Phelge Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Seriøst, dette argumentet fra minmote om at synlig knappestolpe gjør at man kan droppe slips, men fortsatt må ha igjen alle knappene. Det er n'te gangen jeg hører det derifra, og det er like teit hver gang. http://www.minmote.no/#!/video/111672/slik-faar-du-fin-rumpe-i-dress Ellers et fornuftig råd om å ta med dressen til skredder (men at den blir "skreddersydd" da er vel å overdrive litt), men de sier jo ingenting om hva som faktisk gjør at dressen sitter... Er det lov å bli litt lei seg når det gjøres så elendig videojournalistikk, som likevel har så stor innflytelse? Den åpenbart scriptede dialogen i alle videoene Hulsker er med i er forøvrig prisverdig. 1 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 tenker på å bestille 2 belter på nett (brun/sort). så kommer det til størrelse, og der er jeg helt blank. står 85-120 som valg alternatvier. jeg er 100cm rundt hoften har jeg målt. er det bare å velge 100 da, eller mindre/større? Lenke til kommentar
Mr. Perfecto Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 hva bruker du i buksestørrelse? Jeg bruker 32/33 og har 90/95cm belte Lenke til kommentar
Asket Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 tenker på å bestille 2 belter på nett (brun/sort). så kommer det til størrelse, og der er jeg helt blank. står 85-120 som valg alternatvier. jeg er 100cm rundt hoften har jeg målt. er det bare å velge 100 da, eller mindre/større? Dressbelte eller jeans? Hvor høyt opp har du dressbuksa hvis det er det du skal ha? Lenke til kommentar
koots Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Tips til hvor i Oslo man får kjøpt smoking? Mener å huske at jeg så noe om noe til rundt 3k? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 House Of Singles har smoking i nærheten av den prisen. Skal du ha billigere må du vel på Dressman el.l. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 tenker på å bestille 2 belter på nett (brun/sort). så kommer det til størrelse, og der er jeg helt blank. står 85-120 som valg alternatvier. jeg er 100cm rundt hoften har jeg målt. er det bare å velge 100 da, eller mindre/større? Dressbelte eller jeans? Hvor høyt opp har du dressbuksa hvis det er det du skal ha? Dress. Normalt høyt vil jeg tro, men heller lavere enn høyere tipper jeg. Er veldig lite lysten på et (alt) for langt belte. Lenke til kommentar
koots Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 House Of Singles har smoking i nærheten av den prisen. Skal du ha billigere må du vel på Dressman el.l. Takk, tror det var det jeg hadde sett nevnt tidligere også. Dressmann unngår jeg helst Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Smoking til 3k? Ville gått for Suitsupply, uten tvil. http://eu.suitsupply.com/en/suits/tuxedo-black-plain/P1109A.html?start=1&cgid=Suits&prefn1=style&prefv1=Evening Lenke til kommentar
koots Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Takk for tips men blir vel fort minst en 1000-lapp ekstra i MVA, toll og behandlingsgebyr. Samt at jeg syns det er greit å gå i butikk for slike ting fortsatt, men hadde jeg hatt høyere forbruk av skjorter, dresser og smoking så hadde jeg nok sett nærmere på det. 1 Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Suitsupply prisne du ser på nettet er den prisen du betaler, det er ingen ekstra utlegg. Ikke MVA, ikke fortollingsgebyr etc. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Er jo umulig å kjøpe dress uten å ha prøvd den.. Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Med mindre du jevnlig går i bryllup/gifter deg (på kveldstid, sjakett brukes på dagtid), holder flygelkonserter i operaen/et konserthus, eller skal begynne å henge i en losje der smoking er den naturlige bekledningen, så hadde jeg kanskje vurdert å leie dette antrekket. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Er jo umulig å kjøpe dress uten å ha prøvd den.. Det som er fint med Suitsupply! Du kan bare bestille så mange dresser du vil, prøve alle, og sende tilbake de som ikke passer gratis. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 2 NN07 chinos, samme type bare forskjellig farge, begge er vel brukt et par ganger totalt. Skuffende kvalitet 20150422_064510 by MadNoggie, on Flickr 20150422_064438 by MadNoggie, on Flickr Dette er min erfaring med NN07 også. Kjøpte en beige dongeri for 1600,- og sømmene begynte å gå opp et kort tids bruk. Etter det har jeg konsekvent styrt unna produktene deres Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Hvorfor bruker ikke flere denne typen skjorter? Veldig pent etter min mening. http://metrouk2.files.wordpress.com/2014/01/mr-selfridge1.jpg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 (endret) 2 NN07 chinos, samme type bare forskjellig farge, begge er vel brukt et par ganger totalt. Skuffende kvalitet 20150422_064510 by MadNoggie, on Flickr 20150422_064438 by MadNoggie, on Flickr Dette er min erfaring med NN07 også. Kjøpte en beige dongeri for 1600,- og sømmene begynte å gå opp et kort tids bruk. Etter det har jeg konsekvent styrt unna produktene deres Har levert inn, så får se hvordan det blir på 2 forsøk. Har hatt 2 par jeans tidligere som jeg ikke har hatt problemer med, men hvis det fortsetter på denne måten så får jeg heller holde meg unna. I påvente at det går til helvete - Er det noen andre gode forslag til chinos ? passformen til NN07 var ganske ypperlig + litt stretch, som gjorde det til perfekte sommerbukser. Endret 7. mai 2015 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Hvorfor bruker ikke flere denne typen skjorter? Veldig pent etter min mening. http://metrouk2.files.wordpress.com/2014/01/mr-selfridge1.jpg Fordi det hører til veldig formelle anledninger. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Hvorfor bruker ikke flere denne typen skjorter? Veldig pent etter min mening. http://metrouk2.files.wordpress.com/2014/01/mr-selfridge1.jpg Fordi det ser sykt nørd ut å gå rundt sånn til vanlig. 2 Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Hvorfor bruker ikke flere denne typen skjorter? Veldig pent etter min mening. http://metrouk2.files.wordpress.com/2014/01/mr-selfridge1.jpg Fordi det ikke hører hjemme i hverdagsbekledning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå