haarod Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg klarer bare ikke la være å le av 90-gutter som briefer med snus i avataren. :] 6004819[/snapback] Blir flau bare av å være fra samme årgang som dem jeg.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg klarer bare ikke la være å le av 90-gutter som briefer med snus i avataren. :] 6004819[/snapback] og som har pressa hue opp i rassen på ett piggsvin? noen som veit om hvor de selger kule strå-cowboyhatter? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Nå synes jeg dere skal slutte med de usaklige kommentarene deres. Hvis det er noen som oppfører seg fjortis så er det dere. Hva har avataren til en person med MOTE og UTSEENDE å gjøre om jeg tør å spørre. Jeg tviler også på at poster ønsket å få høre den kommentaren der zomax. Det finnes flere måter i si ting på. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Robbiedeluxe: Den DKNY jakken du postet på forrige side, er det noen steder det er mulig og kjøpe den i oslo området? Og ca hva vil prisen ligge på? Jeg har ikke alt for lyst til og bruke opp alle pengene mine på en jakke selv om den var utrolig fin. 6003979[/snapback] Dessverre tror jeg ikke det er mulig å kjøpe DKNY i Oslo lenger, Tatler hadde en del DKNY før -- men sist jeg var innom Tatler (liker ikke den butikken) hadde de ikke noe DKNY. 6004567[/snapback] Det var virkelig synd, men er det noen butikker(merker) som selger en lignende jakke? Eventuelt har du noen forslag om andre jakker som kan passe til denne årstiden? Tatler er en butikk jeg aldri har likt, har aldri forstått hvorfor "alle" syns den er en så bra. 6004823[/snapback] Dsquared har hatt en lignende vårjakke, mulig de har den på Steen og Strøm. Begge er vel i samme prisklasse. Lenke til kommentar
master air Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Det må sjekkes ut, takk Robbiedeluxe Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Nå synes jeg dere skal slutte med de usaklige kommentarene deres. Hvis det er noen som oppfører seg fjortis så er det dere. Hva har avataren til en person med MOTE og UTSEENDE å gjøre om jeg tør å spørre. Jeg tviler også på at poster ønsket å få høre den kommentaren der zomax. Det finnes flere måter i si ting på. 6005276[/snapback] Takk Lenke til kommentar
haarod Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Var på en liten shoppingtur i dag og endte opp med litt av hvert: To par sko - et par rød/hvite Vans slip's og et par Vans Navy Old Skool En genser - grå v-hals av merino ull fra H&M En piquet - En slags "mint" farge/grå-stripet Et par bukser - Mørkeblå raw jeans, drainpipes eller innsvingede om dere vil (Fuzzy) Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg liker å gå i klær som virkelig synes. Har en lignende selvlysende orange genser som jeg synes er evig rå. Noen som vet hvor jeg kan få tak i klær med sinnsyke farger som virkelig synes? Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 http://www.frankelcostume.com/pages/costum...ult_pimp_suits/ =D Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Heller nok mot de siste der, det kan bli litt mye av det gode også. Hva sier folket? 6004866[/snapback] En av de De andre ble litt for "knæsj" for meg. Endret 29. april 2006 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
haarod Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Synes du burde gå for noe "flatere". Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Synes du burde gå for noe "flatere". 6010805[/snapback] Jeg er ikke så glad i de klassiske lave skateskoa med bred såle, jeg har mer sansen for 80-talls looket (billig og flashy). Kangaroos er jo for eksempel tilbake nå, mitt yndlingsmerke fra barnehagen :!: Hightops er jo helt geniale, jeg hadde et par reeboks som var utrolig kule, men de blir så utrolig varme om sommeren... Den DKNY jakka som var linka oppi her var forresten ganske tøff, jeg har sansen for DKNY og spesielt Filippa K. Stilig og moderne uten å være for gubbete eller for "glatt". Så en helt urelatert ting, men noe jeg bare "må" få sagt: LA PILOTBRILLENE DØ! Jeg får helt fnatt over alle som skal sammenlikne sine "crazy" pilotbriller i RPP, pilot er over og ut og bør ligge begravet i minst 10 år. Det fins nok av andre briller å velge mellom. Gå for plast. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Synes du burde gå for noe "flatere". 6010805[/snapback] Enig, synes de ble litt fotballsko-aktige. Jeg er heller ikke så glad i slike "knæsjfarger" type rosa, lysegrønn og knalloransje. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg synes de ble for joggesko/gymsko-aktige, men hver sin smak Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg synes de ble for joggesko/gymsko-aktige, men hver sin smak 6011408[/snapback] Enig. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Jeg synes de ble for joggesko/gymsko-aktige, men hver sin smak 6011408[/snapback] Særlig de siste der ja. Veldig sånn tidligere joggesko-form. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg synes de ble for joggesko/gymsko-aktige, men hver sin smak 6011408[/snapback] Enig. 6011494[/snapback] Uenig, det er flotte sko, etter min mening, til hverdagen, gode å gå i, og ser ganske så respektable og aktverdige ut. Noe som er grunnen til at jeg kjøpte med et par når jeg var i London sist. Snakker da om den øverste skoen i posten til Vero_NiCa, noen hakk over min. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Noen som kan si meg om disse er en damemodell? Går bare opp til 41 i størrelse Linky Jeg har noen nesten like, men de var mye kulere. Og de 'gamle' begynner å bli litt slitte allerede :| Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 LA PILOTBRILLENE DØ! 6011153[/snapback] Har du sett årets solbriller? Styggeste jeg har sett siden platåskoa! Pilotbriller eier årets solbriller! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Noen som kan si meg om disse er en damemodell? Går bare opp til 41 i størrelse Linky Jeg har noen nesten like, men de var mye kulere. Og de 'gamle' begynner å bli litt slitte allerede :| 6011596[/snapback] Siden de bare går opp til str 41 er det sikkert enten dame- eller barnemodell, men de ser ikke utpreget "damete" ut, så spiller det egentlig noe rolle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå