-sebastian- Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Volt har opptil flere ganger kjørt tilbud på noen parkaser fra These Glory Days. De er vel rundt 3k ordinært, godt under på tilbud. Kanskje verdt en titt? Hadde du sett for deg parkas eller noe mindre? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Svea har greie parkaser som ligger rett under 3k. 1 Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Noen som har funnet nettbutikker med gode tilbud om dagen? Ser at Herring har noe på gang, iallfall. Lenke til kommentar
Schaadenfreude Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Forslag til parfyme som holder hele dagen? Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Tips til nyttårsplagg som ikke er dress? Klarte å glemme dressen min på studiestedet mitt, og vil helst ikke kjøpe inn altfor mye nytt. Har med en mellomgrå bukse som er fin nok til å bruke, så vil helst kombinere med den. Høres hvit skjorte, grå bukse og sløyfe (farge?) helt håpløst ut? Bruker aldri vest, men det kan jo også være en mulighet. Lenke til kommentar
d1skvask Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Noen som har funnet nettbutikker med gode tilbud om dagen? Ser at Herring har noe på gang, iallfall. 20% på https://lillevinkelsko.no/ 1 Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) Noen must visit londontips? Hvor billig er det med f.eks Ralph Lauren skjorter over der? Noen spesielle butikker som selger billig og bra? Endret 28. desember 2014 av PhelpsTransposed Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 TK Maxx pleier å ha noen PRL plagg for £40. Ellers så har RL nettbutikken 50% salg akkurat nå. Fysisk butikk bør vel ha noe tilsvarende. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Høres hvit skjorte, grå bukse og sløyfe (farge?) helt håpløst ut?Ja. La også vesten ligge. Har du ikke en blazer eller noe? Da kan du bruke sløyfen til. Men slips/sløyfe uten jakke ser ganske feil ut Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Høres hvit skjorte, grå bukse og sløyfe (farge?) helt håpløst ut?Ja.La også vesten ligge. Har du ikke en blazer eller noe? Da kan du bruke sløyfen til. Men slips/sløyfe uten jakke ser ganske feil ut Nei, har absolutt ingen "pen"klær liggende her. Det eneste jeg har med som kunne passe er som sagt denne grå buksen, og et par skjorter av typen man tar med på en fest med noen kompiser (altså ikke noe jeg helst vil bruke på en av de mest pyntede dagene i året). Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Den hvite skjorten og grå buksen går fint, bare dropp slips og sløyfe så lenge du ikke har jakke utenpå. Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Ok. Ikke bukseseler, eventuelt et slips, heller? Synes kun skjorte høres litt "kjedelig" ut (men det burde jeg vel tenkt på da jeg glemte dressen!). Edit: mulig jeg rett og slett går til innkjøp av en marineblå blazer. Dog litt usikker på om skjorten da burde være hvit eller lys blå. Endret 30. desember 2014 av Akrobaten Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Nei definitivt ikke bukseseler, og heller ikke slips. Både det, vest og sløyfe ser dumt ut uten jakke til. Med en blazer kan du bruke slips eller sløyfe (men vesten bør du nok droppe uansett). Hvit eller lys blå skjorte er ikke så farlig, men hvit er jo mer pyntet. Endret 30. desember 2014 av Herr Brun Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Jeg tror ærlig talt jeg ville droppet sløyfe uansett om du går for blazer eller ikke. Det ser sjelden bra ut, spesielt ikke hvis den er ferdigknytt. Gå for slips hvis du skal ha blazer, gå med åpen hals hvis du bare skal ha skjorte. Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Lapping av bukseskritt. Er det verdt bryet? Og hva er beste måte i såfall? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Vet noen om hvor mye spin man bruker på vaskemaskinen har noe å si på hvor lenge klærne "varer"? Går 1600 spin på skjorter av bomull greit? Endret 30. desember 2014 av General Bork Laser Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Generelt sett bruker de dedikerte skjorteprogrammene å operere med langt lavere sentrifugeringshastigheter enn som så. Rundt 800 har vel Mielen min på skjorte tror jeg. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Har i grunnen aldri trodd at det var sentrifugen som sleit mest på skjortene, men mer de mekaniske bevegelsene under selve vaskingen. Jeg bruker derfor vaskepose på mine dyreste skjorter, og jeg bretter skjortene slik at de mest utsatte delene skal bli minst belastet. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Da skal jeg bruke lavere instillinger fra nå av, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå