Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Til konfirmasjonen min har jeg nå kjøpt meg kjole; den ser ordneltig ut og veldig konfimasjonete. Problemet er at man pleier å ha noe på føttene. Jeg har ikke noe å ha på føttene, men jeg har lyst til å ha Converse på føttene.

Hva synes folket om dette?

Jeg tenker at hvis jeg ikke bruker dem før konfen så forblir de jo rene og pene. Dessuten er de mye mer behaggelig å falle ned trappa med, enn med høyhelte sko.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til konfirmasjonen min har jeg nå kjøpt meg kjole; den ser ordneltig ut og veldig konfimasjonete. Problemet er at man pleier å ha noe på føttene. Jeg har ikke noe å ha på føttene, men jeg har lyst til å ha Converse på føttene.

Hva synes folket om dette?

Jeg tenker at hvis jeg ikke bruker dem før konfen så forblir de jo rene og pene. Dessuten er de mye mer behaggelig å falle ned trappa med, enn med høyhelte sko.

5991456[/snapback]

Jeg hadde vartfall begynt å ledd viss jeg hadde sett noen i kjole og conversesko:-D

Kjøp deg pensko da vel, eller sorte ballerinasko er jo kjempesøt og kan funke til kjole!

Bare ikke conversesko.

Lenke til kommentar
Robbiedeluxe: Den DKNY jakken du postet på forrige side, er det noen steder det er mulig og kjøpe den i oslo området? Og ca hva vil prisen ligge på? Jeg har ikke alt for lyst til og bruke opp alle pengene mine på en jakke selv om den var utrolig fin.

6003979[/snapback]

Dessverre tror jeg ikke det er mulig å kjøpe DKNY i Oslo lenger, Tatler hadde en del DKNY før -- men sist jeg var innom Tatler (liker ikke den butikken) hadde de ikke noe DKNY. :(

Lenke til kommentar
Robbiedeluxe: Den DKNY jakken du postet på forrige side, er det noen steder det er mulig og kjøpe den i oslo området? Og ca hva vil prisen ligge på? Jeg har ikke alt for lyst til og bruke opp alle pengene mine på en jakke selv om den var utrolig fin.

6003979[/snapback]

Dessverre tror jeg ikke det er mulig å kjøpe DKNY i Oslo lenger, Tatler hadde en del DKNY før -- men sist jeg var innom Tatler (liker ikke den butikken) hadde de ikke noe DKNY. :(

6004567[/snapback]

Det var virkelig synd, men er det noen butikker(merker) som selger en lignende jakke? Eventuelt har du noen forslag om andre jakker som kan passe til denne årstiden?

Tatler er en butikk jeg aldri har likt, har aldri forstått hvorfor

"alle" syns den er en så bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...