Mladic Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Noen som vet om det er mulig å finne New Balance på tilbud noe sted i dag? End Caliroots Le Rayon Frais Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Skulle skaffet meg noen ordentlige vintersko som både er solide og ser bra ut. Ralph Lauren har jo salg nå vurderer disse. Bare å bytte lissene så er jo disse ganske nøytrale og fine å se på? Eller er det noen som har et annet forslag? Bruker jo Loake Pimlico chukkas nå, men føler ikke at de er varme nok for den norske vinteren. Endret 30. november 2014 av Rankiz Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Skulle skaffet meg noen ordentlige vintersko som både er solide og ser bra ut. Ralph Lauren har jo salg nå vurderer disse. Bare å bytte lissene så er jo disse ganske nøytrale og fine å se på? Eller er det noen som har et annet forslag? Bruker jo Loake Pimlico chukkas nå, men føler ikke at de er varme nok for den norske vinteren. Jeg synes Diemme er ganske kule, ihvertfall Endret 30. november 2014 av JorgenH Lenke til kommentar
August. Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Skulle skaffet meg noen ordentlige vintersko som både er solide og ser bra ut. Ralph Lauren har jo salg nå vurderer disse. Bare å bytte lissene så er jo disse ganske nøytrale og fine å se på? Eller er det noen som har et annet forslag? Bruker jo Loake Pimlico chukkas nå, men føler ikke at de er varme nok for den norske vinteren. Rent estetisk var det ikke noe galt med dem og de var jo kjempebillige, men jeg må advare deg om at sko fra Polo-kolleksjonen er ordentlig søppel. Kan sammenligne det med Zara når det gjelder lærkvalitet og produksjon. Vil nok holde en sesong, riktignok. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Sies for så vidt å gjelde mange klesmerker. Kjøper som regel sko fra skoprodusenter. Ofte bedre kvalitet enn hos de som driver med sko ved siden av mye annet. Det er i hvert fall min erfaring. 2 Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Sies for så vidt å gjelde mange klesmerker. Kjøper som regel sko fra skoprodusenter. Ofte bedre kvalitet enn hos de som driver med sko ved siden av mye annet. Det er i hvert fall min erfaring. Word Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Skulle skaffet meg noen ordentlige vintersko som både er solide og ser bra ut. Ralph Lauren har jo salg nå vurderer disse. Bare å bytte lissene så er jo disse ganske nøytrale og fine å se på? Eller er det noen som har et annet forslag? Bruker jo Loake Pimlico chukkas nå, men føler ikke at de er varme nok for den norske vinteren. Kjør på. Føler ikke Polo er noe dårligere enn andre sko jeg har. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Noen som kan anbefale et par store gode vinterboots? Gjerne i brunt, da vinterjakka mi er brun. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Heisann, jeg har en Barbour Ashby i oliven. Hvordan tror dere det blir å bruke denne over en navy dress? Jeg skal på julebord til helgen, og Bergens-været pleier ikke alltid å være det snilleste... Har desverre ikke noe frakk heller, og desember budsjettet er ganske trangt for en student. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Ingen får julegaver i år siden jeg kjøpte meg en Spiewak peacoat på Caliroots-salget. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Heisann, jeg har en Barbour Ashby i oliven. Hvordan tror dere det blir å bruke denne over en navy dress? Jeg skal på julebord til helgen, og Bergens-været pleier ikke alltid å være det snilleste... Har desverre ikke noe frakk heller, og desember budsjettet er ganske trangt for en student. Pass på at jakken er lengre enn dressjakken. Jeg har en Barbour Bedale og den er et par cm kortere enn min blazer fra SuitSupply. Det så rimelig teit ut da jeg prøvde jakken over blazeren. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Hei, skal på julebord til helga. Er derfor ute etter en dress i Oslo, og lurer på om noen som vet om en butikk som har ålreit kvalitet til en ålreit pris? Tenker maks 4-5000 for full pakke. Er ny i byen, og reiser hjemover imorgen kveld. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Definer "full pakke". Skjorte? slips? sko? Til den prisen ville jeg tittet litt på house of singles hvis du kun skal ha dress og skjorte, da tror jeg du kommer akkurat under 5000 (muligens et par hundrelapper på å få lagt opp ermene, det trengs ofte og jeg mener de gjør det på en dag). Trenger du slips i tillegg kan du vel gå for dress fra HoS og skjorte og slips fra dressmann. Skjortene er ikke så ille, men slipsene er temmelig fæle. Vet dog ikke om du finner rimelige slips i rett prisklasse noe annet sted, jeg kjøper stort sett mine slips på nett. Trenger du sko i tillegg må du nesten gå for alt unntatt det fra dressmann, og så tråle billigskobutikkene for noe som ser anstendig ut. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få tak i fargede cordfløyelsbukser og blazer i grovt stoff rundt Oslo/Sandvika område? Skal på julebord/gratis alkohol/fyllefest Engangsbruk/fest, så helst medium prisklasse. Cordfløyelsbuksene kan godt være av god kvalitet/dyre. Endret 2. desember 2014 av Pjuuok Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Noen som tips til hvor jeg får tak i en mørkegrønn skjorte (i Oslo)? Ønsker litt variasjon til de 20 valørene av blå jeg allerede har... Synes denne fra Filippa K var fin, men skulle gjerne sett at den var hakket enklere/uten det mønsteret. (Edit, har også sett en fra Norse Projects, men utsolgt på nett, og ikke sett i noen butikk). Endret 3. desember 2014 av blured Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Hvordan fungerer det med bytte av vare fra utlandet, mtp. import MVA og skatt? Kjøpte en blazer fra utlandet, betalte MVA og Skatt på denne, men butikken hadde selvfølgelig greid å sende feil vare. Har tatt vare på kvitteringer og slikt, både fra butikk og det jeg betalte på postkontoret. Må jeg søke om refusjon av forrige mva og skatt, for så å betale på nytt ? Eller går den rett gjennom tollen, da den er markert som midlertidig utførsel/bytte? Butikken ville i tillegg kaste inn noen gratisvarer som plaster på såret, hvordan blir det eventuelt med disse? Må jeg få de til å føre opp verdien som 0 ? Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Hvordan fungerer det med bytte av vare fra utlandet, mtp. import MVA og skatt? Kjøpte en blazer fra utlandet, betalte MVA og Skatt på denne, men butikken hadde selvfølgelig greid å sende feil vare. Har tatt vare på kvitteringer og slikt, både fra butikk og det jeg betalte på postkontoret. Må jeg søke om refusjon av forrige mva og skatt, for så å betale på nytt ? Eller går den rett gjennom tollen, da den er markert som midlertidig utførsel/bytte? Butikken ville i tillegg kaste inn noen gratisvarer som plaster på såret, hvordan blir det eventuelt med disse? Må jeg få de til å føre opp verdien som 0 ? Byttet ett par Solbriller kjøpt på Otticanet grunnet feilproduksjon. Fikk alle papirer fra otticanet på at dette var en bytteprodukt og la ved kvittering på at jeg hadde betalt avgifter på produktet, allikevel avslo Tollregion Øst-norge søknaden min om refusjon med en gang. Orket ikke tulle mer med det og lot det ligge, angrer litt på det nå, handler om prinsipper. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Fikk nylig tilbakebetalt alt av toll og mva på ei jakke jeg returnerte. Fulgte bare veiledningen til punkt og prikke: http://www.toll.no/no/bedrift/varer-inn-til-norge/deklarering-og-fortolling/refusjon-at-toll-og-avgifter/ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 "Daniel Craig latterliggjøres for antrekket sitt på James Bond-lansering" http://www.kjendis.no/2014/12/06/kjendis/bond/james_bond/film/daniel_craig/36593703/ Bare jeg som syns det så helt ålreit ut? Burde heller hengt ut regissøren. Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 De refererer til en tweet som er delt tre ganger... Men om jeg skulle pirket på noe så er det heller skoene. Ellers ser det helt ok ut som du skriver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå