og bruke opp alle pengene mine på en jakke selv om den var utrolig fin.

6003979[/snapback]

Dessverre tror jeg ikke det er mulig å kjøpe DKNY i Oslo lenger, Tatler hadde en del DKNY før -- men sist jeg var innom Tatler (liker ikke den butikken) hadde de ikke noe DKNY. :(

6004567[/snapback]

Det var virkelig synd, men er det noen butikker(merker) som selger en lignende jakke? Eventuelt har du noen forslag om andre jakker som kan passe til denne årstiden?

 

Tatler er en butikk jeg aldri har likt, har aldri forstått hvorfor

"alle" syns den er en så bra.

6004823[/snapback]

Dsquared har hatt en lignende vårjakke, mulig de har den på Steen og Strøm. Begge er vel i samme prisklasse. :)

Lenke til kommentar
Nå synes jeg dere skal slutte med de usaklige  kommentarene deres. Hvis det er noen som oppfører seg fjortis så er det dere. Hva har avataren til en person med MOTE og UTSEENDE å gjøre om jeg tør å spørre. Jeg tviler også på at poster ønsket å få høre den kommentaren der zomax. Det finnes flere måter i si ting på.

6005276[/snapback]

 

Takk :love:

Lenke til kommentar

Var på en liten shoppingtur i dag og endte opp med litt av hvert:

 

To par sko - et par rød/hvite Vans slip's og et par Vans Navy Old Skool

 

2065899B.jpg

 

0289099B.jpg

 

En genser - grå v-hals av merino ull fra H&M

En piquet - En slags "mint" farge/grå-stripet

Et par bukser - Mørkeblå raw jeans, drainpipes eller innsvingede om dere vil (Fuzzy)

Lenke til kommentar
Synes du burde gå for noe "flatere".

6010805[/snapback]

 

Jeg er ikke så glad i de klassiske lave skateskoa med bred såle, jeg har mer sansen for 80-talls looket (billig og flashy). Kangaroos er jo for eksempel tilbake nå, mitt yndlingsmerke fra barnehagen :!: Hightops er jo helt geniale, jeg hadde et par reeboks som var utrolig kule, men de blir så utrolig varme om sommeren...

 

Den DKNY jakka som var linka oppi her var forresten ganske tøff, jeg har sansen for DKNY og spesielt Filippa K. Stilig og moderne uten å være for gubbete eller for "glatt".

 

 

 

Så en helt urelatert ting, men noe jeg bare "må" få sagt:

 

LA PILOTBRILLENE DØ!

 

Jeg får helt fnatt over alle som skal sammenlikne sine "crazy" pilotbriller i RPP, pilot er over og ut og bør ligge begravet i minst 10 år. Det fins nok av andre briller å velge mellom. Gå for plast.

Lenke til kommentar
Jeg synes de ble for joggesko/gymsko-aktige, men hver sin smak :)

6011408[/snapback]

Enig.

6011494[/snapback]

 

Uenig, det er flotte sko, etter min mening, til hverdagen, gode å gå i, og ser ganske så respektable og aktverdige ut.

Noe som er grunnen til at jeg kjøpte med et par når jeg var i London sist.

 

Snakker da om den øverste skoen i posten til Vero_NiCa, noen hakk over min.

 

:)

Lenke til kommentar
Noen som kan si meg om disse er en damemodell? Går bare opp til 41 i størrelse

 

lecoq_ny_black_big.jpg

 

Linky

 

Jeg har noen nesten like, men de var mye kulere. Og de 'gamle' begynner å bli litt slitte allerede :|

6011596[/snapback]

 

Siden de bare går opp til str 41 er det sikkert enten dame- eller barnemodell, men de ser ikke utpreget "damete" ut, så spiller det egentlig noe rolle?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...