Xposure Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Skal kjøpe pocket square til navy dress, lys blå skjorte, og burgunder slips. Hvilken av de nedenfor burde jeg gå for? http://bergbergstore.com/accessories/pocket-squares/double-sided-silk-pocket-square-brown-burgundy.html http://bergbergstore.com/accessories/pocket-squares/double-sided-silk-pocket-square-burgundy-blue-orange.html http://bergbergstore.com/accessories/pocket-squares/paisley-silk-pocket-square-green-burgundy-brown.html http://bergbergstore.com/accessories/pocket-squares/paisley-silk-pocket-square-burgundy-green-rust.html Er det eventuelt noen andre fra den siden jeg burde vurdere? Endret 4. januar 2015 av Xposure Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Vent litt med å kjøpe (med mindre du trenger dem nå). Salget deres starter om ikke lenge. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Vent litt med å kjøpe (med mindre du trenger dem nå). Salget deres starter om ikke lenge. Har de salg på alt eller bare ps og slikt? Når starter det? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Salget starter i morgen tidlig kl. 9. Vet av erfaring at det lønner seg å sitte klar. Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Vent litt med å kjøpe (med mindre du trenger dem nå). Salget deres starter om ikke lenge. Neida, jeg hadde ikke tenkt til å kjøpe før i morgen, tenkte det bare var greit å finne ut hvilken jeg skulle gå for nå, slik at jeg slapp å gruble på det i morgen. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Kan noen anbefale en grei cardigan, gjerne i bomull, evnt merinoull. Må være smal i passformen. Er ikke spesielt imponert over suitsupply sine carigans. Den siste jeg fikk, loer som et uvær. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Hvor bør jeg kjøpe frakk? Type lang. Går stort sett i mørke jeans. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Hva tenker du på når du sier frakk? Bilder? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Vent litt med å kjøpe (med mindre du trenger dem nå). Salget deres starter om ikke lenge. Har de salg på alt eller bare ps og slikt? Når starter det? De pleier å ha salg på det meste bortsett fra noen skinnbelter. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 http://www.sehkelly.com/shop/jackets/navy-blue-cotton-twill-trench-coat/ kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Hmm, Norway er plutselig borte fra shipping country på Berg&Berg, viser shipping prices to Norway, men i checkout ligger ikke landet i listen God timing Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Hmm, Norway er plutselig borte fra shipping country på Berg&Berg, viser shipping prices to Norway, men i checkout ligger ikke landet i listen God timing Jeg hadde ikke noe problem med å bestille for ca 20 minutter siden. ihvertfall. Sidene deres er veldig ustabile nå, så det kan jo hende at det ordner seg snart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Hmm, Norway er plutselig borte fra shipping country på Berg&Berg, viser shipping prices to Norway, men i checkout ligger ikke landet i listen God timing Jeg hadde ikke noe problem med å bestille for ca 20 minutter siden. ihvertfall. Sidene deres er veldig ustabile nå, så det kan jo hende at det ordner seg snart. Av en eller annen grunn insisterte chrome på å sende meg til EU butikken selv om Norway var valgt. Fikk løst opp i det, men kjekt at ila den tiden det gikk så var de allerede utsolgt for størrelsen jeg skulle ha. Som vanlig frustrerende at ingenting reserveres for en periode når man legger det i handlekurven, må da være kurante måter å kunne løse slikt på uten at det selvsagt blir reservert for lenge. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Da heiv jeg meg rundt og skaffet meg noen PS og en cardigan. Så billig at det nesten ikke var gøy å shoppe. Lenke til kommentar
Lanko Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 stemmer det at det ikke er tollgebyrer Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Jepp, det stemmer for min del hvertfall. Handlet fra dem mange ganger, om det er Zalando. Endret 6. januar 2015 av Tkse Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Ops dobbelp. Endret 6. januar 2015 av Lami Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Jeg er på utkikk etter en ny losjakke/peacoat. Har hatt min halvlange fra Filippa K i 4 (?) år nå, og den begynner å bli noe slitt og tynn i ulla. Tips? Vil gjerne ha en tykk i ull slik at den kan fungere som en skikkelig vinterjakke selv når det er riktig så kaldt. Vil helst også at den skal være fri for unødvendige "detaljer", for eksempel knapper uten funksjon og den slags. Navy er å foretrekke. Ga 3-4 tusen for min nåværende på salg, og vil helst ikke gå over det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå