Rankiz Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Syns ofte suitsupply sine skjorter er for lange, vanskelig å gå med de utenpå da. Det er hele cluet, du skal ha skjorta nedi buksen. Det er en grunn til at de er lange. 2 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Syns ofte suitsupply sine skjorter er for lange, vanskelig å gå med de utenpå da. Da er det vel bare å gå med dem nedi buksa? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 2 NN07 chinos, samme type bare forskjellig farge, begge er vel brukt et par ganger totalt. Skuffende kvalitet 20150422_064510 by MadNoggie, on Flickr 20150422_064438 by MadNoggie, on Flickr Lenke til kommentar
dTd Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Om jeg skal ha en ok skinnjakke til en ok pris i Oslo området, hvor bør jeg ta en titt? Og hvor mye bør jeg belage meg på å bruke? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 2 NN07 chinos, samme type bare forskjellig farge, begge er vel brukt et par ganger totalt. Skuffende kvalitet 20150422_064510 by MadNoggie, on Flickr 20150422_064438 by MadNoggie, on Flickr Har to NN07 chinos, og jeg har brukt de i et par år nå uten noen problemer. Kan være at du har for store ben for de. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Om jeg skal ha en ok skinnjakke til en ok pris i Oslo området, hvor bør jeg ta en titt? Og hvor mye bør jeg belage meg på å bruke? Skinnjakker bør du legge en del cash i. Enkelt og greit fordi en skinnjakke bruker mye skinn, og godt skinn er dyrt. Jeg er veldig fornøyd med min fra Acne. Koster vel 8-10k for Acne sine til full pris, men fikk min for rundt 4k på salg. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Så man må ut med såpass ja. Da blir det nok å vente litt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 2 NN07 chinos, samme type bare forskjellig farge, begge er vel brukt et par ganger totalt. Skuffende kvalitet 20150422_064510 by MadNoggie, on Flickr 20150422_064438 by MadNoggie, on Flickr Har to NN07 chinos, og jeg har brukt de i et par år nå uten noen problemer. Kan være at du har for store ben for de. Det er på baklomma Lenke til kommentar
Asket Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Om jeg skal ha en ok skinnjakke til en ok pris i Oslo området, hvor bør jeg ta en titt? Og hvor mye bør jeg belage meg på å bruke? Alexander leathers på Angels Speed Equipment. Kan bestilles og fås tilpasset ønsket ermlengde og annet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Kjøpte en brukbar skinnjakke for 8 år siden på iSolid. Kosta ikke mer enn 2500 kr heller. Fortsatt fullt brukbar, ikke noe slitt, verken skinnet, fôret eller glidelåsene på lommene. Alt i alt, en prima jakke å bruke på høsten / tidlig vår. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Prøver å få til mad men sveisen. Tips til voks? Den jeg har nå virker litt for hard. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Noen som har noen gode butikkanbefalinger i London? Vet om de store varehusene, Jermyn Street, Savile Row og de fleste merkebutikkene, men tar gjerne i mot tips til selvstendige butikker som jeg bør ta en kikk på. Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Prøver å få til mad men sveisen. Tips til voks? Den jeg har nå virker litt for hard. Layrite. Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 (endret) Noen som har noen gode butikkanbefalinger i London? Vet om de store varehusene, Jermyn Street, Savile Row og de fleste merkebutikkene, men tar gjerne i mot tips til selvstendige butikker som jeg bør ta en kikk på. Stikk til Shoreditch, bra matmarked der og mye merkebutikker og mindre uavhengige butikker innimellom gatene. Mindre turister. Ville droppet de store varehusene. Bare mas og mye folk. Endret 4. mai 2015 av PhelpsTransposed Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Seriøst, dette argumentet fra minmote om at synlig knappestolpe gjør at man kan droppe slips, men fortsatt må ha igjen alle knappene. Det er n'te gangen jeg hører det derifra, og det er like teit hver gang. http://www.minmote.no/#!/video/111672/slik-faar-du-fin-rumpe-i-dress Ellers et fornuftig råd om å ta med dressen til skredder (men at den blir "skreddersydd" da er vel å overdrive litt), men de sier jo ingenting om hva som faktisk gjør at dressen sitter... Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Omg Minmote er så sykt ræva. 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Speaking of suits... Hvordan er ToS & J.Lindeberg dressene? Må ha en til 17.mai... Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Dra til en av menswear butikkene. Billig, bra og ikke noe tull. De som jobber der har grei peiling på dress, i motsetning til mange av ringevikarene hos de andre motebutikkene. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Noen her som er med i Put This On's gentlemen's association? I så fall: Noen som vet hvordan de merker pakkene? Med dagens dollarkurs koster det tett oppunder 400 kroner per PS inkl. frakt, og det er jo i toll- og avgiftsmessig helvete, rett over grensa. Lenke til kommentar
August. Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Speaking of suits... Hvordan er ToS & J.Lindeberg dressene? Må ha en til 17.mai... Lindeberg kan ha endel bra, men de er gjerne i en prisklasse hakket over hva standarddressene koster. Og standardressene er rett og slett søppel. Hadde fulgt rådet til hfthomas om jeg var deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå