warpig Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 For å spore litt av skotrenden, jeg trenger ny vårjakke nå, har noen noe forslag til jakker som ikke koster for mye, sitter pent og ser sånn nogenlunde grei ut? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 For å spore litt av skotrenden, jeg trenger ny vårjakke nå, har noen noe forslag til jakker som ikke koster for mye, sitter pent og ser sånn nogenlunde grei ut? 5988049[/snapback] Hva slags jakke? Lang/kort/frakk-lignende/casual/pen? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 For å spore litt av skotrenden, jeg trenger ny vårjakke nå, har noen noe forslag til jakker som ikke koster for mye, sitter pent og ser sånn nogenlunde grei ut? 5988049[/snapback] Hva slags jakke? Lang/kort/frakk-lignende/casual/pen? 5988128[/snapback] Tja, slik som går rett til under beltet, bare kom med jakker du synes ser fine ut du..... Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Er ute etter en type armbånd ca slik som Zakk har på bilde, noen som vet om webshopper som selger dette? Stort bilde, putte i spoiler. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 For å spore litt av skotrenden, jeg trenger ny vårjakke nå, har noen noe forslag til jakker som ikke koster for mye, sitter pent og ser sånn nogenlunde grei ut? 5988049[/snapback] Hva slags jakke? Lang/kort/frakk-lignende/casual/pen? 5988128[/snapback] Tja, slik som går rett til under beltet, bare kom med jakker du synes ser fine ut du..... 5988147[/snapback] Denne vårjakken fra DKNY ser dessverre utrolig stygg ut på bildet, men den er nokså sexy likevel. Jeg kjøpte denne forleden og jeg synes den ser bra ut -- synd bildet ødelegger. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Tiger har noen fine uniformsinspirerte jakker (www.tigerofsweden.com). Skinnjakke er også et godt alternativ, de fra poco loco på carlings er fine, og koster ikke mye. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Hvordan bli prog/70'-hode Her skal jeg lære deg til å bli en slik en rock/prog fantast av dimensjoner. Dette vil komme punktvis: Punkt 1: Stå opp imorgen, gå opp på loftet, Finn faren din/moren din sine gamle 70'talls antrekk, da mener jeg spesielt slengbukser eller skinnbukser. Punkt 2: Vask de. Gå på skole eller jobb. Punkt 3: Kom deg hjem, stryk en fin skjorte. Punkt 4: Finn/kjøp deg en litt klassisk skinnjakke. Punkt 5: Sett på ett eller flere av disse bandene på CD-spilleren: Led Zeppelin, Deep Purple, Creedence Clearwater Revival, Nazareth eller The Doors. Punkt 6: Kjøp deg filterløse sigaretter. Punkt 7: Eller snus. Punkt 8: Eller hasj, om du vil være hippie. Punkt 9: Skaff deg to sko. Skinnsko eller slitte joggesko. Begge to er å foretrekke. Punkt 10: Gå til sengs. Punkt 11: Stå opp, sett på på deg slengbuksen. Den bør være trang. Spesielt over balle/rumpepartiet. Punkt 12: Sett på deg skjorta. Putt skjorten ned i buksen, slask. Punkt 13: Sett på deg skinnskoene. Punkt 14: Sett så på deg skinnjakka. Punkt 15: Om du har langt/halvlangt hår, lag sleik, bakoversleik er å foretrekke. Eller bare bustete. Punkt 16: Gå dit du vil og forbløff andre med den heftige stilen din. Essensen til stilen er å være tøff. KÅM ÅN. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Skal prøves! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Jeg har antrekket klart. Må bare få meg skinnbukse så er den i boks Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Hvordan bli prog/70'-hodeEssensen til stilen er å være tøff. KÅM ÅN. 5988292[/snapback] den stilen er sykt hot. en mer moderne versjon: trange sorte jeans converse-sko trang band-tskjorte m/tynt skjerf eller trang hvit skjorte m/ tynt sort slips edit: viktig tilbehør er en halvshabby skulderveske, samt (som hylo nevnte) rufsete hår og kunnskap om rock fra 70-tallet. meget stilig :] Endret 25. april 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Hvordan bli prog/70'-hodeEssensen til stilen er å være tøff. KÅM ÅN. 5988292[/snapback] den stilen er sykt hot. 5988419[/snapback] Indeed. :] Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Et meget "snodig" shoppingtips til folk som bor i Trondheim. Proshopen til Byneset Golfklubb har tatt inn så og si samtlige modeller fra Lindebergs Future Sports-kolleksjon. Rosa bukser med sleng, fluoriserende capser og beltespenner som ser ut som tungvektstitler er bare noen av godsakene jeg fant der. Jeg kommer helt sikkert til å dra tilbake en gang i nær fremtid med full bankkonto og svart belte i shopping! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Et meget "snodig" shoppingtips til folk som bor i Trondheim. Proshopen til Byneset Golfklubb har tatt inn så og si samtlige modeller fra Lindebergs Future Sports-kolleksjon. Rosa bukser med sleng, fluoriserende capser og beltespenner som ser ut som tungvektstitler er bare noen av godsakene jeg fant der. Jeg kommer helt sikkert til å dra tilbake en gang i nær fremtid med full bankkonto og svart belte i shopping! 5988491[/snapback] Rosa belte i shopping! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Jeg er fremdeles litt metal, ergo sort belte. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Denne klokken var absolutt kjøpbar: http://www.tagheuer.com/the-collection/lin...=CJF2111.BA0576 Noen som vet hvilken pris Tagheuer ligger på? Fant ikke noen veil. pris på siden. Craaash: Lekre klokker 5987877[/snapback] Vil gjette på rundt 12000 for den modellen. Absolutt fine klokker! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Fant mine to første par sneakers i sted. Er en del år gamle (jeg er eldre enn i profilen ) Har alltid likt Nike Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 LarsP: Ang. de rosa Lindeberg-buksene og merkets inntog på golfbanen... Medeier i selskapet J.Lindeberg - golfspilleren Jesper Parnevik, benyttet seg av disse rosa golfbuksene en golfrunde, og publikum ble helt ville faktisk! De likte virkelig det de så, og ville se mer av dette merket! Det som skjedde var at flere jenter flashet puppene i ren begeistring faktisk Sier litt om hvor stort J.Lindeberg har blitt innen golfsporten! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Sier litt om golfsporten hvis damene der driver og flasher pupper over en bukse Jeg er på utkikk etter en jakke, jeg også. Må kunne brukes over dressjakke. Vanskelig, vanskelig, vanskelig :/ Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 LarsP: Ang. de rosa Lindeberg-buksene og merkets inntog på golfbanen... Medeier i selskapet J.Lindeberg - golfspilleren Jesper Parnevik, benyttet seg av disse rosa golfbuksene en golfrunde, og publikum ble helt ville faktisk! De likte virkelig det de så, og ville se mer av dette merket! Det som skjedde var at flere jenter flashet puppene i ren begeistring faktisk Sier litt om hvor stort J.Lindeberg har blitt innen golfsporten! 5989037[/snapback] noen flere enn meg som tenker at dette var et marketing/PR stunt? med tanke på den potensielle markedsverdien på salg av slike klær til golfspillere tror jeg overgår summen det koster å få endel jenter til å flashe pupper offentlig.. enkelt, men smart.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 LarsP: Ang. de rosa Lindeberg-buksene og merkets inntog på golfbanen... Medeier i selskapet J.Lindeberg - golfspilleren Jesper Parnevik, benyttet seg av disse rosa golfbuksene en golfrunde, og publikum ble helt ville faktisk! 5989037[/snapback] Joda, mange profilerte golfspillere benytter seg av Lindeberg (blant annet årets rookie, Vilegas). Jeg tror Lindeberg kommer til å bli det neste store merket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå