Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For å spore litt av skotrenden, jeg trenger ny vårjakke nå, har noen noe forslag til jakker som ikke koster for mye, sitter pent og ser sånn nogenlunde grei ut?

5988049[/snapback]

Hva slags jakke? Lang/kort/frakk-lignende/casual/pen? :)

5988128[/snapback]

 

Tja, slik som går rett til under beltet, bare kom med jakker du synes ser fine ut du.....

Lenke til kommentar
For å spore litt av skotrenden, jeg trenger ny vårjakke nå, har noen noe forslag til jakker som ikke koster for mye, sitter pent og ser sånn nogenlunde grei ut?

5988049[/snapback]

Hva slags jakke? Lang/kort/frakk-lignende/casual/pen? :)

5988128[/snapback]

 

Tja, slik som går rett til under beltet, bare kom med jakker du synes ser fine ut du.....

5988147[/snapback]

 

00040m.jpg

 

Denne vårjakken fra DKNY ser dessverre utrolig stygg ut på bildet, men den er nokså sexy likevel. :) Jeg kjøpte denne forleden og jeg synes den ser bra ut -- synd bildet ødelegger.

Lenke til kommentar

Hvordan bli prog/70'-hode

 

jimmy_page_doubleneck_sg_large.jpg

 

Her skal jeg lære deg til å bli en slik en rock/prog fantast av dimensjoner.

 

Dette vil komme punktvis:

 

Punkt 1: Stå opp imorgen, gå opp på loftet, Finn faren din/moren din sine gamle 70'talls antrekk, da mener jeg spesielt slengbukser eller skinnbukser.

Punkt 2: Vask de. Gå på skole eller jobb.

Punkt 3: Kom deg hjem, stryk en fin skjorte.

Punkt 4: Finn/kjøp deg en litt klassisk skinnjakke.

Punkt 5: Sett på ett eller flere av disse bandene på CD-spilleren: Led Zeppelin, Deep Purple, Creedence Clearwater Revival, Nazareth eller The Doors.

Punkt 6: Kjøp deg filterløse sigaretter.

Punkt 7: Eller snus.

Punkt 8: Eller hasj, om du vil være hippie.

Punkt 9: Skaff deg to sko. Skinnsko eller slitte joggesko. Begge to er å foretrekke.

Punkt 10: Gå til sengs.

Punkt 11: Stå opp, sett på på deg slengbuksen. Den bør være trang. Spesielt over balle/rumpepartiet.

Punkt 12: Sett på deg skjorta. Putt skjorten ned i buksen, slask.

Punkt 13: Sett på deg skinnskoene.

Punkt 14: Sett så på deg skinnjakka.

Punkt 15: Om du har langt/halvlangt hår, lag sleik, bakoversleik er å foretrekke. Eller bare bustete.

Punkt 16: Gå dit du vil og forbløff andre med den heftige stilen din.

 

Essensen til stilen er å være tøff. KÅM ÅN.

Lenke til kommentar
Hvordan bli prog/70'-hode

Essensen til stilen er å være tøff. KÅM ÅN.

5988292[/snapback]

den stilen er sykt hot.

 

en mer moderne versjon:

 

trange sorte jeans

converse-sko

trang band-tskjorte m/tynt skjerf

eller

trang hvit skjorte m/ tynt sort slips

 

edit: viktig tilbehør er en halvshabby skulderveske, samt (som hylo nevnte) rufsete hår og kunnskap om rock fra 70-tallet.

 

meget stilig :]

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar

Et meget "snodig" shoppingtips til folk som bor i Trondheim. Proshopen til Byneset Golfklubb har tatt inn så og si samtlige modeller fra Lindebergs Future Sports-kolleksjon. Rosa bukser med sleng, fluoriserende capser og beltespenner som ser ut som tungvektstitler er bare noen av godsakene jeg fant der. Jeg kommer helt sikkert til å dra tilbake en gang i nær fremtid med full bankkonto og svart belte i shopping! :D

Lenke til kommentar
Et meget "snodig" shoppingtips til folk som bor i Trondheim. Proshopen til Byneset Golfklubb har tatt inn så og si samtlige modeller fra Lindebergs Future Sports-kolleksjon. Rosa bukser med sleng, fluoriserende capser og beltespenner som ser ut som tungvektstitler er bare noen av godsakene jeg fant der. Jeg kommer helt sikkert til å dra tilbake en gang i nær fremtid med full bankkonto og svart belte i shopping! :D

5988491[/snapback]

Rosa belte i shopping! ;)

Lenke til kommentar

LarsP: Ang. de rosa Lindeberg-buksene og merkets inntog på golfbanen... Medeier i selskapet J.Lindeberg - golfspilleren Jesper Parnevik, benyttet seg av disse rosa golfbuksene en golfrunde, og publikum ble helt ville faktisk! De likte virkelig det de så, og ville se mer av dette merket! Det som skjedde var at flere jenter flashet puppene i ren begeistring faktisk :) Sier litt om hvor stort J.Lindeberg har blitt innen golfsporten!

Lenke til kommentar
LarsP: Ang. de rosa Lindeberg-buksene og merkets inntog på golfbanen... Medeier i selskapet J.Lindeberg - golfspilleren Jesper Parnevik, benyttet seg av disse rosa golfbuksene en golfrunde, og publikum ble helt ville faktisk! De likte virkelig det de så, og ville se mer av dette merket! Det som skjedde var at flere jenter flashet puppene i ren begeistring faktisk :) Sier litt om hvor stort J.Lindeberg har blitt innen golfsporten!

5989037[/snapback]

noen flere enn meg som tenker at dette var et marketing/PR stunt?

 

med tanke på den potensielle markedsverdien på salg av slike klær til golfspillere tror jeg overgår summen det koster å få endel jenter til å flashe pupper offentlig.. :roll:

 

enkelt, men smart..

Lenke til kommentar
LarsP: Ang. de rosa Lindeberg-buksene og merkets inntog på golfbanen... Medeier i selskapet J.Lindeberg - golfspilleren Jesper Parnevik, benyttet seg av disse rosa golfbuksene en golfrunde, og publikum ble helt ville faktisk!

5989037[/snapback]

Joda, mange profilerte golfspillere benytter seg av Lindeberg (blant annet årets rookie, Vilegas).

 

Jeg tror Lindeberg kommer til å bli det neste store merket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...