Anathema Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 (endret) Prøver å finne tilsvarende bukser som disse http://eu.suitsupply.com/en/trousers/orange-blue-trousers/B357.html?start=3&cgid=Trousers&start=0&sz=32 MEN; Ikke i orange.. Skal helst ha de i navy. Vet Morris Stockholm har en veldig fin modell, men den er av fjoråret og umulig å oppdrive med mine google ferdigheter. Så - Andre forslag? BIldet i vedlegg viser litt av strukturen jeg er ute etter. Skal være casual. Endret 10. januar 2015 av Anathema Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Prøver å finne tilsvarende bukser som disse http://eu.suitsupply.com/en/trousers/orange-blue-trousers/B357.html?start=3&cgid=Trousers&start=0&sz=32 MEN; Ikke i orange.. Skal helst ha de i navy. Vet Morris Stockholm har en veldig fin modell, men den er av fjoråret og umulig å oppdrive med mine google ferdigheter. Så - Andre forslag? BIldet i vedlegg viser litt av strukturen jeg er ute etter. Skal være casual. Sjekk Howard Yount. De har sikkert noe. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Prøver å finne tilsvarende bukser som disse http://eu.suitsupply.com/en/trousers/orange-blue-trousers/B357.html?start=3&cgid=Trousers&start=0&sz=32 MEN; Ikke i orange.. Skal helst ha de i navy. Vet Morris Stockholm har en veldig fin modell, men den er av fjoråret og umulig å oppdrive med mine google ferdigheter. Så - Andre forslag? BIldet i vedlegg viser litt av strukturen jeg er ute etter. Skal være casual. Sjekk Howard Yount. De har sikkert noe. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Bra tips, fant det jeg ville ha der. Men de hadde selvsagt ikke i min størrelse. Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Sjekk Howard Yount. De har sikkert noe. Har du handlet derfra før? I så fall, husker du om de skrev ned verdien på pakken? Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Har nok dessverre ikke det, nei. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg er ikke veldig "inn" i hva som er ok og ikke ok når det kommer til mote og klær, men slike sko: Er det greit? Tenker da til jeans/skjorte etc. I så fall, hvor kan man få tak i slike? Synes selv det var stilig. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg er ikke veldig "inn" i hva som er ok og ikke ok når det kommer til mote og klær, men slike sko: sko2.jpg Er det greit? Tenker da til jeans/skjorte etc. I så fall, hvor kan man få tak i slike? Synes selv det var stilig. Stikk innom Asbjørn Dagestad ved Bislett. Du får kanskje ikke tak i akkurat den modellen, men du får tak i andre brogues. Er mye fint i den butikken. Husk at når du kjøper gode kvalitetssko og vedlikeholder dem, så kan de vare i maange år. Mange synes at skoene bare blir finere med årene, jeg er en av dem, jeg elsker patina, gir liksom litt historie. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Stikk innom Asbjørn Dagestad ved Bislett. Du får kanskje ikke tak i akkurat den modellen, men du får tak i andre brogues. Er mye fint i den butikken. Husk at når du kjøper gode kvalitetssko og vedlikeholder dem, så kan de vare i maange år. Mange synes at skoene bare blir finere med årene, jeg er en av dem, jeg elsker patina, gir liksom litt historie. Takker for svar Skal absolutt ta turen å se. Hva er prisen på slike sko ca? Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Stikk innom Asbjørn Dagestad ved Bislett. Du får kanskje ikke tak i akkurat den modellen, men du får tak i andre brogues. Er mye fint i den butikken. Husk at når du kjøper gode kvalitetssko og vedlikeholder dem, så kan de vare i maange år. Mange synes at skoene bare blir finere med årene, jeg er en av dem, jeg elsker patina, gir liksom litt historie. Takker for svar Skal absolutt ta turen å se. Hva er prisen på slike sko ca? 1500 kr og oppover. Dyre i innkjøp for mange, men du har utrolig bra, tidløse og pene sko i mange år. Ergo ikke dyrt. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 1500 er jo ikke dyrt. Joggesko koster jo det samme. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Fikk hentet meg en dress fra Matinique for 1600 kr. Greit kjøp? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Stikk innom Asbjørn Dagestad ved Bislett. Du får kanskje ikke tak i akkurat den modellen, men du får tak i andre brogues. Er mye fint i den butikken. Husk at når du kjøper gode kvalitetssko og vedlikeholder dem, så kan de vare i maange år. Mange synes at skoene bare blir finere med årene, jeg er en av dem, jeg elsker patina, gir liksom litt historie. Takker for svar Skal absolutt ta turen å se. Hva er prisen på slike sko ca? 1500 kr og oppover. Dyre i innkjøp for mange, men du har utrolig bra, tidløse og pene sko i mange år. Ergo ikke dyrt. Tror ikke du finner brogues til 1500 hos Dagestad, må nok opp en femhundrelapp++. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Fikk hentet meg en dress fra Matinique for 1600 kr. Greit kjøp?Tja, en dress til 1600kr som sitter pent er imo. alltid et "greit" kjøp. Stort billigere kommer de jo ikke. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg er på utkikk etter en ny losjakke/peacoat. Har hatt min halvlange fra Filippa K i 4 (?) år nå, og den begynner å bli noe slitt og tynn i ulla. Tips? Vil gjerne ha en tykk i ull slik at den kan fungere som en skikkelig vinterjakke selv når det er riktig så kaldt. Vil helst også at den skal være fri for unødvendige "detaljer", for eksempel knapper uten funksjon og den slags. Navy er å foretrekke. Ga 3-4 tusen for min nåværende på salg, og vil helst ikke gå over det. Jeg kjøpte min navy losjakke fra These Glory Days på Volt vinteren 2013. Veldig pen og plain jakke uten ekstra dilldall. Ga vel rundt 2,5k-3k. Vet ikke om den fortsatt selges, men kan være verdt å sjekke ut iallefall. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Jeg er ute etter en blazer til "semiformelle" anledninger, type middager, seminarer, kurs, foredrag, osv. Jeg har aldri hatt en blazer før, hva bør jeg se etter? Hvilken farge er mest anvendelig? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) Marineblå er definitivt mest anvendelig, og et åpenbart valg om du kun skal ha én blazer. Se etter en i relativt grovt stoff (ull) med påsydde lommer/patch pockets og to knapper. Sjekk at den passer godt i skuldrene og at øverste knapp er maks en liten centimeter over navlen (og ikke tett opp under brystkassen, som man litt for ofte ser), og sørg for å få lagt opp ermene så de ikke stikker langt nedover håndbaken din når du står. Videre bør den være lang nok til å dekke rumpa di ganske godt. Endret 13. januar 2015 av Herr Brun Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Enig i alt du skriver her, Herr Brun - med unntak av lommene. Jeg er ikke noen fan av påsydde lommer på blazere/SC; det kan gå an på jakker i lin og bomull med klart sommerlig fritidspreg, men til vanlige enkle jakker er innvendige lommer med klaffer best. Jeg har det på samme måte med dobbeltspente jakker, de fungerer sjelden som SC, eller enkeltstående jakker etter min smak. Men på en dress kan DB være flott på rette mannen. Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Noen som vet hvor lenge butikker som Ferner, Gunnar Øye, etc. bruker å ha salg? Tenker da på Januarsalget som er på denne tiden. 2 uker +/- ? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Sånn ca. Men alt det bra/alt i normale størrelser forsvinner før den tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå