cppdude Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Hvor mye hadde du tenkt å bruke? Kjøpte et par silk grenadines fra Chipp http://www.chippneckwear.com/italian-grenadine/ Ender vel på rundt 400-450 kr for slips + frakt. Er meget fornøyd med mine. Ellers så har jo også thetiebar grenafaux slips til 100 kr stykket. Mange folk som er fornøyd med de. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Hadde vel sett opp til 200, tror jeg. Nesten alt har enten for store striper, kruseduller eller annet. Det blå Grenadine-slipset var " spot on" så jeg får tråle litt rundt i butikkene her etter noe lignende. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Du finner sannsynligvis ikke noe lignende. Frakt fra chipp2 går kjapt, og han hjalp i alle fall meg med å skrive ned verdien. Hvis ikke skal det ikke bli så forbanna dyrt likevel, er god kvalitet på de der. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Dette er vel som å banne i kirka, men jeg har vært på Cubus å handlet klær i dag. Ja, det er ikke alle som har råd til å gå i dyre merkeklær Dessverre fant jeg ikke mye pent der nei. Det ble en genser og 10 par sokker. Hva synes motefolket om Cubus klær? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Sikkert helt ok, t-skjortene jeg er mest fornøyd med kommer fra H&M (60kr stk.), dressmann boksere og sokker. Ikke tenk pris, tenk, "er det bra?". 3 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Sikkert helt ok, t-skjortene jeg er mest fornøyd med kommer fra H&M (60kr stk.), dressmann boksere og sokker. Ikke tenk pris, tenk, "er det bra?". Når det kommer til tskjorter er jeg også veldig fornøyd med H&M sine til 79 kr. Ellers er dressmann gode på boksere og sokker (Modal sokkene). Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Liker Dressmann boxerene selv. Men H&M t-skjortene krøller seg litt selv ved anvist vask hos meg... Lenke til kommentar
LasH Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Hei! Trenger et antrekk til nyttårsaften, samt andre festligheter i romjulen. Tenkte blazer, skjorte, slips, en pen bukse, samt pensko. Men har aldri brukt blazer før, og vet ikke helt hvordan jeg bør kombinere blazer og skjorte osv. Har sansen for grå blazere, men tenker at sort/marineblå er lettere å kombinere? Kan jeg få kjøpt et OK antrekk som dette på H&M? Takker for tips. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Sikkert helt ok, t-skjortene jeg er mest fornøyd med kommer fra H&M (60kr stk.), dressmann boksere og sokker. Ikke tenk pris, tenk, "er det bra?". Når det kommer til tskjorter er jeg også veldig fornøyd med H&M sine til 79 kr. Ellers er dressmann gode på boksere og sokker (Modal sokkene). Bruker kun ullsokkene deres (de tynne.) Og har sluttet helt med bomull og andre materialer. Slutt på svette sokker, slutt på alt av irritasjon, bortsett fra at de er ufattelig glatt på parkett. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Hei! Trenger et antrekk til nyttårsaften, samt andre festligheter i romjulen. Tenkte blazer, skjorte, slips, en pen bukse, samt pensko. Men har aldri brukt blazer før, og vet ikke helt hvordan jeg bør kombinere blazer og skjorte osv. Har sansen for grå blazere, men tenker at sort/marineblå er lettere å kombinere? Kan jeg få kjøpt et OK antrekk som dette på H&M? Takker for tips. Sort er no-go. Lyseblå skjorte, mørkeblått slips, hvitt tørkle, chinos og grå eller marineblå blazer er et alternativ. Nå er det lenge siden jeg har vært på HM, men du får sikkert tak i det der. Slips og tørkle kan du kjøpe på Kent Wang. Det er kanskje ikke så dyrt for en skjorte der heller. 1 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Noen som har shoppet litt i Paris som har noe å anbefale? Blir trolig både Carmina, Septieme Largeur og muligens Markowski når det kommer til sko. Til andre ting har jeg ikke peiling hvor man bør gå. Har søkt litt på SF, men ikke funnet så mye som var etter min smak. Mange som enten anbefalte de ekslusive merkene eller så var det litt á la Vincci i Bergen (overprisede t-skjorter/gensre med merkelig print - typ Kenzo). Endret 21. november 2014 av Xtra Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Du kan kanskje stikke innom Charvet? Ellers har Uniqlo en butikk i Paris. Alt jeg kommer på i farta. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Nvm. Endret 21. november 2014 av JorgenH Lenke til kommentar
Populært innlegg EJN Skrevet 21. november 2014 Populært innlegg Del Skrevet 21. november 2014 Har vært på besøk hos Luxire og skrevet litt om mine opplevelser, kan leses her! 12 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Anbefaler å sjekke ut butikker som Centre Commercial og Balibaris. Begge ligger i Rue de Marseille ved St. Martins-kanalen. Det er også en koselig APC-butikk i samme gate, og noen andre små kule forretninger som jeg ikke kommer på i farten. Også har du Slowear (ligger i Le Marais-området), som fører Incotex og Zanone blant annet. Av kjøpesentre/varemagasiner er Printemps og Galeries Lafayette verdt å sjekke ut, da begge ligger så å si vegg i vegg langs Boulevard Haussmann (Uniqlo er også i umiddelbar nærhet). Personlig synes jeg Le Bon Marché, Som ligger i St. Germain er bedre enn begge, og det er et koseligere område generelt. Har lest at å besøke konseptbutikken/-restauranten Merci er en opplevelse i seg selv, selv om man kanskje ikke ender opp med å handle noe. Én ting er sikkert: det er bare å holde seg unna Champs-Elysses når det kommer til shopping. Endret 21. november 2014 av gard. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Jeg ser at det står på berg & berg sine sider at de er stasjonert i Oslo. Betyr det at jeg slipper moms når jeg bestiller derfra? Har alltid trodd de var stasjonert i Sverige. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Jeg ser at det står på berg & berg sine sider at de er stasjonert i Oslo. Betyr det at jeg slipper moms når jeg bestiller derfra? Har alltid trodd de var stasjonert i Sverige. De sender fra Sverige så vidt jeg. Jeg har fått moms når jeg har bestilt derfra. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Når du ser på siden deres fra Norge står prisene ekskludert EU-moms, så du må betale moms når det kommer til Norge. Lenke til kommentar
blured Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Paret bak er norske ihvertfall, men regner kanskje med at Sverige som fullverdig EU-medlem gir noen fordeler når det kommer til bestillinger fra resten av Europa. (Husker jeg hadde undervisning i typografi av en som jobbet med rebranding av BB (2011), holder seg fortsatt bra!) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Har vært på besøk hos Luxire og skrevet litt om mine opplevelser, kan leses her! (nå skummet jeg bare igjennom) Men veldig bra skrevet, ryddig og fint! Kan du si hvorfor du var på besøk med de? Når det gjelder din analyse av arbeidsforhold og slikt så virker jo det litt tynt for min del . At alt er så positivt som du beskriver det høres rart ut. Husk at de fleste gir inntrykk av at de har det bra, selv om de faktisk ikke har det. Når jeg bestiller en skreddersydd skjorte til 3-400 kr så sier det seg selv at noen i arbeidskjeden tjener lite. For å snu på det, var det noe negativt med fabrikken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå